Olen pahasti masentunut ja olen istunut 5 tuntia koneella tai telkkarin edessä
Työkyvytön, yksinäinen ja täysin epäonnistunut elämässä. En saa mitään aikaan. Pääsispä täältä pois kärsimästä.
Kommentit (17)
Lähde Norjaan töihin .Näin aukaiset uuden oven uuteen elämään ja jätät vanhat asiat taaksesi. Sinne voi mennä kielitaidottomanakin
.Kysy työnvälitykseltä miten toimia. Ne maksavat matkankin työhaastatteluun.
Exäni meni lentokentälle töihin . Yli 7000 euroa palkka lastaajana.
Tietokoneella istuessa sitä todella masentuu.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta se on ihan hyvä pakokeino siitä kaikesta p*skasta mitä tuolla pään sisällä tapahtuu. Saa edes hetken taukoa siitä, oli se sitten doomscrollaus, videoitten/tv-sarjojen/leffojen katsomista tai vaikka pelien pelaamista.
Vierailija kirjoitti:
Lähde Norjaan töihin .Näin aukaiset uuden oven uuteen elämään ja jätät vanhat asiat taaksesi. Sinne voi mennä kielitaidottomanakin
.Kysy työnvälitykseltä miten toimia. Ne maksavat matkankin työhaastatteluun.
Exäni meni lentokentälle töihin . Yli 7000 euroa palkka lastaajana.
Et ymmärrä mitä tarkoittaa työkyvytön. Itsekin olen sellanen ja masentunut niin etten kykene mitään tekemään tai minnekään lähtemään, vaikka aikaa ja rahaakin olis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta se on ihan hyvä pakokeino siitä kaikesta p*skasta mitä tuolla pään sisällä tapahtuu. Saa edes hetken taukoa siitä, oli se sitten doomscrollaus, videoitten/tv-sarjojen/leffojen katsomista tai vaikka pelien pelaamista.
Ei enää auta minulla kun kaikki alkaneet muistuttamaan todellisuudesta. Musiikkiakin kun yrittää kuunnella niin masentuu lisää. ap
Kylläpä siellä nyt uhriudutaan oikein porukalla. Tuosta nyt ei ainakaan hyötyä ole! Käsittämätöntä, että seisotte itsenne edessä noin huolella! Toisaalta, vapauttaahan se kaikesta vastuusta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä siellä nyt uhriudutaan oikein porukalla. Tuosta nyt ei ainakaan hyötyä ole! Käsittämätöntä, että seisotte itsenne edessä noin huolella! Toisaalta, vapauttaahan se kaikesta vastuusta.
Siinä taas sellaista kommenttia ettei sen laukoja edes ymmärrä hävetä ulostulojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää auta minulla kun kaikki alkaneet muistuttamaan todellisuudesta. Musiikkiakin kun yrittää kuunnella niin masentuu lisää. ap
Mä pystyn kyllä katsomasn synkkiä elokuvia ja sarjoja sekä tiede- ja luonto-ohjelmia, mitään iloista en kun se on niin vastenmielistä. Musiikkia en pysty myöskään kuuntelemaan - se jotenkin avaa padot kaikelle sietämättömälle tuskalle. Olen mielummin turta enkä tunne mitään.
Vauvapalstalta saat vertaistukea, parantava vaikutus. Lääkkeeksi siis tätä vauvaa joka päivä, koko päivä.
Piristyit kuitenkin, kun hait tukia. Toiset maksavat viulut. Kenenkään toisen velvollisuus on kannatella patalaiskaa kitisijää.
Työkkärissä ne väitti että olen masentunut ja työkyvytön. Ja sen takia koska olen työtön. Onko siis kaikki työttömät masentuneita. Olen tänä vuonna tehnyt aika paljon kaikenlaista. Olen kuntoillut enemmän kuin koskaan. Kesällä poljin norjasta Utsjoelle ja sieltä helsinkiin. Hieno reissu. Olen sitten kalastanut varmaan 5 päivää viikossa. Kalastusta olen harrastanut 35 vuotta. Oma vene on ja saan paljon kalaa jota olen myynyt myös. Varmaan olen polkenut joka viikko 100-150 km polkupyörällä eli ainakin 5000 km vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstalta saat vertaistukea, parantava vaikutus. Lääkkeeksi siis tätä vauvaa joka päivä, koko päivä.
Mutta muiden lääkkeiden tavoin tästäkin voi helposti saada vahingossa yliannostuksen. Kannattaa olla huolellinen.
Ei passiivisessa tuntikausien ruudun tuijottelussa ole nykyään mitään ihmeellistä. Tavanomainen ajanviettotapa monille henkisesti tasapainoisillekin ihmisille.
Kannattaa samalla tehdä kävelyjumppaa, jos katsoo leffoja/videoita koneelta.
Vierailija kirjoitti:
Piristyit kuitenkin, kun hait tukia. Toiset maksavat viulut. Kenenkään toisen velvollisuus on kannatella patalaiskaa kitisijää.
Isompi osa duunareiden työpanoksesta menee työnantajan pohjattomaan taskuun, joten muutama lati työttömälle ei tunnu missään.
Normipäivä mullekin. Työkyvytön, yksinäinen, masentunut myös. Voimia.