Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tv-sarja?! 2000-luvun alusta... apua av-mammat

Vierailija
24.02.2017 |

Täällä joku nelikymppinen av-mamma muistaa sarjan varmasti, itseäni kiusaa kauheasti mikä sarja tämä oli vaikka ei mikään kovin ihmeellinen ollutkaan. Tuli mielestäni ehkä vuonna 2001 ( tai 2000 ), pääosassa Amanda Peetin näköinen/oloinen naisnäyttelijä, enkä keksi kuka tuo nainen on. Tapahtui Miamissa/Floridassa ja alussa tämä pääosan esittäjä ajaa avoautossa tukka hulmuten, aurinko on laskemassa... jos ette muista sarjaa niin kertokaa edes Amanda Peetiä muistuttavia näyttelijöitä. Kiitos 😊

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good morning Miami-sarjassa näyttelee Ashley Williams, joka on kyllä paljon Amanda Peeting näkönen. En tiedä kyllä yhtään onko se se mitä tarkotit.

Vierailija
2/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä samassa ketjussa toisesta sarjasta? Mua alkoi hämäämään luettuani tän aloituksen ja aloin muistelemaan eri sarjoja, mitä katoin joskus 90-lopun/2000-taitteessa. Se saattoi olla, että sitä tuli joskus ihan 90-luvun lopussa, ehkä -98 tai -99? Pääosassa oli sellainen tummanruskeahiuksinen nainen, jonka hiukset oli joko ihan lyhyet tai melko lyhyet. Ehkä vähän kiharat/laineilla. Oli joku draama tai vastaava. Juonesta en muista mitään muuta kuin, että oli hyvä sarja, josta tykkäsin. :-)

Sitä ei ehkä kauhean kauaa tullut? Yksi tai kaksi kautta, en ole varma. Hirveän hyvät tuntomerkit... :-D

(Ap, sun sarjaa en saa päähäni.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä samassa ketjussa toisesta sarjasta? Mua alkoi hämäämään luettuani tän aloituksen ja aloin muistelemaan eri sarjoja, mitä katoin joskus 90-lopun/2000-taitteessa. Se saattoi olla, että sitä tuli joskus ihan 90-luvun lopussa, ehkä -98 tai -99? Pääosassa oli sellainen tummanruskeahiuksinen nainen, jonka hiukset oli joko ihan lyhyet tai melko lyhyet. Ehkä vähän kiharat/laineilla. Oli joku draama tai vastaava. Juonesta en muista mitään muuta kuin, että oli hyvä sarja, josta tykkäsin. :-)

Sitä ei ehkä kauhean kauaa tullut? Yksi tai kaksi kautta, en ole varma. Hirveän hyvät tuntomerkit... :-D

No Tunteiden verkossa ainakin pääosan esittäjällä oli lyhyt tumma kiharapehko. Yksi kausi tehtiin sarjaa:

http://www.imdb.com/title/tt0115332/?ref_=nm_flmg_act_25

Vierailija
4/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku nelikymppinen av-mamma muistaa sarjan varmasti, itseäni kiusaa kauheasti mikä sarja tämä oli vaikka ei mikään kovin ihmeellinen ollutkaan. Tuli mielestäni ehkä vuonna 2001 ( tai 2000 ), pääosassa Amanda Peetin näköinen/oloinen naisnäyttelijä, enkä keksi kuka tuo nainen on. Tapahtui Miamissa/Floridassa ja alussa tämä pääosan esittäjä ajaa avoautossa tukka hulmuten, aurinko on laskemassa... jos ette muista sarjaa niin kertokaa edes Amanda Peetiä muistuttavia näyttelijöitä. Kiitos 😊

Oliko se sinkkuelämä-tyylinen, mutta siinä tän naisen bestis oli tummahiuksinen homomies? Ja siinä seurattiin tän päähenkilön miesasioita?

En itsekään muista sarjan nimeä, ainoastaan että harmitti kun se jäi osaksi katsomatta. Muistaakseni lähetysajankohta muuttui yhtäkkiä tai se lopetettiin jotenkin kesken kaiken.

Vierailija
5/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se Carla Gucinon etsiväsarja?

Vierailija
6/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se sinkkuelämä-tyylinen, mutta siinä tän naisen bestis oli tummahiuksinen homomies? Ja siinä seurattiin tän päähenkilön miesasioita?

En itsekään muista sarjan nimeä, ainoastaan että harmitti kun se jäi osaksi katsomatta. Muistaakseni lähetysajankohta muuttui yhtäkkiä tai se lopetettiin jotenkin kesken kaiken.

Vierailija
7/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Felicity?

Vierailija
8/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, mun kommentit tuli kahteen kertaan, sori. Pomppii taas niin maan perkuleesti mobiilissa, että meinaa hermot mennä :(

Vierailija
9/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack & Jill

Vierailija
10/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkään kanssa tähän ketjuun kysymään yhdesä sarjasta, joka on jäänyt mieleen.

Sarja kertoi englantilaisista (?) tutkijoista (arkeologeista? Meribiologeista?), jotka matkustivat jonnekin trooppiselle saarelle. Yksi tutkijamies sitten ihastui saarella asuvaan tummatukkaiseen (muistaakseni kuitenkin valkoihoiseen) naiseen. Miehellä oli kuitenkin jo kihlattu kotona odottamassa, joku vaaleahko aatelisnainen.

Sarjassa oli kohtaus, jossa tutkijamies ja tumma nainen istuvat rannalla, ja mies kuvaa kihlattuaan tyyliin "hänellä on ihanat pienet kädet ja sirot pienet jalat", ja tumma nainen kysyy, että onko kihlattu joku kääpiö, jos kaikki on niin pientä ja siroa.

Jossain vaiheessa mies palasi takaisin kotimaahansa ja vei löydöksensä museoon tms. ja tapasi kihlattunsa. Lopussa taisi kuitenkin valita sen tumman saarella asuvan naisen.

Vierailija
11/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Felicity oli ihana sarja. Mun mies on kosinut mua samoilla sanoilla kuin se päähenkilö eli "anna mulle yksi hymy, niin annan sulle koko maailman".

Vierailija
12/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Tunteiden verkossa ainakin pääosan esittäjällä oli lyhyt tumma kiharapehko. Yksi kausi tehtiin sarjaa:

http://www.imdb.com/title/tt0115332/?ref_=nm_flmg_act_25

Kiitos, toi se oli! Mistä te voitte muistaa tällaisia ja vielä noin pirun huonoilla tuntomerkeillä? :-D

Felicityäkin katoin, mut en sitä maininnut, kun sillä oli tosi jumalattoman iso kiharapehko, paitsi niin no lopussa oli lyhyt tukka. :-)

Vierailija
13/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jack & Jill

Piti olla Peetin näköinen, eikä Peet itse.

Vierailija
14/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Felicity oli ihana sarja. Mun mies on kosinut mua samoilla sanoilla kuin se päähenkilö eli "anna mulle yksi hymy, niin annan sulle koko maailman".

Apua, saattoi olla toi Tunteiden verkkokin 😁

Vierailija
15/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ootte täällä yrittänyt selvittää tuota sarjaa 😊 Löysinkin sen nyt itse kovalla googlettamisella ( etsin sarjoja joissa miami oli filming location )... sarja oli grapevine ja se näyttelijä Kristy Swanson. Muistaako kukaan?

Vierailija
16/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, saattoi olla toi Tunteiden verkkokin 😁

:-D

Nyt sun täytyy kattoo ne molemmat ja tarkistaa? ;-)

Vierailija
17/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, katso wiki-sivu "List of films and television shows set in Miami".

Vierailija
18/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun ootte täällä yrittänyt selvittää tuota sarjaa 😊 Löysinkin sen nyt itse kovalla googlettamisella ( etsin sarjoja joissa miami oli filming location )... sarja oli grapevine ja se näyttelijä Kristy Swanson. Muistaako kukaan?

Ihmekös kun ei noilla aloituksen tuntomerkeillä löytynytkään :D

Vierailija
20/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi vaivata itseäni, niin googlailin vähän ja löysin tuon sarjan mistä itse puhuin. Se oli Grapevine ja sitä tehtiin vain viisi jaksoa 2000, joten siksi on jäänyt mieleen että loppuu kesken. Lieneekö sitten ap:n tarkoittama sarja??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme