Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuppikoko-/seurustelukysely!

Vierailija
23.02.2017 |

Kertokaas.

Mikä on liivikokosi? Seurusteletko? (Jos, niin kauanko olette seurustelleet?) Mainitse erikseen, jos seurustelukumppanisi on nainen.

Jos olet itse mies ja seurustelet naisen kanssa, kauanko olette seurustelleet ja mikä on hänen liiviensä koko? Jos et tiedä, niin kuvaile jotenkin muuten hänen rintojensa kokoa (tosi pienet, aika pienet, keskikokoiset... valtavat jne.).

Kuppikoko-/seurustelukysely!

Vaihtoehdot

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä omituisin kysely tänään... mut vastataan nyt. Koko 80D, en seurustele tällä hetkellä.

N37

Vierailija
22/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta yhdessä, 7 naimisissa, 85J.

Odotan jännityksellä yhteenvetoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tyttöystävällä on todella pienet rinnat, varmaan se pienin mahdollinen kuppikoko mutta on siitä huolimatta seksikäs ja sopivat hänen siroon kroppaansa oikein hyvin.

Vierailija
24/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ehkä omituisin kysely tänään... mut vastataan nyt. Koko 80D, en seurustele tällä hetkellä.

N37

Tämä on ehkä omituisin kysely mitä olen koskaan täällä tai muualla nähnyt. Voisiko ap kertoa miksi tällaisesta on kiinnostunut ja miten kuppikoko ja parisuhdestatus liittyvät toisiinsa.

Vierailija
25/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

75A, joissain malleissa/merkeissä 70B tai 70C.

olen seurustellut nykyisen kanssa vuoden, edellinen suhde, joka oli myös tosi kurja, kesti 11v.

Vierailija
26/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppikoko 65C ja parisuhteessa olen ollut 3,5 vuotta. Siihen en osaa sanoa, että onko isot vai pienet rinnat, mutta mies vaikuttaa pitävän :)

Pienet ovat, koko vastaa 70b:tä

Terv.65C

Vierailija
27/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku karjankasvattaja taas kyselemässä, taitaa olla maidontuottaja, kun vaan utareet kiinnostaa. Joo kyllä koko maailma pyörii tissien tahtiin. Ja niitä on kaikilla naisilla ja kaikenkokoisia. Ja ne naiset elävät elämäänsä seurustelevat, ovat sinkkuja, äitejä, leskiä. Ne tissit elävät naisten kanssa, ovat isompia ja pienempiä, terhakoita tai vähän riippuja. Muuta et tarte tietää runkku ap.

Vierailija
28/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut vain että tuo kysely ei oikein kerro mitään rintojen koosta, jos siis sen selvittäminen oli tarkoitus. Ei ole mitään "C-kupin" rintoja. 65C, 80C ja 95C ovat hyvinkin erikokoiset tissit, koska kuppikoko on aina suhteessa ympärysmittaan.

Enemmän rintojen koosta kertoo esim. rinnanympärysmitta rintojen päältä ja alta (siis niiden erotus), mutta sitä ei taida monikaan olla mitannut.

Mutta joo, oma koko 65D ja seurustelen (ja nämä ovat siis pienet vaikka ovatkin deeet, koska ympärysmittakin on pieni).

Vierailija
29/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut vain että tuo kysely ei oikein kerro mitään rintojen koosta, jos siis sen selvittäminen oli tarkoitus. Ei ole mitään "C-kupin" rintoja. 65C, 80C ja 95C ovat hyvinkin erikokoiset tissit, koska kuppikoko on aina suhteessa ympärysmittaan.

Enemmän rintojen koosta kertoo esim. rinnanympärysmitta rintojen päältä ja alta (siis niiden erotus), mutta sitä ei taida monikaan olla mitannut.

Mutta joo, oma koko 65D ja seurustelen (ja nämä ovat siis pienet vaikka ovatkin deeet, koska ympärysmittakin on pieni).

Samaa kirjainkokoa, eri ympärystä nimenomaan voi verrata, sillä se kertoo rinnan koon suhteessa liivien/rintakehän ympärysmittaan, oli se sitten 60C, 80C tai 100C (pieni) tai 60L, 80 L tai 100L (suuri). Eli toisin sanoen sen, näyttävätkö naisen rinnat pieniltä vai suurilta suhteessa loppukroppaan. Suomessa myytävät kuppikoot ovat (AA)A-O.

Absoluuttinen koko vaihtelee, eli 100C on suuri verrattuna 60C:hen, mutta näiden vertailussa ei ole järkeä, koska tissit ovat kiinni kantajassaan.

Vierailija
30/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto hieman nousi kun oma kokoni (C-kuppi) oli tilaston kärjessä. Minulla siis 75C ja olen seurustellut 2-vuotta, yhdessä asumista vuosi. Molempien ensimmäinen suhde.

Vierailija
31/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisia kyselet? Mitä tekemistä kuppikoolla ja parisuhdestatuksella on toistensa kanssa?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Tämä on ehkä omituisin kysely mitä olen koskaan täällä tai muualla nähnyt. Voisiko ap kertoa miksi tällaisesta on kiinnostunut ja miten kuppikoko ja parisuhdestatus liittyvät toisiinsa.

Jos jo ennestään varmuudella tietäisin mitä tekemistä, jos mitään, kuppikoolla ja parisuhdestatuksella on toistensa kanssa, en olisi täällä kyselemässä. Jos niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, tämä kyselyhän sen sitten vahvistaa! Älkää siis kysykö minulta, että mitä tekemistä, vaan katsokaa kyselyn tuloksia.

Itse olen pienitissinen nainen, 25, ikisinkku. En tiedä rintojeni kokoa tarkkaan, joku 80–85 ja A–B?

Katsoin peiliin ja mietin että onpa kurjaa, kun ulkonäössäni ei ole mitään vastakkaista sukupuolta miellyttävää, edes tissejä. Siitä sain idean tällä kyselyllä selvittää, että onko se rintojen koko muka niin tärkeä asia.

Kun tämä teitä kiinnosti. Itseäni ihmetyttää parin muun vastaajan oletus, että täällä ruudun toisella puolella on joku himokas mies, joka jostain syystä kiihottuu jo pelkästään tekemällä kyselyn rintojen koosta. Hassu ajatus! Kertoo itse vihjaajan omista oletuksista siitä, miten tärkeä asia ne tissit on...

ap.

Vierailija
32/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuppikoko on 15 viime vuoden sisään vaihdellut välillä 75 A - 75 E ja olen ollut sinkku suurimman osan ajasta eli oman kokemuksen mukaan jossain muussa se vika taitaa olla kuin rinnoissa.

Vierailija
33/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisia kyselet? Mitä tekemistä kuppikoolla ja parisuhdestatuksella on toistensa kanssa?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Jos jo ennestään varmuudella tietäisin mitä tekemistä, jos mitään, kuppikoolla ja parisuhdestatuksella on toistensa kanssa, en olisi täällä kyselemässä. Jos niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, tämä kyselyhän sen sitten vahvistaa! Älkää siis kysykö minulta, että mitä tekemistä, vaan katsokaa kyselyn tuloksia.

Itse olen pienitissinen nainen, 25, ikisinkku. En tiedä rintojeni kokoa tarkkaan, joku 80–85 ja A–B?

Katsoin peiliin ja mietin että onpa kurjaa, kun ulkonäössäni ei ole mitään vastakkaista sukupuolta miellyttävää, edes tissejä. Siitä sain idean tällä kyselyllä selvittää, että onko se rintojen koko muka niin tärkeä asia.

Kun tämä teitä kiinnosti. Itseäni ihmetyttää parin muun vastaajan oletus, että täällä ruudun toisella puolella on joku himokas mies, joka jostain syystä kiihottuu jo pelkästään tekemällä kyselyn rintojen koosta. Hassu ajatus! Kertoo itse vihjaajan omista oletuksista siitä, miten tärkeä asia ne tissit on...

ap.

Yksittäinen ihminen voi olla elämänsä aikana sekä sinkku että seurustella. On sattumanvaraista sattuuko hän nyt tähän kyselyyn vastatessa olla kumpaa. Toiseksi, kaikki sinkut eivät ole sinkkuja vasten tahtoaan vaan hyvin onnellisia ettei ole parisuhdetta kiviriippana, vaikka olisikin pienet rinnat.

Vierailija
34/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

ap.

Yksittäinen ihminen voi olla elämänsä aikana sekä sinkku että seurustella. On sattumanvaraista sattuuko hän nyt tähän kyselyyn vastatessa olla kumpaa. Toiseksi, kaikki sinkut eivät ole sinkkuja vasten tahtoaan vaan hyvin onnellisia ettei ole parisuhdetta kiviriippana, vaikka olisikin pienet rinnat.

Tietysti, kyselyn tuloksethan vain kertovat todennäköisyyksistä. Mitä enemmän vastaajia, sitä luotettavampi tulos "koko ihmismassasta" saadaan.

Vierailija
35/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan validi aihe ns. "hömppägallupiksi"! Jokainen nyt tietää ettei tällä tavalla mitään vedenpitävää tilastotiedettä tehdä, mutta joskus kiva omia oletuksia haastaa tällaisella. Ymmärrän siis hyvin ap:n pointin.

Vierailija
36/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävintähän tässä on tilastollisesti prosenttiyksikköjen ero. Näillä tuloksilla B-kuppiset näyttäisi olevan halutuinta vaimomateriaalia.

Ja hei, ei tätä tarvitse ottaa niin tosissaan! :D

Vierailija
37/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä, kun kyselyyn vastanneita on 258, sen tulokset ovat seuraavat:

AA,  seurustelen - 3,1 %

AA,  sinkku - 3,8 %

A, seurustelen - 12,7 %

A, sinkku - 3,1 %

B, seurustelen - 13,1 %

B, sinkku - 2,3 %

C, seurustelen - 13,9 %

C, sinkku - 5,4 %

D, seurustelen - 7,7 %

D, sinkku - 2,7 %

E, seurustelen - 8,5 %

E, sinkku - 1,5 %

F, seurustelen - 5,0 %

F, sinkku - 2,3 %

G, seurustelen - 4,2 %

G, sinkku - 0,7 %

H(+), seurustelen - 7,3 %

H(+), sinkku - 1,9 %

Seurustelevia yhteensä: n. 75,5 %

Sinkkuja yhteensä: n. 23,7 %

(Se että näistä ei tule tasan 100, johtuu kyselyn pyöristetyistä tuloksista.)

Eri kuppikokojen osuus:

AA - 6,9 %

A - 15,8 %

B - 15,4 %

C - 19,3 %

D - 10,4 %

E - 10 %

F - 7,3 %

G - 4,9 %

H(+) - 9,2 %

Seurustelevien osuus eri "kuppikunnissa":

AA - 44,9 %

A - 80,4 %

B - 85,1 %

C - 72 %

D - 74 %

E - 85 %

F - 68,5 %

G - 85,7 %

H(+) - 79,3 %

Korjatkaa, jos huomaatte virheitä.

ap.

Vierailija
38/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla samanlaista kuin sen kaljuuntuvan miehen ulina.

Vierailija
39/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hauskaa " tilastotiedettä"!:)

Vierailija
40/57 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet 65Et ja 6 vuotta yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi