Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Tota Noel... sori ku häiritsen vaikka lupasin etten, mut haluisin kysyy et miten toi Akin juttu vaikuttaa suhun? Yritys saa huonoa mainetta.
Susu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki, mulla oli ihan täys oikeus haastatella Karinia. Ja Ulla sano että se laittaa Karin palkkaamaan mulle juristin jos sä yrität jotain oikeusjuttua! Jos sä haluut niin mähän voin haastatella sua niin saat kertoo oman versios!
Maaritti
Okei, haastattele mua myöhemmin. Pst, voin antaa vähän bonusta "hyvin kirjoitetusta jutusta".
AkiVai niin? Mitäs siinä hyvin kirjoitetussa jutussa sitten olisi? "Karin Ekholm höpisee omiaan vanhoina päivinään". Älä unta näe että lähtisin kirjoittelemaan palturia!
Maaritti
Ei kiinnosta esim. 20 tonnia puhtaana käteen?
AkiSori, mutta enemmän mulle iloa tuottaa se että kaikki saa kuulla millanen sä olet! Mä nyt soitan Helenalle.
Maaritti
Kerro ihan kaikki tästä tapauksesta. Olen innokas kuulemaan lisää.
Karin
No kuules, Helena aikoinaan omisti tuon majatalo Amandan. Aki sitten uskotteli Helenalle että rakastaa tätä, mutta olikin oikeasti huijannut tältä Amandan omistajuuden! Helena sitten lähti kun asiat kärjistyivät, eräällä tavalla...
ANONYYMINA PYSYVÄ NAINEN KERTOO AKI NIKKISESTÄ: "MINULLAKIN OLI SUHDE HÄNEN KANSSAAN, MUTTA SE PERUSTUI HUIJAUKSELLE".
Maaritti
Härregud! Aki on oikea lierojen liero!!!!!!
Karin
Yhdessä saadaan se kärsimään viimeinkil rangaistuksen teoistaan! Taalasmaan Ulla on mukana!
Maaritti
Hyvä! Taalasmaan Ullalla onneksi onkin vielä osittain käytöstavat kunnossa hienostoa kohtaan. Olen mukana!
Karin
Hienoa! Tulepas tänään Ullalle niin otetaan lasilliset ja mietitään yhdessä miten jatketaan tästä. Kaks lehtijuttua on vasta alkua!
Selvä. Haluan vielä myös kuulla, millainen vävy Aki on ollut hyvän tuttavaperheeni Mustavaarojen tyttärelle.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki, mulla oli ihan täys oikeus haastatella Karinia. Ja Ulla sano että se laittaa Karin palkkaamaan mulle juristin jos sä yrität jotain oikeusjuttua! Jos sä haluut niin mähän voin haastatella sua niin saat kertoo oman versios!
Maaritti
Okei, haastattele mua myöhemmin. Pst, voin antaa vähän bonusta "hyvin kirjoitetusta jutusta".
AkiVai niin? Mitäs siinä hyvin kirjoitetussa jutussa sitten olisi? "Karin Ekholm höpisee omiaan vanhoina päivinään". Älä unta näe että lähtisin kirjoittelemaan palturia!
Maaritti
Ei kiinnosta esim. 20 tonnia puhtaana käteen?
AkiSori, mutta enemmän mulle iloa tuottaa se että kaikki saa kuulla millanen sä olet! Mä nyt soitan Helenalle.
Maaritti
Kerro ihan kaikki tästä tapauksesta. Olen innokas kuulemaan lisää.
Karin
No kuules, Helena aikoinaan omisti tuon majatalo Amandan. Aki sitten uskotteli Helenalle että rakastaa tätä, mutta olikin oikeasti huijannut tältä Amandan omistajuuden! Helena sitten lähti kun asiat kärjistyivät, eräällä tavalla...
ANONYYMINA PYSYVÄ NAINEN KERTOO AKI NIKKISESTÄ: "MINULLAKIN OLI SUHDE HÄNEN KANSSAAN, MUTTA SE PERUSTUI HUIJAUKSELLE".
Maaritti
Härregud! Aki on oikea lierojen liero!!!!!!
Karin
Yhdessä saadaan se kärsimään viimeinkil rangaistuksen teoistaan! Taalasmaan Ulla on mukana!
Maaritti
Hyvä! Taalasmaan Ullalla onneksi onkin vielä osittain käytöstavat kunnossa hienostoa kohtaan. Olen mukana!
Karin
Hienoa! Tulepas tänään Ullalle niin otetaan lasilliset ja mietitään yhdessä miten jatketaan tästä. Kaks lehtijuttua on vasta alkua!
Selvä. Haluan vielä myös kuulla, millainen vävy Aki on ollut hyvän tuttavaperheeni Mustavaarojen tyttärelle.
Karin
Ulla mielellään selittää kaiken siitä asiasta. Kuhan ehtii tuolta keittiöstä.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän se tapaaminen meni Samin kanssa. Näki että ollaan onnellisia. Kerto tilanteestaan ja että kaikki ok. Sami lähtee nyt uusiin kuvioihin ja me Kallen kanssa jatketaan yhteistä matkaa.❤
Lari
Kaikessa hiljaisuudessa onkin jo saanut sen EU-työn Brysselissä. Ilmoitus oli kuulemma jäänyt vahingossa vielä nettiin. Oli kuulemma ylivoimaisesti paras hakija. Ennen tapaamista todella uskoi, että olisin lähtenyt mukaan Brysseliin. Aika epärealistinen toive tuo kyllä oli. Paljasti myös auttaneensa Eliasta. Mitäköhän tuostakin pitäisi ajatella? Ehkä ei yhtään mitään.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän se tapaaminen meni Samin kanssa. Näki että ollaan onnellisia. Kerto tilanteestaan ja että kaikki ok. Sami lähtee nyt uusiin kuvioihin ja me Kallen kanssa jatketaan yhteistä matkaa.❤
Lari
Kaikessa hiljaisuudessa onkin jo saanut sen EU-työn Brysselissä. Ilmoitus oli kuulemma jäänyt vahingossa vielä nettiin. Oli kuulemma ylivoimaisesti paras hakija. Ennen tapaamista todella uskoi, että olisin lähtenyt mukaan Brysseliin. Aika epärealistinen toive tuo kyllä oli. Paljasti myös auttaneensa Eliasta. Mitäköhän tuostakin pitäisi ajatella? Ehkä ei yhtään mitään.
Kalle
Meinaatko sä että niillä ois ollu jotain? Tai et ne ois yrittäny erottaa meidät? No, oli miten oli, kaikki on hyvin.
Lari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lari
Kalle
Meinaatko sä että niillä ois ollu jotain? Tai et ne ois yrittäny erottaa meidät? No, oli miten oli, kaikki on hyvin.
Lari
Aivan sama. Mennään nyt saunaan. Tämä on ollut rankka päivä. Otan limun ja vichyn mukaan. Saat kumman haluat.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lari
Kalle
Lari
Aivan sama. Mennään nyt saunaan. Tämä on ollut rankka päivä. Otan limun ja vichyn mukaan. Saat kumman haluat.
Kalle
Ota sä limu. Mä voin hieroa sun saunassa. Sulla ollu tänään rankempaa ku oli sitä hässäkkää taas sairaalassa.
Lari
Onpas tylsää. Lassesta ei oo kuulunu mitään.
Eva
Kai se pitää käydä nukkumaan. Noel se jaksaa vielä ahertaa.
Susu
Kohta Nikkinen älähätää!
Maaritti
Hyvät löylyt oli, mutta kurja, että Ismon piti ängetä mukaan saunaan.
Kalle
Olipas rentouttava sauna. Nyt Kallen kanssa nukkumaan. Onneks selvittiin tästä Sami ja Elias sotkusta. Meidän väliin ei tuu ketään!❤
Lari
Hyvää yötä vaan! Ei taida kuitenkaan Nikkisem yö olla hyvä. Hah!
Maaritti
Hyvää yötä Kalle. Oot rakas.❤
Lari
Höh, en saanu Lassea tänään. Öitä vaan.
Eva
Kunpa Kallella alkais helpottaa töissä. Inhottavaa katsella sen stressiä.
Lari
Haluaako joku vielä haastattelun ja kertoa Nikkisestä?
Maaritti