Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
(Voin kai paljastaa, että se suurimman osan Kallen viesteistä kirjoittanut olen itse se, joka tunnettiin jossakin vanhassa suljetussa Miks salkkareissa osa ii-keskustelussa aikoinaan Kallehulluna. Olisin siis toivonut, että kuolemansa lavastanut Sami tai Lari olisi vielä palannut sarjaan, mutta näin ei näytä tapahtuvan.)
Äh, huomasin jonkun seuraavan. Ei voi olla totta, tuohan on valepukuinen Ismo vakoilemassa. Ilmeisesti istui päivystyksen odotustilaan ja kuljeskeli ympäri sairaalaa muutenkin kun yritti kyttäillä, mitä teen.
Kalle
Teen kyllä valituksen sairaalan toiminnasta. Ensin joutui odottamaan kohtuuttoman kauan ja sitten kaksi lääkäriä kohteli todella huonosti ja pomputtelija milloin kenellekin. Lääkärit ja muut potilaat myös valittivat lapsieni pitävän liian kovaa meteliä, eikä hoitaja suostunut lämmittämään taaperoni sosetta mikrossa. Omia eväitäkään ei kuulemma saanut syödä. Ihan normaalia yh viiden lapsen kanssa olemme. En voi sille mitään, jos lapsista nyt vähän ääntä lähtee. Se naislääkäri kehtasi sitten vielä soittaa sossuun ja valittaa ylipainostani. Ihan sairaalaan ilmestyi sossu kuulustelemaan. Sitten joku vieressä istunut miespotilas kehtasi vielä varastaa lasteni vanukkaat.
Potilaana ollut av-mamma
Susu, tänään oli töissä taas aikamoista sählinkiä. Aaro taisi suuttua ja antaa sinulle potkut. Tulethan kuitenkin huomennakin normaslisti töihin. Olet sairaalan paras lääkäri ja saat palkankorotuksen. Olemme kaikki nyt tiukilla. Toivottavasti ymmärrät ja annat anteeksi.
Kalle
Totta kai Kalle! Pidetään yhtä! Kaikilla on tässä hermot vähän kireällä.
Susu
Vai Ismo on taas vakoilemassa, no, ei yllätä. Nyt Kalle tulet syömään mun kanssa! Sitten mennään meidän huoneeseen ja mä hieron sun hartioita ja saat vaikka purkaa mitä sairaalalla tapahtui.
Lari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli. Olin kirjoittanut varmaan melkein kaikki tämän ketjun Kallen kommentit ja sitten lähdin Prismaan. Nyt kun palasin huomasin jonkun toisen kirjoittaneen Kallelle kommentteja ihan eri tyylillä kuin omani kaiken lisäksi kämppikseni suuttui ihan hirveästi kun uskalsin pierasta kulkiessani olohuoneessa.
Lisäksi huomasin Prismassa parinkin suosikkituotteeni hinnan nousseen. Vapputarjouksissa oli lähinnä vain uutuuskarkkeja ja suklaita, joita en voi edes syödä kun olen laktoositon ja gluteeniton. Lisäksi tuonne Prismasn on ilmestynyt uutuustuotteina jotakin ihmeellisiä kalliita liha/kanatuotteita.
(Onpa ikävää! Toivottavasti sait edes jotain ostettua!)
Vierailija kirjoitti:
Susu
Ja se av-mamma asioi kyllä jatkossa jollakin toisella lääkärillä. Kävin potilastiedot huolella läpi ja kaikenlaista näyttää tällä naisella ja lapsillaan olevan. Hyvä, että teit lähetteen erikoislääkärille ja lasunkin jaksoi heti tehdä. Tämä oli kyllä harvinaisen hankala potilas kaiken jo nähneellekin.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli. Olin kirjoittanut varmaan melkein kaikki tämän ketjun Kallen kommentit ja sitten lähdin Prismaan. Nyt kun palasin huomasin jonkun toisen kirjoittaneen Kallelle kommentteja ihan eri tyylillä kuin omani kaiken lisäksi kämppikseni suuttui ihan hirveästi kun uskalsin pierasta kulkiessani olohuoneessa.
Lisäksi huomasin Prismassa parinkin suosikkituotteeni hinnan nousseen. Vapputarjouksissa oli lähinnä vain uutuuskarkkeja ja suklaita, joita en voi edes syödä kun olen laktoositon ja gluteeniton. Lisäksi tuonne Prismasn on ilmestynyt uutuustuotteina jotakin ihmeellisiä kalliita liha/kanatuotteita.
(Ostin haluamani, mutta jouduin maksamaan aikaisempaa enemmän. Ihmetyttää vain, että kuka haluaa enää ostella jotain kalliita uutuuslihoja ja kanatuotteita ja miksi niitä on otettu edes myyntiin.)
(Tuli muuten mieleen, että onko Sykkeessä ollut tuollaista hankalaa av-mammaa joskus potilaana.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SusuJa se av-mamma asioi kyllä jatkossa jollakin toisella lääkärillä. Kävin potilastiedot huolella läpi ja kaikenlaista näyttää tällä naisella ja lapsillaan olevan. Hyvä, että teit lähetteen erikoislääkärille ja lasunkin jaksoi heti tehdä. Tämä oli kyllä harvinaisen hankala potilas kaiken jo nähneellekin.
Kalle
Sanos muuta. Toivotaan että huomenna olisi hiukan helpompi päivä!
Susu
No, miltäs se lohi maistuu? Sano että se on syötävää!
Lari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Ostin haluamani, mutta jouduin maksamaan aikaisempaa enemmän. Ihmetyttää vain, että kuka haluaa enää ostella jotain kalliita uutuuslihoja ja kanatuotteita ja miksi niitä on otettu edes myyntiin.)
(Kai niille sitten ostajia löytyy.)
Vierailija kirjoitti:
(Tuli muuten mieleen, että onko Sykkeessä ollut tuollaista hankalaa av-mammaa joskus potilaana.)
(En oo sarjaa nyt kovin aktiivisesti seurannut, mutta en muista että olisi ollut. Ois ihan mielenkiintonen.)
Uuu, nyt tuli Tinderissä vastaan kivan näköinen tyyppi!
Eva
Ääh, Inka kävi jotain höpöttelemässä Moosen hirvenpäästä, mutta ei tosta kyllä hyvää juttua saa. Mä nyt otan pienen yömyssyn ja meen nukkumaan. Huomenna saa taas nähdä miten Lasse ja Aki pärjää.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Lari
Lohi on hyvää. Nyt olen kyllä tehnyt niin paljon ylitöitä, että huomenna mennään yhdessä jonnekin lounaalle. Joudun toki sitten iltapäivällä kello 14.00 jälkeen taas tuuraamaan lääkäreitä. Aamulla on kokous, mutta jos mennään kello 12.00 lounaalle. Tässä sairaalan lähellä on hyvä lounas parissakin paikassa.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Uuu, nyt tuli Tinderissä vastaan kivan näköinen tyyppi!
Eva
Mutta sinähän olet raskaana, etkä edes ole väleissä lapsen isän Mikin kanssa! Ajattelisit edes syntymätöntä poikaasi.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LariLohi on hyvää. Nyt olen kyllä tehnyt niin paljon ylitöitä, että huomenna mennään yhdessä jonnekin lounaalle. Joudun toki sitten iltapäivällä kello 14.00 jälkeen taas tuuraamaan lääkäreitä. Aamulla on kokous, mutta jos mennään kello 12.00 lounaalle. Tässä sairaalan lähellä on hyvä lounas parissakin paikassa.
Kalle
No hyvä että onnistuin! Ja mennään vaan. Onneks mulla on näitä etätöitä niin pystyn sovittamaan niitä sun aikatauluihin. Haluaisitko nyt sen niskahieronnan, näytät olevan sen tarpeessa.
Lari