Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Minä haluan Amandasta osan takaisin itselleni. Sen pitäisi käydä helposti, kun Camilla on poissa kuvioista. Se kauhea valehtelijia!
Isabella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päässäni ja muistissani on vikaa, mutta muut paikkani toimivat kyllä hyvin. Olen käynyt tutkimuksissa.
Gunnar
Minä voin onneksi auttaa sinua siinä että perintösi menee oikeaan osoitteeseen.
Salla
Pah! Sitä ennen Gunnar on maksettu sisälle erittäin hyvään yksityiseen muistisairaille tarkoitettuun palvelukotiin.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan Amandasta osan takaisin itselleni. Sen pitäisi käydä helposti, kun Camilla on poissa kuvioista. Se kauhea valehtelijia!
Isabella
Katsos tässä se toinen epäpätevä Amanda-nimisen majatalon entinen omistaja 13 vuoden takaa haikailee edelleen menetetyn majatalonsa perään. Erittäin hyvä vain, että ettet omista enää puolikasta kyseisestä majatalosta. Juoruilisit varmaan vain miehistä kaiken työaikasi siellä.
T:. Erittäin huonoa asiakaspalvelua Amandassa 13 vuotta sitten saanut hotellikriitikko Hilla Virrankoski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päässäni ja muistissani on vikaa, mutta muut paikkani toimivat kyllä hyvin. Olen käynyt tutkimuksissa.
Gunnar
Salla
Pah! Sitä ennen Gunnar on maksettu sisälle erittäin hyvään yksityiseen muistisairaille tarkoitettuun palvelukotiin.
Dahlia
Kyllä minä saan Gunnarim hurmattua puolelleni. Vietä sinä aikaa vain se sekopääsi kanssa.
Salla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isabella
Katsos tässä se toinen epäpätevä Amanda-nimisen majatalon entinen omistaja 13 vuoden takaa haikailee edelleen menetetyn majatalonsa perään. Erittäin hyvä vain, että ettet omista enää puolikasta kyseisestä majatalosta. Juoruilisit varmaan vain miehistä kaiken työaikasi siellä.
T:. Erittäin huonoa asiakaspalvelua Amandassa 13 vuotta sitten saanut hotellikriitikko Hilla Virrankoski
Anteeks nyt vaan, mutta mä olen muuttunut näiden 13 vuoden aikana. Ihmistä ei pidä tuomita loppuelämäkseen joskus muinoin tehtyjen virheiden takia.
Isabella
Kirjoitanpa seuraavaksi jutun epäkohteliaasta käytöksestä, jota sain osakseni kun yritin päästä Linnan juhliin.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gunnar
Salla
Dahlia
Kyllä minä saan Gunnarim hurmattua puolelleni. Vietä sinä aikaa vain se sekopääsi kanssa.
Salla
Onneksi asianajajani pystyvät milloin vain syömään sinut elävältä, kunhan vähän vain saavat vihiä todellisista aikeistasi Gunnaria kohtaan, raha-ahne paksu-Bertta. Usko tai älä, niin Gunnar meni aikoinaan kanssani naimisiin rakkaudesta, enkä vain ollut silloin enkä nykyäänkään vain hänen rahojensa perässä.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gunnar
Salla
Dahlia
Salla
Onneksi asianajajani pystyvät milloin vain syömään sinut elävältä, kunhan vähän vain saavat vihiä todellisista aikeistasi Gunnaria kohtaan, raha-ahne paksu-Bertta. Usko tai älä, niin Gunnar meni aikoinaan kanssani naimisiin rakkaudesta, enkä vain ollut silloin enkä nykyäänkään vain hänen rahojensa perässä.
Dahlia
Mähän en sua pelkää. Voit olla varma että täältäkin pesee. Ja sillä ei ole enää mitään väliä, mitä teillä oli Gunnarin kanssa muinoin.
Salla
Tämä Hanne Laitela yrittää pilata mun ja Ismon elämän. Ei tule onnistumaan.
Jaana
Soluttauduin taas juhliin valepuvussa tarjoilijana. Näistä juhlista onkin paljon kerrottavaa.
Juoruakka
Hyvää itsenäisyyspäivää vaan! Aattelin järjestää pienet ryypiskelyt kellarissa. Telkkarikin on niin voidaan kattoo miten kamalia asuja siellä Linnan juhlissa on.
Maaritti
Kuulin että Salla pääsisi Gunnarin seuralaisena Linnan juhliin. Dahliaa varmaan ärsyttää.
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että Salla pääsisi Gunnarin seuralaisena Linnan juhliin. Dahliaa varmaan ärsyttää.
Jutta
Niinhän se heitukka vain unelmoi.
Dahlia
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille Pihjalakadun asukkaille! Glad självständighetsdag för alla som bor i Rönngatan! Yrittäkää pitää se Maarit poissa viinan lumoista näin itsenäisyyspäivän kunniaksi.
Mvh. Karin
Minäpä teen hiukan lämpimäisiä ja jaan niitä ovelta ovelle niin saan vähän nähdä miten muut tätä päivää viettää.
Ulla
Mä ainakin aion bailata tänään ja aika rajusti!
Roosa
Vierailija kirjoitti:
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille Pihjalakadun asukkaille! Glad självständighetsdag för alla som bor i Rönngatan! Yrittäkää pitää se Maarit poissa viinan lumoista näin itsenäisyyspäivän kunniaksi.
Mvh. Karin
Sulla ei oo "hik" kuule oo mitään asiaa tänne kellariin, onko selvä! Täällä on meidän ihan omat "hik" juhlat.
Maaritti
On se Maarit mahdoton, löysin sen kellarista kännäämässä epämääräisen porukan kanssa kun lämpimäisiäni jakelin! Missä talonmies tai puheenjohtaja on!? Herra mun vereni mitä rietastelua meidän kellarissa näin arvokkaana päivänä!
Ulla
Täällähän mä olen Maaritin juomien ääressä.
Joonatan
Pihlajakadun asukkaat käyvät jatkuvasti sairaalassa ihme asioiden takia vaatimassa jono ohi pääsyä ja häiritsemässä työskentelyäni. Jatkuvasti joudun keskeyttämään muut työni naapureideni takia. Täällä on kyllä varattukin yksi huone vain VIP-asiakkaana olevien naapureideni käyttöön. Ismo tuntee jopa työkaverini nimeltä. Koskaan en ole työkavereitani Ismolle varsinaisesti esitellyt.
Kalle