Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
4321/5153 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo on kateellinen kun pääsen Linnan juhliin, eikä Ismoa ole kutsuttu. Jostakin syystä myös Lasse on kutsuttu. Ismo on toki jo ehdottanut Lasselle, että ottaisi Ismon avecikseen.

Kalle

Vierailija
4322/5153 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm taidanpa lahjoa ihan kaiken varmuuden vuoksi Espoon, Vantaan ja Tampereen Ikea-myymälöiden turvamiehet lahjoittamaan kyseisten myymälöiden kameravalvontamateriaalin minulle, jotta tiedän, onko se lihapullanainen käynyt hamstraamassa kyseisistä Ikea-myymälöistä lihapullia minun ja hänen välisen uusintaottelun varalle.

Dahlia

Että sä olet lapsellinen!

Jutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/5153 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismo on kateellinen kun pääsen Linnan juhliin, eikä Ismoa ole kutsuttu. Jostakin syystä myös Lasse on kutsuttu. Ismo on toki jo ehdottanut Lasselle, että ottaisi Ismon avecikseen.

Kalle

Ja milläs meriiteillä sinä sinne pääsit? Voisinkohan minäkin tulla tekemään sinne journalismia? Toki juomatkin kiinnostaa.

Maaritti

Vierailija
4324/5153 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut Noeliin. Henrik toivon mukaan joutuu vankilaan.

Daniela

Vierailija
4325/5153 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen on nähty Kaaren Prismassa ostamassa 10 pakettia halvimpia eineslihapullia.

Juoruakka

Täytyipä se arvata, että hänellä ei ole varaa kuin vain halvimpiin markettilihapulliin.

Dahlia

Vierailija
4326/5153 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm taidanpa lahjoa ihan kaiken varmuuden vuoksi Espoon, Vantaan ja Tampereen Ikea-myymälöiden turvamiehet lahjoittamaan kyseisten myymälöiden kameravalvontamateriaalin minulle, jotta tiedän, onko se lihapullanainen käynyt hamstraamassa kyseisistä Ikea-myymälöistä lihapullia minun ja hänen välisen uusintaottelun varalle.

Dahlia

Jutta

Ainakin minulla on varaa ostaa kalliimpiakin lihapullia kuin vain hypermarketin halvimpia lihapullia.

Dahlia

Vierailija
4327/5153 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä missä mä olen.

Susu

Vierailija
4328/5153 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot asut löytyi itselleni ja avecilleni Linnan juhliin. Todella komealta mieheni näyttikin smokissa. Tästä seurasi kuuma yö.

Kalle

Vierailija
4329/5153 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia

Jutta

Ainakin minulla on varaa ostaa kalliimpiakin lihapullia kuin vain hypermarketin halvimpia lihapullia.

Dahlia

Siis sä rehvastelet tollasella? On sulla otsaa. Kusi noussut oikein kunnolla päähän!

Jutta

Vierailija
4330/5153 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisko joku kertoo et tarviiks siellä rinnan...siis Linnan juhlissa "hik" journalismin osaajaa, mä niinku voisin tulla ja silleen... Mulla ois hieno mekkoki jossain tuolla vaatehuoneen sopukoissa "hik"

Maaritti

Vierailija
4331/5153 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se Karin tulla laittamaan Henrikin kuriin? Häiritsee mun elämää.

Daniela

Vierailija
4332/5153 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia

Jutta

Dahlia

Siis sä rehvastelet tollasella? On sulla otsaa. Kusi noussut oikein kunnolla päähän!

Jutta

Kateellinen lihapullanainen vain panettelee. Minkäs sille voi kun häneltä puuttuu kunnon eleganssi.

Dahlia

Vierailija
4333/5153 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lari näyttää todella komealta smokissa.

Kalle

Vierailija
4334/5153 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään tänään Joonatanin kanssa baariin. Emme mene Mooseen, vaan ihan kunnon baariin.

Sampo

Vierailija
4335/5153 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut Joonatanista.

Sampo

Vierailija
4336/5153 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia

Jutta

Dahlia

Jutta

Kateellinen lihapullanainen vain panettelee. Minkäs sille voi kun häneltä puuttuu kunnon eleganssi.

Dahlia

Mikä tarve sulla on haastaa riitaa jatkuvasti? Ihme että Aaro jaksaa sua.

Jutta

Vierailija
4337/5153 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion tulla Linnan juhliin vaikka väkisin.

Maaritti

Vierailija
4338/5153 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on jo tietoinen Maarit Salinin aikomuksesta mennä kuokkimaan Linnan juhliin.

Linda

Vierailija
4339/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi on jo tietoinen Maarit Salinin aikomuksesta mennä kuokkimaan Linnan juhliin.

Linda

Oj då! Kylläpäs se nainen tekee mitä vain päästääkseen ilmaisen viinan bileisiin ja saadakseen näkyvyyttä itselleen. Erittäin hienoa, että poliisi on jo valmis tekemään kaikkensa estääkseen tuon asian!

Karin

Vierailija
4340/5153 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda

Oj då! Kylläpäs se nainen tekee mitä vain päästääkseen ilmaisen viinan bileisiin ja saadakseen näkyvyyttä itselleen. Erittäin hienoa, että poliisi on jo valmis tekemään kaikkensa estääkseen tuon asian!

Karin

Ja mitäs sä aiot tehdä sen suhteen, että Henrik jättää mut rauhaan?

Daniela

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän