Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
4501/5153 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla-kultsi tuu joulujoraa mun kanssa tänään!😍

Ritu

Vierailija
4502/5153 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ritu

No kuule kyllähän tässä tanssit kelpaa perhedraamojen sijasta!

Ulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4503/5153 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda jouluvieraat ovat vihdoin lähdössä. Huoneiden luovutus on tänään kello 14.00 mennessä. Tässä on brunssikin loppumassa. Joku toinen tulee kello 14.00 töihin, vaikka ainoa asiakas sen jälkeen täällä onkin enää vain Dahlia. Itse pääsen vihdoin kotiin. Olen ollut täällä koko joulun ja hommaa on riittänyt.

Sampo

Vierailija
4504/5153 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä upea äijäjoulu täällä vapaa-ajan asunnolla vähän syrjemmällä. Nyt ollaan jo kotimatkalla. Pysähdytään kotimatkalla jonnekin syömään tai kahville. Ehkä käydään Prismassakin. Mikään kiire kotiin ei ole. Radiota kuunnellaan autossa ja Lasse ajaa.

Lasse, Ismo ja Joonatan

Vierailija
4505/5153 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ritu

Ulla

Ihanaa jatkot on mun luona tänään!!!!!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Ritu

Vierailija
4506/5153 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda hiljeni ja vain Dahlia jäi asiakkaaksi. Vihdoin olen kotona kaljan ja makkaran kanssa. Syön ja menen uupuneena nukkumaan.

Sampo

Vierailija
4507/5153 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soluttaduin valeasussa Amandan joulujuhliin ja se sama mieshuolistaan avautunut naiskaksikko siellä taas palpattivat miehistään, joten en jaksanut olla siellä kuin vain tunnin verran. Luokaton hotelli komeissa puitteissa tämä majatalo Amanda.

Hotellikriitikko Hilla Virrankoski

Vierailija
4508/5153 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin töihin Amandaan ja rupean valmistelemaan uudenvuoden juhlia. Paljon tuotteita pitää tilata ja juomavarastotkin ovat huvenneet kun Dahlia Mustavaara on täällä asiakkaana. Uudenvuoden brunssilla on tarjolla mm. kylmäsavustettua hirvipaistia.

Lasse

Vierailija
4509/5153 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä!? Joko se joulu meni? Mä heräsin just täältä mun kämpästä pullomerestä. Nälkä alkais olee, onks kellää vielä kinkkua?

Maaritti

Vierailija
4510/5153 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, nyt pääsen käsiksi Gunnarin rahoihin! Elämä on juhlaa! Hahaa!

Salla

Vierailija
4511/5153 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soluttaduin valeasussa Amandan joulujuhliin ja se sama mieshuolistaan avautunut naiskaksikko siellä taas palpattivat miehistään, joten en jaksanut olla siellä kuin vain tunnin verran. Luokaton hotelli komeissa puitteissa tämä majatalo Amanda.

Jos nuo teidän hävyttömät sanomisenne eivät lopu, niin saatte porttikiellon tänne!

Isabella

Vierailija
4512/5153 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ritu

Ulla

Ritu

Kuules Ritu, mitäs sanosit jos vietettäs uusivuosikin yhdessä?

Ulla

Vierailija
4513/5153 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ankea joulu. Töissä meni ja Lassekin poissa. Vain Eva kotona valittamassa surkeaa elämäänsä. Mutta oli Lindan kanssa ihan hauskaa.

Joanna

Vierailija
4514/5153 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä työn tekijä tämä Kaukovaara. Vaikka Amandan ruokalista onkin puuttellinen, niin tuo poika osaa ainakin hommansa. Hänestä saattaisi tulla mainiokin uusi Pupu!

Dahlia

Vierailija
4515/5153 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu oli pettymys. Ismo katosi jonnekin ja Kallekin taisi tehdä vain töitä. Yrittelin vielä selvittää saisimmeko osan Hannen rahoista, mutta taitaa olla turha toivo. Maartit jotain örvelsi ja joku Pipsa kävi ovella. Voi voi. Ulla sentään toi pipareita.

Jaana

Vierailija
4516/5153 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kunnon nuorisobileet! Jou jou jou!

Roosa

Vierailija
4517/5153 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moosessa järjestetään suuret uudenvuoden juhlat. Soluttaudun paikalle valepuvussa.

Juoruakka

Vierailija
4518/5153 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ritu

Ulla

Ritu

Kuules Ritu, mitäs sanosit jos vietettäs uusivuosikin yhdessä?

Ulla

Ihanaa! Vietetään koko loppuelämä yhdessä!😍😍

Ritu

Vierailija
4519/5153 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo teidän hävyttömät sanomisenne eivät lopu, niin saatte porttikiellon tänne!

Isabella

Yritä vaan siinä "suhteillasi" parantaa Amandan mainetta mutta valitettavasti kirjoittamani hotelliarvostelu on julkaistu Helsingin arvostetuimmalla hotellisivustolla ja kaikki tietävät jo teidän majatalonne olemattoman maineen nyt. Se, että siellä majatalossanne majoittautuu pysyvästi joku sukulaissuhteiden koko aikuiselämänsä jonkun siivellä elänyt rikasta esittävä vanha rouva, ei valitettavasti tuo takaisin hyvää mainetta teille enää tässä elämässä.

Vierailija
4520/5153 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isabella

Yritä vaan siinä "suhteillasi" parantaa Amandan mainetta mutta valitettavasti kirjoittamani hotelliarvostelu on julkaistu Helsingin arvostetuimmalla hotellisivustolla ja kaikki tietävät jo teidän majatalonne olemattoman maineen nyt. Se, että siellä majatalossanne majoittautuu pysyvästi joku sukulaissuhteiden koko aikuiselämänsä jonkun siivellä elänyt rikasta esittävä vanha rouva, ei valitettavasti tuo takaisin hyvää mainetta teille enää tässä elämässä.

Nyt riittää. ULOS MUN MAJATALOSTANI! TAKAISIN EI OLE TULEMISTA KUN ETTE KERRAN VIIHDY TÄÄLLÄ SENKIN KOTKA!

Isabella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän