Köyhä antaa säästövinkkejä köyhälle
Minä aloitan:
1. Vitamiinit kannattaa ostaa Alepasta, Rainbow vitamiinihivenaine on 4€ purkki.
2. Apteekista osta vauvojen osastosta d-vitamiinitipat 3 €, vastaava pullo aikuisten hyllyssä 9€.
3. Keitä kahvia tasan se määrä, mitä juot.
4. Essence meikut on todella halpoja ja hyviä.
5. Alepassa kolmen palasaippuan paketti 80snt. Todella hyvä saippua, ei kuivata ihoa.
6. Aamiainen on lähes ilmainen kun syö puuroa.
Jatkakaa...
Kommentit (1403)
- Kahvin juonti kannattaa lopettaa kokonaan jos vaan pystyy, niin ei mene siihen rahaa. Itse lopetin vuonna 2017 ja viikon särki päätä mutta sitten helpotti.
- Meikit ja hiusvärit kannattaa myös jättää ostamatta, jos vain suinkin sietää ulkonäköään ilman niitä. En ole meikannut enkä värjännyt hiuksia kuuteen vuoteen.
- Leikkaa hiukset itse, jos osaat, tai anna kaverin leikata. Harmittaa kun itsellä ei ole nyt ketään kaveria joka voisi leikata hiuksia (ja minä vastavuoroisesti häneltä). Miesystävän hiukset kyllä leikkaan, mutta hän ei uskalla minun hiuksia leikata jos tulee huonot. Otsahiuksia leikkaan itseltäkin, mutta pään takaa en yletä, niin pitää käydä muutaman kerran vuodessa parturissa. Helpoin olisi tietysti ajaa kokonaan siiliksi, sekin tullut testattua, mutta oli liian miehekäs olo.
- Itsestäänselvää että rahasyöpöt tupakointi ja alkoholinkäyttö kannattaa lopettaa kokonaan, ja hakea tarvittaessa apua niihin, jos ei omin voimin kykene. Näihinkin laittanut itse sievoisen summan 20-30 -vuotiaana...
Vierailija kirjoitti:
Köyhän ei kannata meikata tai värjätä hiuksiaan. Luonnollinen ihminen on kauniimpi.
Valitettavasti tämä ei useinkaan pidä paikkaansa. Puhun tässä myös itsestäni. Suomalaiset ovat keskimäärin tosi värittömiä ja ankeita ilman pientä ehostusta ja kunnon väriä hiuksissa.
Luultavasti, jos ei oo varaa ostaa wc- ankkaa, ni tuleepahan edes muutaman kerran vuodessa kuurattua pönttö edes jollain pesuaineella.