Ehkäisykapselin asennusjäljet (kuva)
Ihailkaa. Oikein kaksi tikkiäkin.
Kommentit (19)
Mulla näytti poistojälki aika samalta. Laittamisessa ei tullut tikkejä.
Tuleehan siitä tuollanen kiva mustelma joo, mutta se on aika pientä kun saa kuitenkin huolettoman ehkäisyn vuosiksi.
Toivon että olis sopiva ehkäisymenetelmä. Maksoi omaisuuden ja laittaminen sattui hirveästi puudutuksesta huolimatta... ja mulla ei ole edes mikään matala kipukynnys. Varmaan lääkäri teki jotain väärin.
- ap
Poistojälki se vasta kiva onkin ja ikuinen... Mustelmat sentään paranee
Poistaminen on helppoa, ei jää jälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi kyllä 2cm pitkä leveä arpi... Laitosta jäi vain nuppineulan pään kokoinen, vaikka näytti samalta kuin aloittajan käsi.
t. 6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi kyllä 2cm pitkä leveä arpi... Laitosta jäi vain nuppineulan pään kokoinen, vaikka näytti samalta kuin aloittajan käsi.
t. 6
Laitettiinko sulle tikkejä?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 6
Laitettiinko sulle tikkejä?
- ap
Kyllä. Molemmilla kerroilla.
t.6
Oliko valelääkäri vai joku puoskari? Ei tollasta jälkee kuulu tulla niiden laitosta ja puudutus on vain viiltoa varten. Ei niiden laitto satu.
Kummallista ,mulla ei sattunu yhtää eikä muuten maksanut.
Ei näytä tussulta tuo. Jos pysyy kyrvästä erossa niin ei tarvitse kapselin kapselia. Ihan ylivoimaista toisille.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista ,mulla ei sattunu yhtää eikä muuten maksanut.
Kävin yksityisellä että saisin "hyvää" jälkeä, se käynti maksoi sitten tottakai sen yli 150€ mutta itse kapseli (5v) maksoi n. 170€.
Mitä kummaa? Itselläni oli aika näkyvät mustelmat laiton jälkeen,mutta vaalenivat viikossa parissa. Nyt vain pieni piste näkyvillä laittokohdasta. Laitto ei tuntunut yhtään missään ja kesti pari minuuttia. Millä valelääkärillä olet oikeen käynyt?
Itselläni kapseli laitettu noin kaksi kk sitten, haittavaikutuksina huomannut tiputteluvuodot, kovat menkkakivut ja haluttomuuden mutta ajattelin tämän kanssa nyt jatkaa, jospa helpottavat ajan kanssa..
Mulla laitto sattui kans törkeänä, alkuu näyttikin pahalta mut aika pien jälki jäi. Poistamisesta sen sijaan karmea arpi ja oli vielä kipeempi. Ehkäsynä toimi kumminki :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummaa? Itselläni oli aika näkyvät mustelmat laiton jälkeen,mutta vaalenivat viikossa parissa. Nyt vain pieni piste näkyvillä laittokohdasta. Laitto ei tuntunut yhtään missään ja kesti pari minuuttia. Millä valelääkärillä olet oikeen käynyt?
Itselläni kapseli laitettu noin kaksi kk sitten, haittavaikutuksina huomannut tiputteluvuodot, kovat menkkakivut ja haluttomuuden mutta ajattelin tämän kanssa nyt jatkaa, jospa helpottavat ajan kanssa..
Tosi kiva että näin jälkikäteen kuulee että pitäisi olla kivuton toimenpide! Mehiläisessä tosiaan kävin. Ei se yksityinen näköjään todellakaan takaa laatua. Hinta suolainen ja lopputulos läjä p**kaa.
- ap
Mulla oli vaan vuoden kapselit kun meni elämä pelkiksi kuukautisiksi. Pisin vuoto kesti 43 päivää. Tuli aika rankka anemia. Ehkäisynä toimi hyvin koska ei sen jatkuvan vuotamisen kanssa tehny tippaakaan mieli seksiä. Ehtivät kuitenkin hienosti koteloitua sinne käsivarteen ja jouduttiin kaivelemaan niitä oikein perusteellisesti. Ehkä 8 cm arpi jäi muistoksi. Eeppisen huonosti sopi mulle ne. Siskolla ollut vuosia käytössä ja varmaan neljännet kapselit menossa, sille taas sopii kun nenä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vaan vuoden kapselit kun meni elämä pelkiksi kuukautisiksi. Pisin vuoto kesti 43 päivää. Tuli aika rankka anemia. Ehkäisynä toimi hyvin koska ei sen jatkuvan vuotamisen kanssa tehny tippaakaan mieli seksiä. Ehtivät kuitenkin hienosti koteloitua sinne käsivarteen ja jouduttiin kaivelemaan niitä oikein perusteellisesti. Ehkä 8 cm arpi jäi muistoksi. Eeppisen huonosti sopi mulle ne. Siskolla ollut vuosia käytössä ja varmaan neljännet kapselit menossa, sille taas sopii kun nenä päähän.
Joo tuo ikuiset kuukautiset kyllä pelottaa, muutenkin todella runsaat vuodot.
-ap
Hyi, onpa pahannäköinen!