Montako lasta sinulla on ja miten paljon alkoholia olet juonut tai aiot juoda tänään?
Kommentit (51)
Kaksi plus lapsipuoli.
Ehkä pullollisen viiniä. Todettakoon, että lapset ovat jo teinejä, ja kukin hautautunut omaan huoneeseensa pelaamaan.
Ei yhtään, pari reilumpaa annosta viiniä aattelin ottaa.
Neljä ja pullon, pari viiniä.
Mukulat ei tietty ole kotona.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se.
Miten nuo kaksi liittyvät toisiinsa? Mahdollinen lapsimääräni ei lisää eikä vähennä mun mahdollista juomista. Juotu määrä pysyy samana.
Kaksi, en ole juonut pisaraakaan enkä juo.
Neljä lasta ja ison tölkin siideriä aion juoda.
2 lasta, koulussa ja päiväkodissa. Pari lasia valkkaria juon, on ollu rankka viikko. Tuosta määrästä en humalaan tule.
Yksi lapsi on ja todennäköisesti en juo yhtään. Minulla on ollut jääkaapissa yksi lonkero jo toooodella pitkään ja joka (melkein) perjantai ajattelen, että kun lapsi on nukkumassa istun sohvalle läppärin kanssa ja juon tuon lonkun pois, mutta en sitte kuitenkaan jaksakkaan. Mutta jos tänään ottais itseään niskasta kiinni :)
Neljä lasta. Ei alkoholia lainkaan.
Nolla lasta
neljä pikkutölkkiä olutta olen juonut
enempää ei ole tarkoitus.
Yks lonkero on kylmenemässä, sen aion siemailla. Loma loppuu ja aamulla töihin niin että ihan siihen vitutukseen 😄 Lapsia kolme, yks asuu jo omillaan ja kaks muutakin jo isoja.
Ei ole lapsia, en juo alkoholia koskaan.
Yksi lapsi ja en juo yhtään alkoholia.
3 lasta, nuorin 10v. En juo tänään, taisin viimeksi juoda pari lasillista jouluruuan kanssa.
Kaksi lasta. En tiedä paljonko juon. Useamman kuitenkin. Humalassa saatan olla, mutta lapset menneet jo silloin nukkumaan.
Lapset kouluikäisiä ja isä tulossa töistä parin tunnin päästä kotiin. Joten ei tarvi kivittää.
Neljä. Illalla olen menossa juhliin, jossa luultavasti ainakin onnittelumalja tulee kohteliaisuudesta otettua.
Yksi, en yhtään