Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi, me yritämme arvata ikäsi, sosiaalisen statuksesi ja lastesi määrään sekä nimet!

Vierailija
25.02.2017 |

huumorilla sitten, siskot ja veljet :) aloitan:

pitkä musta toppi, pitkä löysä harmaa neuletakki ja mustat tregginsit, hiukset värjäämättömät maantienharmaat.
uunissa tonnikalavuoka ja seuraavaksi sinne menevät porkkanasämpylät!

Kommentit (719)

Vierailija
341/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä musta poolo ja mustapunaiset hiihtotrikoot. Ruoka aiemmin päivällä lohisalaattia ja lauantai-illan herkuksi vielä kokkaillaan kasvislasagnea.

Olet fysioterapeutti. Lapsia 3, ovat jo aikuisia/teinejä osa. Miehesi on miesvaltaisella alalla.

Vierailija
342/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuden värinen löysä t-paita, mustat kapealahkeiset ja korkeavyötäröiset farkut.

Värjätty hunajanvärinen solisluille ylettyvä tukka, 5cm tummaa juurikasvua.

Aamupalaksi purkki maitorahkaa ja veriappelsiini. Lounaaksi kanapekonipastaa.

Olet 25-vuotias, sinkku nainen. Olet fitnessharrastaja ja vaatekaapistasi löytyy vähintään yhdet Freddy-farkut. Käyt lauantaisin ulkona suuren kaveriporukan kanssa. Sinulla on kantava ääni ja naurat paljon, vaikka perusilmeesi on resting-bitch-face. Sinulla on tai on joskus ollut ripsienpidennykset.

Ammatiltasi olet personal-trainer ja sinulla on ollut vispilänkauppaa erään asiakkaasi kanssa, ja olet kerran tai kaksi vietellyt varatun miehen.

Haha! Olen 20-vuotias, seurustellut 4 vuotta. En omista yksiäkään freddyjä! Mutta varmaan voisin kyllä:D. Käyn ulkona kavereiden kanssa, ja mua on kuvailtu kovaääniseksi ja nauravaiseksi. Myös vihaisesta perusilmeestä olen kuullut. Ripsienpidennykset on ollut, ei ole enää. Opiskelen sairaanhoitajaksi, mutta salillakäynti eikä varatut miehet nappaa :D. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä musta neuletakki ja harmaa skottihame. Hiukset punertavan ruskeat, lisäksi latvat vaalennettu. Tänään syön paistettuja herkkusieniä.

Vierailija
344/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä popin mustavalkoinen raitapaita, leggingsit ja villasukat. Hiusten väri on vaalea. Olen syönyt tänään leipää, lasagnea ja karkkia. Ja juonut kolmesti kahvia.

Vierailija
345/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkut, pitkä harmaa neule ja pitkät vaaleat hiukset.Ruokana peurapaisti kermaperunoilla.

Et asu suurkaupungissa vaan melkoisen landella. Olet sote-alalla. Miehesi harrastaa metsästystä. Lapsia 2 iältään 7-12. Sinä olet 30-44v.

Vierailija
346/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet ja silkkinen kimono. Ruokana oli falafeleja ja couscousia.

Vierailija
347/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päällä popin mustavalkoinen raitapaita, leggingsit ja villasukat. Hiusten väri on vaalea. Olen syönyt tänään leipää, lasagnea ja karkkia. Ja juonut kolmesti kahvia.

Olet merkkivaatehifistelijämamma eli lapsillasi merkkivaatteita. Lapsia 2. Teet istumatyötä koneen ääressä. Olet 27v. Miehesi on rakennusalalla.

Vierailija
348/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkut, pitkä harmaa neule ja pitkät vaaleat hiukset.Ruokana peurapaisti kermaperunoilla.

Ikä 45v, jokin asiantuntija talouden alalta, lapsia kaksi.

Minulla mustat leggingsit, iso tummanvihreä neule, villasukat. Aamulla söin puuroa, lounaaksi lohisalaattia, välipalaksi rahkaa. Hiukset tummanvaaleat/maantienväriset tai jotain sellaista, oma väri.

Vierailija
349/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät vaaleanpunaiset hiukset auki, musta kukkakuvioinen polvipituinen mekko + musta neule, sukkikset ja mustat polvisukat, jalassa nilkkurit.

Tänään söin lohta, perunamuusia ja salaattia

Vierailija
350/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et asu suurkaupungissa vaan melkoisen landella. Olet sote-alalla. Miehesi harrastaa metsästystä. Lapsia 2 iältään 7-12. Sinä olet 30-44v.

Pieleen meni kaikki. Lisää veikkauksia?:D

Vierailija
351/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päällä musta neuletakki ja harmaa skottihame. Hiukset punertavan ruskeat, lisäksi latvat vaalennettu. Tänään syön paistettuja herkkusieniä.

Olet pyöreähkö. Olet kasvissyöjä. Ei lapsia, mies on. Ikä 30v. Teet kassatyötä.

Vierailija
352/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun juuri lähikaupan salaattibaarin salaattia, jälkiruuaksi marjoja (tyrniä ja mustikkaa). Lyhyet ruskeksi värjätyt hiukset. Päällä harmaavalkoraudallinen Espritin paita, jalassa Mangon Olivia skinny jeans.

Ei lapsia, 30v., farmaseutti?

En ole 30-vuotias., enkä farmaseutti. Olen 37-vuotias, työkseni kirjoitan (en paljasta enempää). Lapseton.

Vierailija
353/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaa pitkä toppi, jonka päällä espritin vaaleanpunainen pusero. Jalassa jegginssit ja mustat sukat. Kädessä iso rannekello. Hiukset kiharrettuina, yltävät näin olkapäille. Hiusten oma väri on sellainen tavallinen maantien värinen, mutta nyt on päälle värjätty paljon vaaleita ja hieman omaa väriä tummempia raitoja (balayage).

Tänään olen syönyt banaanin, juonut veden lisäksi kaksi kuppia vihreää teetä ja kävin syömässä lammasta nepalilaisessa ravintolassa.

Muodikkaaksi itseänsä luuleva ex lukiolainen. Ammattikouluun ei haluja, ehkä jatkaa jossakin vaiheessa korkeammalle opiskelua. Ei lapsia. Lemmikkejä ei lainkaan tai sitten, pieni koira tai kissa. Jos parisuhteessa, ei asu puolisonsa kanssa yhdessä vielä. 22-27 vuotias.

TAI

Nuorekkaaksi itseään luuleva keski ikäinen nainen. Lapsia ehkä, ei pieniä. Mies jättänyt tai parisuhde muuten kariutunut. Erittäin itsetietoinen ja epävarma. Siksi tuo esille hiuksiensa värin nimityksen. Käy ulkona, jotta löytäisi uuden puolison...vaikka aika ei ole suova ja hän sen tietää. Hän ei ole valmis uuteen oikeaan parisuhteeseen...mutta saattaa leikitellä jonkun itseään nuoremman tunteilla. Hän tuntee syyllisyyttä tästäkin. Ulkoinen olemus täten naamioitumis keino, ja ei kuvasta sisäistä tuskaa.

Vau, tuo toinen kuvaus oli hieno ja tunteikas! :D

Aika osuvat kuvaukset :)

Tässä oikeat tiedot:

28-vuotias, ammatiltani olen kemian, fysiikan ja matematiikan aineenopettaja. Olen naimisissa, asutaan vielä vuokra-asunnossa, mutta vajaan kahden kuukauden päästä päästään muuttamaan omaan paritalonpuolikkaaseen. Ei lapsia, iso koira löytyy.

Tää ketju on muuten hauska. Hienoja arvauksia kirjoitatte! Huomaa kyllä, miten yhtenä hetkenä päällä oleva asu voi tuottaa mielikuvia. :)

Vierailija
354/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiluhousut, paksut villaiset ulkoilusukat, t-paita ja fleece yllä. Hiukseni ovat vaaleat. Aamulla söin kolme ruisleipää ja jogurttia, päivällä pizzaa jossa päällä paljon rucolaa. Plus voisilmäpullan ja karkkia.

No, minkä ikäinen olen, onko minulla lapsia ja mikä on sosiaalinen statukseni?

Vierailija
355/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatteet ja silkkinen kimono. Ruokana oli falafeleja ja couscousia.

Olet muslimi. Lapsia 5. Et käy töissä. Miehelläsi on pizzeria. Ikää 35v.

Vierailija
356/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makian kamelin värinen talvitakki, taivaansiniset farkut joiden lakeet rullattu ja jalassa mustat nilkkurit. Musta pikkulaukku ja harmaa kaulahuivi.Hopeiset nappikorvikset ja kasvoilla kevyt meikki(kulmat, ripsaria, meikkipuuteri ja poskipuna). Hiukset ruskeat ja pitkään polkkaan leikatut. Ruoaksi pari omenaa, puuroa voisilmällä, maitorahkaa ja wokkivihanneksia.

Massalammas?

Vierailija
357/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Björn borgin alushousut

Ruskeat hiukset

Kuppi teetä, eikun monta, 2 Imatran riisipiirakkaa ja eilisen karkkipussin jämät ja pari piparkakkua ja muutama Polar näkkileipä

Sinkku, ei lapsia? Ainakin asuu yksin. Pienituloinen tai opiskelija jolla on normi opiskelijaa paremmat tulot.

Vierailija
358/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat suorat housut, paitapusero ja violetti villatakki. Punaruskeat (oma väri). Lounaaksi salaattia, päivälliseksi pitsaa. 

Vierailija
359/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mut tässä näkee kuinka vaikeaa on loppujen lopuksi vaatteista ja hiusten väristä päätellä sosiaalista asemaa. Toki iän voi arvata jos näkee ihmisen ja jos on lapsi mukana niin usein on kyseessä lapsen vanhempi. Mutta ammattia ja muita sellaisia juttuja on vaikea arvata

Vierailija
360/719 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeat neule, kuluneet farkut, puolipitkät hiukset ovat vaaleat ja ponnarilla. Pienet helmikorvakorut ja kello. Ulkona Bognerin untuvatakki. Aamupalaksi söin kreikkalaista jogurttia ja mustikoita, lounaaksi poronpaistia kanttarellikastikkeen ja salaatin kanssa. Kahvia on mennyt jo useampi kuppi ja iltapäivällä söin laskiaispullan mantelimassalla. Illalla tehdään juustofondue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan