Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
1261/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Taidan olla raskaana. Ehkä lapsi on tällä kertaa poika Niklas Tamminen eli Nikke.

Eva

Tollasen vo sun kanssa mä oon sit jyystäny joka hemmetin yö!

Lasse

Vierailija
1262/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse se en oikeesti mä! Se on joku Lindan juoni!

Eva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno on rauhoittunut.

Vierailija
1264/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottakapaa taas iltaa ku mä pääsen vauhtiin Lassen kanssa.

Eva

Vierailija
1265/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla? Onko sulla särkylääkettä? Jokohan Aki on nähny sen jutun?

Maaritti

Vierailija
1266/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva

Hyvä on, myönnän, että saatan oikeasti olla raskaana. En nyt viitsi testiä tehdä. Miki se isä varmaan on. Ymmärsin, että Lasselle on tehty vasektomia jo vuosia sitten.

Eva

Vierailija
1267/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä päivä töissä. Koko ajan oli jotain häslinkiä ja pahaa ruokaa. Nyt sitten menen Larin kanssa tapaamaan kuolleista noussutta eksääni. Niin upea isäni Ismo ilmestyy varmaan kyttäämään, että en rupea ryyppäämään.

Kalle

Vierailija
1268/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se Kalle menee, usko pois!

Lari

Vierailija
1269/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuntua yhä oudommalta kun ei ole puhunut Noelin kanssa mitään.

Susu

Vierailija
1270/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susu

En mäkään. Se joko urahtelee tai mmmtelee jos kysyy jotain. Laitto mulle s-postia, että häntä ei saa häiritä. JOS teillä on parisuhdeongelmia, olis kiva ETTEI niitä tuotas työpaikalle!

Aki

Vierailija
1271/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eva

Hyvä on, myönnän, että saatan oikeasti olla raskaana. En nyt viitsi testiä tehdä. Miki se isä varmaan on. Ymmärsin, että Lasselle on tehty vasektomia jo vuosia sitten.

Eva

Ei ihme, et tyttäreskään ei osaa huolehti ehkäisystä, kun on tollanen äiti haaaahhheehhheehiiih

Linda

Vierailija
1272/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susu

En mäkään. Se joko urahtelee tai mmmtelee jos kysyy jotain. Laitto mulle s-postia, että häntä ei saa häiritä. JOS teillä on parisuhdeongelmia, olis kiva ETTEI niitä tuotas työpaikalle!

Aki

Ja mä ku luulin että sä et halua puhua mun kanssa ku tunnustin tekoni. Ja turhaan sä mulle valitat että mitä Noel tekee. Mä oon luvannu sille että en häiritse sitä. Sinä voisit pomona tehdä jotain asian hyväksi.

Mitä muuten ajattelet siitä lehtijutusta? Olin aika järkyttynyt. Miten sä oot voinu huijata vanhaa naista?

Susu

Vierailija
1273/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki? Ensin sä panit Evaa ja sitte käskit sen jättää sut rauhaan? Mitäpä nyt ajattelit tehdä ku se on ilmeisesti sulle paksuna? Huolehdipa nyt omista asioistas äläkä tuu meille raivoomaan. Robin ehkä sitten joskus kertoo terapia käynneillä miks mun pitää Noelia varoa. Aika turhia ollut nuo kaksi ekaa käyntiä. Jännä että Noelia ei näytä kiinnostavan asia yhtään.

Susu

Vierailija
1274/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susu

Aki

Ja mä ku luulin että sä et halua puhua mun kanssa ku tunnustin tekoni. Ja turhaan sä mulle valitat että mitä Noel tekee. Mä oon luvannu sille että en häiritse sitä. Sinä voisit pomona tehdä jotain asian hyväksi.

Mitä muuten ajattelet siitä lehtijutusta? Olin aika järkyttynyt. Miten sä oot voinu huijata vanhaa naista?

Susu

En mä voi alkaa neuvomaan huippujuristia kuinka käyttäydytään. Ja mikä helkkarin lehtijuttu???

Aki

Vierailija
1275/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susu

Aki

Susu

En mä voi alkaa neuvomaan huippujuristia kuinka käyttäydytään. Ja mikä helkkarin lehtijuttu???

Aki

No tämä Maaritin eilinen juttu:

KARIN EKHOLM KERTOO TOTUUDEN MUSTAVAARAYHTIÖIDEN AKI NIKKISESTÄ: "TIETENKIN SILLÄ LIEROLLA ON JOTAIN TAKA-AJATUKSIA SUHTEENI! AKI SAA MAKSAA!"

Miten sä et oo tietonen tosta? Koko Pihlajakatu kuhisee.

Susu

Vierailija
1276/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susu

Aki

Susu

Aki

No tämä Maaritin eilinen juttu:

KARIN EKHOLM KERTOO TOTUUDEN MUSTAVAARAYHTIÖIDEN AKI NIKKISESTÄ: "TIETENKIN SILLÄ LIEROLLA ON JOTAIN TAKA-AJATUKSIA SUHTEENI! AKI SAA MAKSAA!"

Miten sä et oo tietonen tosta? Koko Pihlajakatu kuhisee.

Susu

Haastan Salinin akan oikeuteen! Kyllä Mustavaara yhtiöillä juristeja riittää!

Aki

Vierailija
1277/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla, oliks se Helena ketä Aki myös sumutti? Pitäsköhän mun soittaa sille ja haastatella sitäkin?

Maaritti

Vierailija
1278/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki, mulla oli ihan täys oikeus haastatella Karinia. Ja Ulla sano että se laittaa Karin palkkaamaan mulle juristin jos sä yrität jotain oikeusjuttua! Jos sä haluut niin mähän voin haastatella sua niin saat kertoo oman versios!

Maaritti

Vierailija
1279/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs sait Aki maistaa omaa lääkettäs.

Susu

Vierailija
1280/5153 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki? Oletko sä pilannut Mustavaarayhtiöiden maineen?

Gunnar