Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Siellä Kalle on Linnan juhlissa, enkä päässyt mukaan, vaikka kauniisti pyysin.
Ismo
Minä tein meille onneksi ihanan aterian.
Jaana
Mitä se Ulla jaksaa valittaa, vielä tärkeänä päivänä.
Maaritti
Hienot oli juhlat. Kohta jo kotimatkalle. Huomenna on taas töitä.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
On se Maarit mahdoton, löysin sen kellarista kännäämässä epämääräisen porukan kanssa kun lämpimäisiäni jakelin! Missä talonmies tai puheenjohtaja on!? Herra mun vereni mitä rietastelua meidän kellarissa näin arvokkaana päivänä!
Ulla
Arvasin että näin tulee vielä käymään! Jag gissade det jätte bra!
Karin
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Sitä että ryyppäät itsesi jälleen sairaalakuntoon. Lisäksi niin arvokkaaseen ja ylvääseen taloon, kuten Pihlajakatu 23, on nöyryyttävää tuoda retostelemaan noin epämääräistä sakkia. Pihlajakatu 23:n talo on hyvin vanha jo sekä hauras joistain kohdista seinästä.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Sitä että ryyppäät itsesi jälleen sairaalakuntoon. Lisäksi niin arvokkaaseen ja ylvääseen taloon, kuten Pihlajakatu 23, on nöyryyttävää tuoda retostelemaan noin epämääräistä sakkia. Pihlajakatu 23:n talo on hyvin vanha jo sekä hauras joistain kohdista seinästä.
Karin
He kuule ovat ystäviäni, aitoja ja rehellisiä. Ei ole minun syyni jos ne ovat sinulle vieraita luonteenpiirteitä. Sitä paitsi itse talonmieskin oli paikalla.
Maaritti
Pääsimme hyvin yhteisymmärrykseen Amandan suhteen. Cindy myi osuutensa minulle ja jatkaa siinä hänen muoti firmassaan. Nyt Amandassa puhaltavat taas uudet tuulet! Ihanaa itsenäisyyspäivää!
Isabella
Vierailija kirjoitti:
Pääsimme hyvin yhteisymmärrykseen Amandan suhteen. Cindy myi osuutensa minulle ja jatkaa siinä hänen muoti firmassaan. Nyt Amandassa puhaltavat taas uudet tuulet! Ihanaa itsenäisyyspäivää!
Isabella
Juu en asioi Amandassa enää ikinä tämän jälkeen.
Hotellikriitikko Hilla Virrankoski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isabella
No ei sua täällä kaivatakaan! Hus vaan!
Salla
Oho, nukuinko näin pitkään. Ai että kun päätä jomottaa. Hei mä olen täällä kellarissa. Joonatan tuossa jotain örisee.
Maaritti
Isällä ei ole kaikki hyvin.
Linda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isabella
No ei sua täällä kaivatakaan! Hus vaan!
Salla
Varopas sanojasi. Kirjoitan majatalostanne oikein murskahuonon hotelliarvostelun kaupungin vaikutusvaltaisimmissa sanomalehdessä.
Kohta kukaan ei halua enää majoittautua majatalo Amandassa lukuunottamatta tuota yhtä nirppanokkaista vanhaa rouvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta kukaan ei halua enää majoittautua majatalo Amandassa lukuunottamatta tuota yhtä nirppanokkaista vanhaa rouvaa.
Voi kuule, sehän nähdään! Minä teen Amandasta paljon laadukkaamman kuin mitä se on koskaan ennen ollut!
Isabella
Sallan tempuille on pistettävä stoppi! Ja Gunnar saa luvan muuttaa pois täältä minun kodistani!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, sehän nähdään! Minä teen Amandasta paljon laadukkaamman kuin mitä se on koskaan ennen ollut!
Isabella
Ai juorukerhotilan naisten mieshuolille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isabella
Ai juorukerhotilan naisten mieshuolille?
Jos sulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin ole ystävällinen ja häivy.
Isabella
Haha, Kalervon perintö tulee kokonaisuudessaan minulle!
Hanne
Siellä Kalle on Linnan juhlissa, enkä päässyt mukaan, vaikka kauniisti pyysin.
Ismo