Onko täällä muita hajuttomia, mauttomia, värittömiä.
Kävin tuossa vähän aikaa sitten treffeille ja tajusin taas kuinka tylsä ihminen voinkaan olla.
En keksi itse mitää kiinnostavaa puhuttavaa, vastailen ja kysyn entä sinä jos ehdin ennen kuin toinen kertoo itse. Itse aloitan puheita vain tyylin miten sun päivä, kiva/huono ilma jne.
Minä en juurikaan harrasta mitään,
Minulla ei ole erityistä musiikkimakua, en seuraa tvstä mitään, ei oikein lempileffaa, harvoin niitäkään katson, olen kaikki ruokainen, ei lempiruokaa, tykkään niin monista. Jne lista on loputon
Kaiken saa tiivistettyä treffiseurani lopulta esittämään kysymykseen: Mitä sinä sitten oikein teet vapaa ajalla?
Johon en tietenkään osannut vastata, kuin jotain. Öö no tota, niin mitä minä teen. Käyn lenkillä, katson minä välillä tätä, mitä silloin sattuikaan tulemaan. Käyn kaupassa, teen ruokaa, siivoan, ihan tavallisia asioita.
Niinpä nii. Jäipä kiva tunne taas, teki mieli pyytää anteeksi kun olen niin huonoa/tylsää seuraa.
Päädyn varmaan seuraavaan huonoimmat treffit-ketjuun, tai kavereille kerrotaan: en ole ennen niin kiusallisilla/tylsillä/huonoilla treffeillä ollut juttuihin. :(
Olen vain niin tylsä, elämääni olen tyytyväinen ja onnellinen, en pidä sitä tylsänä, muuten kuin tälläisissä tilanteissa. Minussa ei ole mitään tartuntapintaa, pitäiskö alkaa valehtelemaan mistä pitää, ja keksiä mielipiteitä asioihin mihin ei oikeasti ole.
Onko muita tylsiä ihmisiä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
8:n tekstissä on ideaa, koska 11 saat kuulostamaan arkisen elämän todella ihanalta...
Toden totta nautin pienistä asioista. Tuuli kasvoilla, ulkona jäisistä kohdista on kiva liukua, hyvä ruoka, pidän niin kylmästä kuin lämpimästä ilmasta, villasukat kylmällä, kuuma juoma, suihkussa käyntikin on niin ihanaa, vastaleivotut sämpylät, lehden lukeminen.
En tosiaan osaa kertoa itsestäni. Pitää harjoitella.
Kiitos kaikille vastanneille. En olisi uskonut, kuinka paljon tästä ketjusta oli minulle apua.
Ja ehkä siksi minulla ei ole mitään lempiasioita, kun osaan nauttia niin monista asioista. Esim. voisin mennä oopperaan tai hevikonserttiin ja pitäisin luultavasti siitä, vaikken kumpaakaan musiikkia kuuntele. En keksi asiaa mistä en varmasti pitäisi.
Ap
Sehän on ihanaa! Meillä puolison kanssa nelikymppiset lähestyvät, ruuhkavuodet ovat takana ja on tarkoituksella hidastettu elämää niin paljon kuin mahdollista (kumpikaan ei terve) ja keskitytty niihin pieniin asioihin ja tavallisen elämän tekemiseen hyväksi.
Täällä sitä tössötellään jonkinlaisessa onnellisuuskuplassa, kumpikin on tosi rauhaarakastava introvertti ja ihan elementissään niiden arjen pienten asioiden kanssa - nyt kun niistä nauttimiseen on vihdoin aikaa. Tuntuu, että elämänlaatu paranee vaan koko ajan näin keski-ikää kohti, mutta voi luoja että kumpikin oltaisiin varmaan tylsää seuraa jonkun tuntemattoman kanssa treffeillä. 😁
En minäkään osaisi sanoa harrastavani mitään (tai, no, gradu), mutta ei se nähdäkseni tarkoita sitä, ettenkö olisi kiinnostunut mistään.
11
Olen nähnyt Amelian,siittä on kyllä aikaa etten kunnolla muista kuin että se oli hyvällä tavalla outo elokuva. Täytyy katsoa uudelleen.
11 oi teidän onnellisuuskupla kuulostaa niin upealta.
Ap
Tekstisihän kuulostaa ihan runoudelta. (Oletko nähnyt Amelie-elokuvan?) Puhu treffeillä näistä arjen ihanuuksista! Olet romantikko, jolla on kuitenkin realismia ja jalat maassa. Voisiko parempaa kumppania pitkäaikaiseen suhteeseen ollakaan! Arvosta omia ajatuksiasi enemmän ja puhu niitä ääneen.