Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi, me yritämme arvata ikäsi, sosiaalisen statuksesi ja lastesi määrään sekä nimet!

Vierailija
25.02.2017 |

huumorilla sitten, siskot ja veljet :) aloitan:

pitkä musta toppi, pitkä löysä harmaa neuletakki ja mustat tregginsit, hiukset värjäämättömät maantienharmaat.
uunissa tonnikalavuoka ja seuraavaksi sinne menevät porkkanasämpylät!

Kommentit (719)

Vierailija
441/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparinväriset pitkät hiukset, musta olkapäiltä avonainen mekko, sukkahousut ja nilkkurit koroilla. Söin äsken pizzaa.

Vierailija
442/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usan lippu -leggarit, kauhtunut paita. Hiukset ruskeat, yritetty värjätä mustaksi joskus kuukausia sitten.

Ruokana uunissa grillattua makkaraa.

Pieni tyttäresi on mummolassa, koska keität kavia Suomi Ensin mielenosoittajille. Makkaraa söit piruillaksesi maahanmuuttajille. Haet töitä aktiivisesti siivousalalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toppi, jossa on pitsiolkaimet. Mustat stretch housut. Rannekorut, 2kpl. Olen juonut neljä kuppia kahvia. 

Vierailija
444/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väljä pitkähihainen musta mekko, jossa edessä nyöritys, ja paksut mustat sukkikset. Hopeinen ranneketju. Punaiseksi hennatut, puoleen selkään yltävät hiukset. Tänään oon syönyt Ben&Jerrys-jätskiä, paprika-savutofupiirakkaa, mustikka-kaardemummakakkua ja marianneja, ja juonut vettä, kahvia soijamaidolla ja lasin punkkua.

Noin 35-vuotias luovan alan työntekijä. Ehkä kuvataiteilija tai muotoilija? Lakto-ovo-pesco vegetaristi. Lapseton tai yksi lapsi. Nimeä en osaa arvata.

Ai niin ja lisäksi tykkäät panostaa etenkin vapaa-aikana ruokaan (sen makuun) ja pidät viinien maistelusta. Et pidä hulluna sitä, vaikka et söisi koko päivänä mitään oikeaa, mutta et täytä mahaasi pikaruoalla. Nautit esim. jäällä kävelystä kauniina aurinkoisena talvisena päivänä ja jatkat nautiskelua kotona viinin ja muun parissa. Olet rento ja mutkaton ihminen, mutta et perseile etkä ole junttimainen (eli et ole ns. liian rento).

Ihana analyysi, samoin kuin tuo toinen, missä veikattiin boheemiksi vegaaniksi taitelijaksi. :) Luonnekuvaus osui ihan nappiin; olen kyllä melkoinen hedonisti ja tosi rento tyyppi, ja jäälläkin kävelen koiran kanssa melkein joka päivä. Luova taiteilija en kuitenkaan ole, vaan opiskelen lääketiedettä. Syön pääosin vegaanisesti, mutta välillä herkuttelen maitotuotteilla, esim tänään tuolla jätskillä. Ikää on 27 vuotta, ei lapsia.

Pakko kysyä muuten, kun kuuulin ohimennen keskustelun bussissa viime kesänä, että ovatko lääketieteen opiskelijat ja lääkärit yleisestikin siirtymässä vegaaniruokavalioon? Tarkoitan siis sitä, että onko se eräänlainen buumi "teikäläisten" keskuudessa, tai kasvava trendi? Kuulin siis tällaisen väitteen.

Vierailija
445/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut meikata joten luultavasti muutaman jätkän mielestä olen tosi ruman näköinen. Terveisiä Joelille.

Vierailija
446/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkkatukka suoralla otsatukalla, mustanruskea, oma. Harmaa merivillapaita, tummansiniset farkut, jalassa villasukat ja lyhyet lapikkaat. Ruokana härkismaroonilaatikko, kohta porkkanakakun vuoro.

Sinä olet 32-vuotias pappi tai teologian opiskelija, ei lapsia.

Olen oikeasti 31, kuvataiteilija, kaksi lasta. Mutta joskus kyllä harkitsin teologian opiskelua :)

Vierailija
447/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta t-paita, jossa edessä joku geometrinen kirjailu, sen alla vähän pidempi musta toppi. Siniset farkut, joissa pieniä valkoisia kukkia, sekä itse neulotut, värikkäät putkineulesäärystimet. Hiukset on vähän hartian alapuolelle ja punaiseksi värjätyt. Tänään lounaaksi haettiin subista teriyakikanasubit nopeaksi eineeksi muuttohommiin ja illalliseksi oli perunavuokaa, jossa makkaraa, smetanaa, dijon-sinappia sekä juustoa.

Vierailija
448/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteina vaellushousut ja neulepoolo. Olen syönyt pari voileipää, rahkaa, jätskiä, Lidlin paistopisteen leivän ja pullaa. Sekä ihan liikaa kahvia. Hiukset on omat myös väriltään, ne on poninhännällä.

Vierailija
449/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuparinväriset pitkät hiukset, musta olkapäiltä avonainen mekko, sukkahousut ja nilkkurit koroilla. Söin äsken pizzaa.

Vietät hääpäivää miehesi kanssa luomutilalla Kainuussa. Lapsia ei vielä ole. Hiuksesi olet värjännyt männynkaarnasta itse valmistamallasi värimassalla.

Vierailija
450/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju

Minulla musta imetystunika ja kukkakuviolliset legginssit. Tummanruskeat pitkät hiukset auki, päässä hiuspanta. En syönyt mitään järkevää koko päivänä, pari palasta paahtoleipää ja lasin tuoremehua.

N. 30-vuotias äiti, hieman hippimäinen ja jalat maassa-tyyppiä. Luonteeltasi olet hauska ja rento. 

Vierailija
451/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset: pitkät, värjätty sävyllä 8.32. Oikeasti olen hyvin vaalea. Sutaisin vaan nutturalle aamulla.

Päällä kotona ollessa mustat leggingsit, harmaa (imetys)t-paita, tummanharmaa neuletakki, silmälasit, eriparisukat. Ulkona toppakamppeet ja pipo.

Aamupalaksi siemenpuuroa, kookosöljyä, raejuustoa, kahvi kauramaidolla

Päivällä pari paistettua munaa, paprikaa, vettä

Iltapäivällä kasvissosekeittoa, avokado, raejuustoa vähän, rainbow kermarahkaa purkki "jälkkäriksi"

Illalla salaatti, johon laitoin provencen salaattisekoitusta, kurkkua, tomaattia, halloumia, kanaa, cashewpähkinöitä, balsamicoa

Myöhemmin otan varmaan raakasuklaapatukan ja suklaanmakuisen propudin 🤔

Vierailija
452/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusväri suklaanruskea lähellä omaa väriä, vähän harmaita piilotettu. Polarn o. Pyret raitapyjamahousut, anelmaiset pitkät villasukat, odd molly paita. Syöty on tänään vapaapäivänä perheen kanssa mannapuuroa, spagettia, perunaa ja soijarouhekastiketta. Illaksi cuscus- salaattia.

Olet myyjänä vaatekaupassa ja saat henkilöstöalennusta. Sheivaat päivittäin sääresi ja föönauksesi on moitteeton. Lapsesi, kaksi tyttöä, ovat lukiossa. Varpaankyntesi olet kapinamielessä lakannut sähkönsiniseksi.

En ole kiinnostunut vaatteista, ostan harvoin ja hinnasta piittaamatta. Käytän niitä mitkä ovat mukavia. Sheivaan pääasiassa kesällä, en omista fööniä enkä kynsilakkaa, minkäänväristä. Lapset ovat vielä päivähoidon asiakkaita. Työ on hyvin maanläheistä yrittäjyyttä.

Vierailija
453/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä mustat leggarit ja mustat varrettomat nilkkasukat, pusero pellavan värinen, trikoinen off-shoulder -paita, jonka kaula-aukosta mustien rintsikoiden toinen olkain näkyy. Hiukset ovat pitkät, hopeanvaaleiksi värjätyt, tällä hetkellä korkealla sykerönutturalla. Tänään olen syönyt kasvissosekeittoa, sekä thaimaalaisittain maustettua kanakastiketta jasmiiniriisin ja wok-vihannesten kanssa. Nyt juon punaviiniä :D

Vierailija
454/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä ostettu trikoomekko, fleece-takki ja villasukat. Pitkät ruskeat värjäämättömät hiukset. Ruokana tänään broileria ja riisiä, höyrytettyjä pakastekasviksia ja vihersalaattia.

25-vuotias maatalon emäntä. Sinä ja miehesi hoidatte sikatilaa. Pari kanaa on harrastemielessä. Odotat kaksosia.

Ei ihan. :) Kaupunkilainen 41-vuotias akateeminen asiantuntija. Lapseton sinkku. Ehkä näillä vaatteilla ja kokkailuilla sinkkuus ei ole mikään ihme.

Vierailija
455/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 19.28 lauantaina

Tulin kotiin hetki sitten ja otin päältäni mustan puolihameen ja mustavalkoisen puseron Ne olivat viininpunaisen villakangastakin alla ja jaloista otin pois harmaat, korolliset nilkkurit. Nyt päällä liila polvipituinen, lyhythihainen kotimekko ja ah! vaaleanpunaiset villasukat.

Aamukahvilla oli useampia ihmisiä, kahvia, leipiä päällysineen ja pullia

Myöhäinen lounas, tän päivän pääruoka, ravintolassa eri-ikäisten ihmisten kanssa: alkuun salaattipöytä, mulle talon possua lohkoperunoilla, cokista ja jälkkäriks puolukkajäädyke plus teetä.

Iltapalaksi aattelen hedelmää, greippiä ja banskupaloja.

Vierailija
456/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppatrikoot, salitoppi, hiuspanta. Kiinalainen ravintola ja buffetpöytä oli tänään :D pakko lähteä sulattelemaan..

Vierailija
457/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumppatrikoot, salitoppi, hiuspanta. Kiinalainen ravintola ja buffetpöytä oli tänään :D pakko lähteä sulattelemaan..

Ainiin ja punainen pitkä tukka

Vierailija
458/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

På kirjoitti:

Nyt 19.28 lauantaina

Tulin kotiin hetki sitten ja otin päältäni mustan puolihameen ja mustavalkoisen puseron Ne olivat viininpunaisen villakangastakin alla ja jaloista otin pois harmaat, korolliset nilkkurit. Nyt päällä liila polvipituinen, lyhythihainen kotimekko ja ah! vaaleanpunaiset villasukat.

Aamukahvilla oli useampia ihmisiä, kahvia, leipiä päällysineen ja pullia

Myöhäinen lounas, tän päivän pääruoka, ravintolassa eri-ikäisten ihmisten kanssa: alkuun salaattipöytä, mulle talon possua lohkoperunoilla, cokista ja jälkkäriks puolukkajäädyke plus teetä.

Iltapalaksi aattelen hedelmää, greippiä ja banskupaloja.

Nii ja hiukset? Sivusiili ruskee, päältä pitkä ja pehmee puuterioranssi ja toinen sivu blondi olkapääpituus. Pallot korvissa ja ketju plus riipus, Päivällä sormuksia ja rannekello oikees ranteessa ja rannekorun vasemmassa. Hopea on mun väri ja materiaali.

Vierailija
459/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollarit ja iso miesten t-paita. Perus ruskea tukka, värjäämätön. Pakastepizza ja sipsiä. 

Vierailija
460/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ulottuu olkapäille, väri vaalean ruskea. Tänään päällä mustat puman verkkarit, ellokselta tilattu punainen toppi ja pitkä harmaa neuletakki. Lounaaksi falafelpihvejä ja vehnänjyväsalaattia, päivälliseksi uunijuureksia, oumphia ja soijajugurttiin tehtyä tsatsikia.

453 on lähihoitaja. Kaksi lasta, Veeti ja Lotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä