Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
4341/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupöytääni ei tule kinkkua, vaan jouluhirvipaisti.

Lasse

Vierailija
4342/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi on jo tietoinen Maarit Salinin aikomuksesta mennä kuokkimaan Linnan juhliin.

Linda

Oj då! Kylläpäs se nainen tekee mitä vain päästääkseen ilmaisen viinan bileisiin ja saadakseen näkyvyyttä itselleen. Erittäin hienoa, että poliisi on jo valmis tekemään kaikkensa estääkseen tuon asian!

Karin

Ja mitäs sä aiot tehdä sen suhteen, että Henrik jättää mut rauhaan?

Daniela

Min kära vän. Yritä ensin sanoa asiasi erittäin ilmeisesti Henrikille. Soitan hänelle ensin jos asiasi ei mene perille.

Mvh. Karin Ekholm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4343/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi on jo tietoinen Maarit Salinin aikomuksesta mennä kuokkimaan Linnan juhliin.

Linda

Oj då! Kylläpäs se nainen tekee mitä vain päästääkseen ilmaisen viinan bileisiin ja saadakseen näkyvyyttä itselleen. Erittäin hienoa, että poliisi on jo valmis tekemään kaikkensa estääkseen tuon asian!

Karin

Daniela

Min kära vän. Yritä ensin sanoa asiasi erittäin ilmeisesti Henrikille. Soitan hänelle ensin jos asiasi ei mene perille.

Mvh. Karin Ekholm

Kuulkahan rouva Ekoholm. Teinä mä olisin erittäin huolissani Henrikistä. Se kuitenkin kidnappas Danielan.

Noel

Vierailija
4344/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tuo Dahlian kartanon remontti. Ehtiiköhän Dahlia enää muuttamaan sinne takaisin ennen kuin vanhainkoti kutsuu?

Jutta

Vierailija
4345/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuleva lapseni vie minut vielä menestykseen!

Salla

Vierailija
4346/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulupöytääni ei tule kinkkua, vaan jouluhirvipaisti.

Lasse

Ei kiinnosta koko joulu. Kaikki on pilalla.

Nella

Vierailija
4347/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelemme nyt Anskun kanssa salaa.

Mira

Vierailija
4348/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda

Karin

Daniela

Mvh. Karin Ekholm

Kuulkahan rouva Ekoholm. Teinä mä olisin erittäin huolissani Henrikistä. Se kuitenkin kidnappas Danielan.

Noel

Minä olen teille rouva Ekholm enkä Ekoholm. Ja uskon tämän asian vasta kun absoluuttinen totuus tulee julki julki tästä asiasta. Siispä teidän kaikkien täytyy käydä virallisessa ja erittäin luotettavassa valheenpaljastuskokeessa ennen kuin päätän 100 prosentin todennäköisyydellä, kumman puolella olen. Valheenpaljastuskoetta ei saa manipuloida millään tavalla.

Mvh. Karin Ekholm

Mikä sullakin on Noelia vastaan? Onko Henrik aivopessyt sutkin?

Daniela

Vierailija
4349/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin, että minä en sitten ole haluttua seuraa Linnan juhliin? Siinä tapauksessa keksin kyllä aivan varmasti parempaa tekemistä. Mutta sanonpahan vaan että sieltä ei nyt sitten tule niin hyviä juttuja mitä ne olisivat olleet minun tekemänäni.

Maaritti

Kära vän. Ymmärtänethän että sinun tämä "laatujournalismi" syntyy vain humalan alaisena? Karkotat vain kaikki sinulle luotettavat ihmiset ympärilläsi tuolla kyseisellä käytökselläsi. Siksi olisikin ensiarvoisen tärkeää, että rajoittaisit alkoholin juomistasi.

Karin

Siinäpä sitten valitat kun Linnan juhlista tulee vain tylsiä juttuja. Minä en niitä onneksi kuule, kun olen siinä vaiheessa varmaan jo sammunut.

Maaritti

Vierailija
4350/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa! Mikäs tämä tällainen Pihlajakatu oikein on?

Hanne Laitela

Vierailija
4351/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda

Karin

Daniela

Mvh. Karin Ekholm

Noel

Minä olen teille rouva Ekholm enkä Ekoholm. Ja uskon tämän asian vasta kun absoluuttinen totuus tulee julki julki tästä asiasta. Siispä teidän kaikkien täytyy käydä virallisessa ja erittäin luotettavassa valheenpaljastuskokeessa ennen kuin päätän 100 prosentin todennäköisyydellä, kumman puolella olen. Valheenpaljastuskoetta ei saa manipuloida millään tavalla.

Mvh. Karin Ekholm

Daniela

Valitettavasti en tunne teitä kahta, niin en voi olla veljenpoikaani ja entistä kihlattuani vastaan. Erittäin hyvä luottamukseni täytyy ansaita hyvällä sosiaalisella käytöksellä eikä vain pelkästään rahalla.

Karin

Vierailija
4352/5153 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda

Karin

Daniela

Mvh. Karin Ekholm

Noel

Mvh. Karin Ekholm

Daniela

Valitettavasti en tunne teitä kahta, niin en voi olla veljenpoikaani ja entistä kihlattuani vastaan. Erittäin hyvä luottamukseni täytyy ansaita hyvällä sosiaalisella käytöksellä eikä vain pelkästään rahalla.

Karin

Antaa olla. Pidä Henrikiä sitten täydellisenä poikana.

Daniela

Vierailija
4353/5153 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Hanne Laitelahan ei Ismon perintöä vie! Rahat tulee meidän tulevaisuuden suunnitelmia varten.

Jaana

Vierailija
4354/5153 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä smetanaa nyt ei vaan löydy mistään.

Susu

Vierailija
4355/5153 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda

Karin

Daniela

Mvh. Karin Ekholm

Noel

Mvh. Karin Ekholm

Daniela

Karin

Antaa olla. Pidä Henrikiä sitten täydellisenä poikana.

Daniela

En tarkoittanut tätäkään, sillä Henrik on ollut jo vastahakoinen hakeutua opiskelemaan Hankeniin jo silloin, kun hän asui vielä luonamme täällä Naantalissa.

Karin

Vierailija
4356/5153 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäydyn kyllä Pihlajakadulla puhuttelemassa Henrikiä, jos hän jatkaa samalla linjallaan sekä olematta menemään takaisin lukioon ja jatkamaan sieltä Hankeniin.

Karin

Vierailija
4357/5153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässäni ja muistissani on vikaa, mutta muut paikkani toimivat kyllä hyvin. Olen käynyt tutkimuksissa.

Gunnar

Vierailija
4358/5153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäydyn kyllä Pihlajakadulla puhuttelemassa Henrikiä, jos hän jatkaa samalla linjallaan sekä olematta menemään takaisin lukioon ja jatkamaan sieltä Hankeniin.

Karin

Ei, älä näyttäydy täällä, herran tähden. Emme jaksa sinua.

Maaritti

Vierailija
4359/5153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päässäni ja muistissani on vikaa, mutta muut paikkani toimivat kyllä hyvin. Olen käynyt tutkimuksissa.

Gunnar

Minä voin onneksi auttaa sinua siinä että perintösi menee oikeaan osoitteeseen.

Salla

Vierailija
4360/5153 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Ismon nainen yrittää päästä Kalervon perintöön käsiksi. Ei tule onnistumaan.

Hanne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän