Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
M-mitäh? Ai, mä vissiin sammun tähän Ullan sohvalle. Sori sori.
Maaritti
Noel! Mä lähen Robinin vastaanotolle! Ehkä mä tänään ymmärrän miks kaikki tuntuu inhoovan sua!
Susu
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Lasse.❤
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Kalle, olen niin pahoillani. Olen ollut Interpolissa Lyonista mukana vaarallisessa operaatiossa. En halunnut loukata, vaan suojella kaiken varalta ja toimin omankin turvallisuuteni vuoksi, siksi jouduin lavastamaan kuolemani. Olen elossa ja voin hyvin. Operaatio on nyt päättynyt ja kaikki on hyvin. Voin nyt palata Suomeen. Toivon, että voimme tavata ja jutella asiat selviksi. En halunnut tehdä tätä ja jättää sinua, mutta halusin myös mukaan Interpolin, joten vaihtoehtoja ei ollut.
Sami
Vai niin. Voidaan me jutella ja voit selittää, mutta ei mitään muuta. Olen nyt vakavassa suhteessa toisen kanssa ja onnellinen. En halua pilata tätä juttua. Sinulla oli tilaisuutesi, mutta se on nyt mennyttä.
Kalle
Kalle, se on mulle ihan ok jos te ootte Samin kanssa ystäviä. Mä luotan suhun.
Lari
Vierailija kirjoitti:
Lari
En tiedä, haluanko olla tuon kanssa edes ystävä. Voisi palata sinne Interpoliin. Katselin juuri avoimia työpaikkoja vaikka mistä ja Mikkelissä on Samille sopiva työpaikka avoimena. Hakisi vaikka tuota työtä. Tule muuten mukaan kun tapaan Samin. Haluaa, että näkee, että olemme onnellisia.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lari
En tiedä, haluanko olla tuon kanssa edes ystävä. Voisi palata sinne Interpoliin. Katselin juuri avoimia työpaikkoja vaikka mistä ja Mikkelissä on Samille sopiva työpaikka avoimena. Hakisi vaikka tuota työtä. Tule muuten mukaan kun tapaan Samin. Haluaa, että näkee, että olemme onnellisia.
Kalle
Sä oot kyllä sitten niin kiltti ku etit jopa ex-miehelles töitä vaikka se joutu huijaamaan sua. Mä tuun sun mukaan. Eiköhän se tapaaminen suju ihan hyvin.
Lari
Olen koko ajan tiennyt Kososen olevan elossa. Lyonissa puhuimme paljonkin ja söimme usein yhdessä. Tämä operaatio oli oikeasti todella tärkeä ja vaarallinen. Ymmärrän täysin Kososen teot. Olisin itsekin tehnyt saman.
Linda
Brysselistä kuuluu kummia.
Juoruakka
Lari, olen elossa Brysselissä ja voin hyvin. Lähdin tänne Mariannaa pakoon kun näin mihin pystyy. En uskalla palata Suomeen, mutta ikävä on kova. Yksi poliisi järjesti pakoni. Kuulemma joutui itsekin vähän vastaavaan tilanteeseen.
Elias
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ajan tiennyt Kososen olevan elossa. Lyonissa puhuimme paljonkin ja söimme usein yhdessä. Tämä operaatio oli oikeasti todella tärkeä ja vaarallinen. Ymmärrän täysin Kososen teot. Olisin itsekin tehnyt saman.
Linda
Niin, tuo valehtelu jopa läheisimmilleen on kuin sääntö teidän perheessä.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Lari, olen elossa Brysselissä ja voin hyvin. Lähdin tänne Mariannaa pakoon kun näin mihin pystyy. En uskalla palata Suomeen, mutta ikävä on kova. Yksi poliisi järjesti pakoni. Kuulemma joutui itsekin vähän vastaavaan tilanteeseen.
Elias
M-mitä? Ei... ei tää voi olla totta...s-sä et voi olla elossa!
Lari
Oho, Akista on lehtijuttu. Näköjään huijannu jotain vanhempaa naista. Että kehtaa, onneks me ei olla enää yhdessä. Yrittiköhän se mustaki hyötyä jotenki?
Susu
Voi ei. Taidan olla raskaana. Ehkä lapsi on tällä kertaa poika Niklas Tamminen eli Nikke.
Eva
Lari,miksi sinulla on vieläkin profiili Tinderissä. Näin äsken kun yksi potilas, siis asiakas selaili Tinderiä ja painoi tykkäystä profiilillesi. Ja miksi ihmeessä etsit naisiakin? Hyvä on, myönnän, että itsellekin oli jäänyt profiili, mutta en ole käyttänyt Tinderiä pitkään aikaan. Nyt poistin sen.
Kalle
Nyt sitten eksätkin ovat ilmeisesti elossa. Ehkä EU:sta löytyy töitä Samille. Täytyy käydä katsomassa. Jos nyt kerran Eliaskin on elossa niin Samiahan voisi mennä Eliaksen luo Brysseliin. Samaahan se Eliasta ilmeisesti on salaa auttanut. Sitten tämä Lari Tinderissä. Nyt tapahtuu taas liikaa. Töissäkin Aaro vain kyttää jokaista liikettäni että teenkö virheitä. Stressiä on hirveästi. Täällä sairaalan käytävillä haisee käsidesin lisäksi viina ja hajuvesi. Ehkä Dahlia Mustavaara kävi tapaamassa Aaroa pahat mielessään sillä aikaa kun olin lounaalla. Oli muuten harvinaisen pahaa makaronilaatikkoa. Kahvini haen kyllä itse.
Kalle
Ei voi olla totta! Kalle, anna mä selitän tän tinder jutun. Janne sen latas mun puhelimeen sillon ku meillä oli vähän vaikeempaa. Ja koska mulla oli se juttu Sannin kanssa niin Janne ajatteli että mä oisin muka valmis naisenkin kanssa olemaan. Mä poistan sen profiilin heti!
Ja mitä eksiin tulee, niin Kalle, mä haluan olla sun kanssa. Musta ja Eliaksesta ei tuu enää mitään. Mä rakastan sua, uskothan sä mua?
Larisi
Sami! Kalle on nyt mun!
Lari