Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevuskaaa... Joanna lähti bilettää duunikavereiden kans ja sano jäävänsä yöks jonkun luo.
Lasse-karju
Ah, mun ihana rakastajani! Mä olen siellä jo ennen kuin huomaatkaan!
EvaLaitoin meille vähän suuhunkin pantavaa.
LasseSä sitte tiedät miten mulle kuuluu puhua. Onhan sun ase ladattu?
EvaPoistin jo varmistimen. Vain maalitaulu puuttuu.
Lasse*Ääni kaikuu kaikkiin asuntoihin*
AH! LASSE! OTA MUT! SÄ OOT PARAS! AH! AAAAHHH! NÄYTÄ MULLE MITEN NAISTA KÄSITELLÄÄN! AAAHH!
EvaKuunteles Maarit! Eikö tuo ole Lassen karjuntaa mitä kuuluu? Mitä ihmettä se möykkää tähän aikaan!
Taitaa Sievinen pitää vähän hauskaa jonkun kanssa. Antaa olla, pankoot menemään. Kerrostalon ääniä nuo huudotkin ovat. Annas mulle sitä juotavaa.
Maaritti
Tiesit sä, että tää Lasse ja Karin muhinoi keskenään? Noh, tässähän tätä elämän vettä olis!
Älä! Eikä? Sievinenhän se saa petikumppaneja. Ja kiitos juomasta, on hyvää.
Maaritti
Juuu, kato, se oli sillon, kun Karin toi ton nulikan Nikkisen luo. En kyllä..hik...muista miksi Karin kuitenkin jätti Läs...Lassen
UllaVai "hik" niin! Tais Karin saada Lasselta vähän parempaa käsittelyä "hik" ku Nikkiseltä! Ei saa ta na! Hah!
Maaritti
JA VOIN KERTOA ETTÄ NIKKISHEN PÄRSTÄ OLI NÄKEMISEN ARVONEN NIISSÄ NIIDEN MUKA HÄISHHÄÄ
UllaHAH HAH! EI NE NIKKISENKÄÄN KONNUUDET AINA PUTKEEN MENE! MIETI KU SE NÄKEE SEN OTSIKON! ME VIEDÄÄN SITÄ NIIN 6-0! OTETAANPA "HIK" VÄHÄN LISSÄÄ! SUN KANSSAS ON SITTEN NIIN HAUSKAA, VARSINKIN KU SAADAAN NIKKINEN PAINETTUA ALAS! HAH HAH HAH!
Maaritti
Tiijjät sä Mmmarit mulla taisi noushta jo tukkaan. Gnurrakin näyttää vihaselt tuoshha kirjahyllyn vierellä.
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevuskaaa... Joanna lähti bilettää duunikavereiden kans ja sano jäävänsä yöks jonkun luo.
Lasse-karju
AH! LASSE! OTA MUT! SÄ OOT PARAS! AH! AAAAHHH! NÄYTÄ MULLE MITEN NAISTA KÄSITELLÄÄN! AAAHH!
EvaKuunteles Maarit! Eikö tuo ole Lassen karjuntaa mitä kuuluu? Mitä ihmettä se möykkää tähän aikaan!
Taitaa Sievinen pitää vähän hauskaa jonkun kanssa. Antaa olla, pankoot menemään. Kerrostalon ääniä nuo huudotkin ovat. Annas mulle sitä juotavaa.
Maaritti
Tiesit sä, että tää Lasse ja Karin muhinoi keskenään? Noh, tässähän tätä elämän vettä olis!
Maaritti
Juuu, kato, se oli sillon, kun Karin toi ton nulikan Nikkisen luo. En kyllä..hik...muista miksi Karin kuitenkin jätti Läs...Lassen
UllaVai "hik" niin! Tais Karin saada Lasselta vähän parempaa käsittelyä "hik" ku Nikkiseltä! Ei saa ta na! Hah!
Maaritti
JA VOIN KERTOA ETTÄ NIKKISHEN PÄRSTÄ OLI NÄKEMISEN ARVONEN NIISSÄ NIIDEN MUKA HÄISHHÄÄ
UllaHAH HAH! EI NE NIKKISENKÄÄN KONNUUDET AINA PUTKEEN MENE! MIETI KU SE NÄKEE SEN OTSIKON! ME VIEDÄÄN SITÄ NIIN 6-0! OTETAANPA "HIK" VÄHÄN LISSÄÄ! SUN KANSSAS ON SITTEN NIIN HAUSKAA, VARSINKIN KU SAADAAN NIKKINEN PAINETTUA ALAS! HAH HAH HAH!
Maaritti
Tiijjät sä Mmmarit mulla taisi noushta jo tukkaan. Gnurrakin näyttää vihaselt tuoshha kirjahyllyn vierellä.
Ulla
Mmm... joo... mä otan ihan pienet torkut täs sohv...krooh pyyh...
Maaritti
Nyt kaikki nukkumaan. Kummallista sakkia täällä on, mutta onneksi ei ollakaan noiden kanssa tekemisissä. Samassa rajussa valitettavasti kuitenkin asutaan.
Aure ja Lilja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse! Sano jotain! Sä tiedät että Joanna ei voi antaa sulle sitä mitä mä voin. Ja Lindahan ajaa sen kohta Lyoniin!
EvaTotta puhuen Joanna on muumio. Sitä paitsi se on niin isokin.
LasseM-muumio? Siis mitä sä tolla tarkotat?
EvaEeen mitään. Sitä vaan, että sä oot eläväisempi.
LasseOllaanhan me yhdessä? Sano että ollaan! Mä en tarvi ketään muuta ku sut!
Eva
Rauhotu! Pidetään vaan lystiä niin ettei kukaan saa tietää. Varsinkaan Joanna. Se pistäis mut varmaan kylmäks jos tietäis.
Lasse
Susu, mikä siinä on kun vieläkään et usko vaikka sua on varoteltu ?
Pitääkö nyt tosiaan soittaa Marikalle...
Elina, Kari, Jutta sekä Robin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse! Sano jotain! Sä tiedät että Joanna ei voi antaa sulle sitä mitä mä voin. Ja Lindahan ajaa sen kohta Lyoniin!
EvaTotta puhuen Joanna on muumio. Sitä paitsi se on niin isokin.
LasseM-muumio? Siis mitä sä tolla tarkotat?
EvaEeen mitään. Sitä vaan, että sä oot eläväisempi.
LasseOllaanhan me yhdessä? Sano että ollaan! Mä en tarvi ketään muuta ku sut!
EvaRauhotu! Pidetään vaan lystiä niin ettei kukaan saa tietää. Varsinkaan Joanna. Se pistäis mut varmaan kylmäks jos tietäis.
Lasse
Okei...ruvetaan sitte vaan nukkumaan...öitä...
Eva
Lopeta jo Eva, se Lassena esiintyminen !
Kaikkea sitä joutuu näkemäänkin...
Joonatan
Vierailija kirjoitti:
Susu, mikä siinä on kun vieläkään et usko vaikka sua on varoteltu ?
Pitääkö nyt tosiaan soittaa Marikalle...Elina, Kari, Jutta sekä Robin
Mistä mua on varoitettu? Yritin sitä tänään Robinilta terapiassa kysyä mutta enpä vastausta saanut. Eikä mun sisko tänne tule.
Susu
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo Eva, se Lassena esiintyminen !
Kaikkea sitä joutuu näkemäänkin...Joonatan
Anna sen olla ja keskity muhun.
Aino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse-karju
Maaritti
Maaritti
Maaritti
Maaritti
UllaMmm... joo... mä otan ihan pienet torkut täs sohv...krooh pyyh...
Maaritti
Nyt Ulla sänkyyn! Että osaa olla painava ihminen! Nyt mennään tutimaan, öitä Maarit. Aimut se on jo sammunu.
Gunnar
Tuu Kalle tänne mun kainaloon nukkumaan!❤
Lari
Mitä täällä on tapahtunut, miks toi Eva loikoo tossa lattialla?
Meinasin kompastua...
Lasse (* se aito ja alkuperäinen)
KROOH PYYH KROOH PYYH...
Maaritti
Ihana Lasse nukkua sun suojissa!❤
Eva
Olemme olleet yhdessä jo vuosia, mutta kukaan naapuri ei ole tajunnut sitä tai kiinnittänyt meihin muutenkaan mitään huomiota. Emme halua olla naapureidemme kanssa missään tekemisissä ja pidämme matalaa profiilia.
Aure ja Lilja
No joo, joo!
Mun pitää nyt vaan TAAS kerran selvitellä perhesotkuja.
Mitähän tästäkin seuraa...
Joonatan
Kalle, olen niin pahoillani. Olen ollut Interpolissa Lyonista mukana vaarallisessa operaatiossa. En halunnut loukata, vaan suojella kaiken varalta ja toimin omankin turvallisuuteni vuoksi, siksi jouduin lavastamaan kuolemani. Olen elossa ja voin hyvin. Operaatio on nyt päättynyt ja kaikki on hyvin. Voin nyt palata Suomeen. Toivon, että voimme tavata ja jutella asiat selviksi. En halunnut tehdä tätä ja jättää sinua, mutta halusin myös mukaan Interpolin, joten vaihtoehtoja ei ollut.
Sami
Vierailija kirjoitti:
No joo, joo!
Mun pitää nyt vaan TAAS kerran selvitellä perhesotkuja.
Mitähän tästäkin seuraa...Joonatan
Saisit luvan huudattaa muakin vähän...
Aino
Hih, hih...
On niiiiin hilpeetä mulla
Ulla
Pamautan vielä ton Ulla-harakkamummelin hetkeksi tajuttomaksi mun uudella karahvilla.
Irma