Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Ulla-kultsi tuu joulujoraa mun kanssa tänään!😍
Ritu
No kuule kyllähän tässä tanssit kelpaa perhedraamojen sijasta!
Ulla
Amanda jouluvieraat ovat vihdoin lähdössä. Huoneiden luovutus on tänään kello 14.00 mennessä. Tässä on brunssikin loppumassa. Joku toinen tulee kello 14.00 töihin, vaikka ainoa asiakas sen jälkeen täällä onkin enää vain Dahlia. Itse pääsen vihdoin kotiin. Olen ollut täällä koko joulun ja hommaa on riittänyt.
Sampo
Oli kyllä upea äijäjoulu täällä vapaa-ajan asunnolla vähän syrjemmällä. Nyt ollaan jo kotimatkalla. Pysähdytään kotimatkalla jonnekin syömään tai kahville. Ehkä käydään Prismassakin. Mikään kiire kotiin ei ole. Radiota kuunnellaan autossa ja Lasse ajaa.
Lasse, Ismo ja Joonatan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritu
Ulla
Ihanaa jatkot on mun luona tänään!!!!!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Ritu
Amanda hiljeni ja vain Dahlia jäi asiakkaaksi. Vihdoin olen kotona kaljan ja makkaran kanssa. Syön ja menen uupuneena nukkumaan.
Sampo
Soluttaduin valeasussa Amandan joulujuhliin ja se sama mieshuolistaan avautunut naiskaksikko siellä taas palpattivat miehistään, joten en jaksanut olla siellä kuin vain tunnin verran. Luokaton hotelli komeissa puitteissa tämä majatalo Amanda.
Hotellikriitikko Hilla Virrankoski
Palasin töihin Amandaan ja rupean valmistelemaan uudenvuoden juhlia. Paljon tuotteita pitää tilata ja juomavarastotkin ovat huvenneet kun Dahlia Mustavaara on täällä asiakkaana. Uudenvuoden brunssilla on tarjolla mm. kylmäsavustettua hirvipaistia.
Lasse
Mitä!? Joko se joulu meni? Mä heräsin just täältä mun kämpästä pullomerestä. Nälkä alkais olee, onks kellää vielä kinkkua?
Maaritti
Ihanaa, nyt pääsen käsiksi Gunnarin rahoihin! Elämä on juhlaa! Hahaa!
Salla
Vierailija kirjoitti:
Soluttaduin valeasussa Amandan joulujuhliin ja se sama mieshuolistaan avautunut naiskaksikko siellä taas palpattivat miehistään, joten en jaksanut olla siellä kuin vain tunnin verran. Luokaton hotelli komeissa puitteissa tämä majatalo Amanda.
Jos nuo teidän hävyttömät sanomisenne eivät lopu, niin saatte porttikiellon tänne!
Isabella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritu
Ulla
Ritu
Kuules Ritu, mitäs sanosit jos vietettäs uusivuosikin yhdessä?
Ulla
Olipas ankea joulu. Töissä meni ja Lassekin poissa. Vain Eva kotona valittamassa surkeaa elämäänsä. Mutta oli Lindan kanssa ihan hauskaa.
Joanna
Hyvä työn tekijä tämä Kaukovaara. Vaikka Amandan ruokalista onkin puuttellinen, niin tuo poika osaa ainakin hommansa. Hänestä saattaisi tulla mainiokin uusi Pupu!
Dahlia
Joulu oli pettymys. Ismo katosi jonnekin ja Kallekin taisi tehdä vain töitä. Yrittelin vielä selvittää saisimmeko osan Hannen rahoista, mutta taitaa olla turha toivo. Maartit jotain örvelsi ja joku Pipsa kävi ovella. Voi voi. Ulla sentään toi pipareita.
Jaana
Meillä oli kunnon nuorisobileet! Jou jou jou!
Roosa
Moosessa järjestetään suuret uudenvuoden juhlat. Soluttaudun paikalle valepuvussa.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritu
Ulla
Ritu
Kuules Ritu, mitäs sanosit jos vietettäs uusivuosikin yhdessä?
Ulla
Ihanaa! Vietetään koko loppuelämä yhdessä!😍😍
Ritu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo teidän hävyttömät sanomisenne eivät lopu, niin saatte porttikiellon tänne!
Isabella
Yritä vaan siinä "suhteillasi" parantaa Amandan mainetta mutta valitettavasti kirjoittamani hotelliarvostelu on julkaistu Helsingin arvostetuimmalla hotellisivustolla ja kaikki tietävät jo teidän majatalonne olemattoman maineen nyt. Se, että siellä majatalossanne majoittautuu pysyvästi joku sukulaissuhteiden koko aikuiselämänsä jonkun siivellä elänyt rikasta esittävä vanha rouva, ei valitettavasti tuo takaisin hyvää mainetta teille enää tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isabella
Yritä vaan siinä "suhteillasi" parantaa Amandan mainetta mutta valitettavasti kirjoittamani hotelliarvostelu on julkaistu Helsingin arvostetuimmalla hotellisivustolla ja kaikki tietävät jo teidän majatalonne olemattoman maineen nyt. Se, että siellä majatalossanne majoittautuu pysyvästi joku sukulaissuhteiden koko aikuiselämänsä jonkun siivellä elänyt rikasta esittävä vanha rouva, ei valitettavasti tuo takaisin hyvää mainetta teille enää tässä elämässä.
Nyt riittää. ULOS MUN MAJATALOSTANI! TAKAISIN EI OLE TULEMISTA KUN ETTE KERRAN VIIHDY TÄÄLLÄ SENKIN KOTKA!
Isabella
Ritu