Mitä keskiluokkaisia statussymboleita et ole koskaan ymmärtänyt?
Sellaisia, jotka ovat mielestäsi järjettömiä tai muuten vain tyhjänpäiväisiä/turhia.
Kommentit (415)
Kallis ja ruma merkkilaukku halvan ja kauniin sijaan.
Aktiivisuusranneke, gopro kamerat. Ymmärrän jos harrastaa, mutta..
Marimekko, muumimukit ja kånkenreppu
Minä olen harkinnut citymaasturia itselleni. Kuljen usein metsä-autoteillä, myös talvella ja mutaiseen aikaan ja ovat usein aika huonokuntoisia, nelivetoinen auto hieman suuremmalla maavaralla voisi olla hyödyksi. Kuitenkin maastureiden bensankulutus on niin suurta, että siksi on jäänyt ostamatta.
Niin ja citymaasturi siksi, että se taitaa olla kuitenkin hieman kevyempi, kuin perinteinen maasturi? Eli kuluttaa vähemmän kuin vanhempi malli.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen harkinnut citymaasturia itselleni. Kuljen usein metsä-autoteillä, myös talvella ja mutaiseen aikaan ja ovat usein aika huonokuntoisia, nelivetoinen auto hieman suuremmalla maavaralla voisi olla hyödyksi. Kuitenkin maastureiden bensankulutus on niin suurta, että siksi on jäänyt ostamatta.
Kyllä jatkuva neliveto on yliveto. On se sitten cirymaasturissa tai normi sedanissa. Käytän ja suosittelen!
Itse ainakin perustelen "citymaasturin" hankintaa korkeammalla maavaralla ja nelivedolla. Esimerkiksi tässä nyt kahden päivän ajan on taas katsellut Helsingin kaduilla pohjasta jumittuneita bemareita ja volvoja hätävilkut päällä. Omassa autossa on maavaraa 18 cm ja nappia painamalla 24 cm. Jatkuva neliveto ei myöskään jää jumiin. Ei se toki tarkoita, että voi ajaa kuin kaistapää, mutta ainakin pääsen määränpäähän ilman Falkin kyytiä...
Vierailija kirjoitti:
Citymaasturi. Ei sellaista oikeasti kukaan tarvitse.
Hassua. En pidä omaa citymaasturiani edes minään statussymbolina.
Pidän sitä farmarina johon on helppo istua ja nousta ja jossa on kätevä neliveto jäisille mäkilähdöille.
Ei muuta.
Maasturi kaupungissa. lasten ohjaaminen harrastuksiin, jotka itsestä "hyviä" harrastuksia, mutta ei välttämättä lapsen ykköstoiveita.
Matka Berliiniin, ollaan niin kultturelleja, vaikka oikeasti käydään Lidlissä ja juodaan kaljaa kadulla
Onkstää joku citymaasturi -ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Citymaasturi. Ei sellaista oikeasti kukaan tarvitse.
Näitä tarvitsee nimenomaan maalla asuvat. Citymaasturi nimitys on aivan vammainen[/quote
Saat anteeksi, et vaan tiedä yhtään mitään autoilusta ja kadunvarsiparkkeerauksesta lumitalvena Helsingissä. Joskus vielä hommaan nelivedon itsekin.
Taidenäyttelyissä käynti huolimatta siitä ettei ymmärrä taiteesta tuon taivaallista.