Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Lähdin Aaron kanssa Kotkan meripäiville.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan jättää Joannan ja ottaa Camillan takaisin. Jos se vielä haluaa.
Aki
Ole myös valmis majoittamaan minut loppuviikoksi kotiisi. Lähden tänään noin klo 16 tulemaan Helsinkiin täältä Naantalista.
Karin
Että oikein pakotat toisen ottamaan sinut luokseen loisimaan? Menisit hotelliin, vai oletko yhtä pihi miljonääri kuin Ankkalinnan Roope?
Maaritti
Veljenpoikani Henrik asuu tällä hetkellä Akin luona joten eiköhän sieltä järjesty myös majoituspaikka minullekin.
Karin
Voi kai sitä kohteliaasti kysyä eikä tuolla tavalla komennella.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Lähdin Aaron kanssa Kotkan meripäiville.
Dahlia
Sä oletkin sellainen pahan ilman lintu.
Jutta
Ärsyttää kun en keksi mitään millä saisin Camillan nalkkiin. Sallakaan ei saa idean ideaa päähänsä.
Isabella
Lähden kohta Karin kanssa lentokentälle.
Linda
Koneen pitäisi lähteä vasta kello 16.45, mutta Kari on jo kännissä täällä lentoasemalla. Päätin juuri, että en lähdetään Karin kanssa reissuun, vaan laitan ilmoituksen Tinderiin ja yritän löytää treffiseuraa. Lähden täältä lentokentältä nyt bussilla Jumboon ja ostan itselleni jotakin ja jonkin hyvän kaljan. Kysyn, jos pääsisin häihin. Ehkä sinne tarvitaan vielä lisäportsari.
Linda
Ehkä menen sittenkin Samin kanssa kaljalle. Samilla on kuulemma uusi poikaystäväkin. Varmasti haluaa myös kuulla työpaikan nykyiset jutut kun ensi viikolla palaa vihdoin takaisin vanhaan työhönsä.
Linda
Palaan tänään Suomeen. Haluan nähdä heti Eliaksen.
Cindy
Että ärsyttää kohdata Monica ja Severi koko ajan rapussa.
Eva
Jännittää todella paljon ja Larikin on kadonnut jonnekin.
Kalle
Vai että Sampo on Samin uusi poikaystävä. Mukava oli kyllä käydä Samilla kaljalla, vaikka Samin kämpässä majaileva Elias vähän häiritsikin. Onneksi sentään nukkui koko vierailuni ajan.
Linda
Olin eilen kauppakeskuksessa ostamassa Kallelle lahjaa ja paria muuta juttua sekä sopimassa syksyn työkuvioita. Sitten täysin yllättäen poislähtiessäni Ilkka kaappasi autoonsa, heitti kännykkäni pois ja ajoi Hämeenlinnaan kotiinsa, eikä päästä pois. Aikoo kuulemma estää tällä tavoin hääni. Olen joutunut nyt kuuntelemaan Ilkan puolueen propagandaa. Ilkka pakotti myös tekemään uudella puhelimella Tinder-tilin, jossa etsin naisia. Tänään on treffit jonkun Ilkan valitseman naisen kanssa kauppakeskuksessa Hämeenlinnassa. Yritin soittaa Kallelle ja Lindalle kun Ilkan silmä vältti. Nuo numerot muistin, mutta kumpikaan ei vastannut. Olen lisäksi nähnyt Ilkan tietokoneen ja saanut selville Ilkan syyllistyneen moniin rikoksiin mm. petoksiin ja pahoinpitelyihin.
Lari
Sain kuulla Larin katoamisesta. Kunpa nyt ei olisi mitään kamalaa sattunut vaan Lari järkkäisi jotain yllätystä. Kalle joutunut niin monta kertaa pettymään.
Silja
Pitäsikö minun auttaa Laria? Tuntuu pahalta Kallen takia.
Kristiina
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen kauppakeskuksessa ostamassa Kallelle lahjaa ja paria muuta juttua sekä sopimassa syksyn työkuvioita. Sitten täysin yllättäen poislähtiessäni Ilkka kaappasi autoonsa, heitti kännykkäni pois ja ajoi Hämeenlinnaan kotiinsa, eikä päästä pois. Aikoo kuulemma estää tällä tavoin hääni. Olen joutunut nyt kuuntelemaan Ilkan puolueen propagandaa. Ilkka pakotti myös tekemään uudella puhelimella Tinder-tilin, jossa etsin naisia. Tänään on treffit jonkun Ilkan valitseman naisen kanssa kauppakeskuksessa Hämeenlinnassa. Yritin soittaa Kallelle ja Lindalle kun Ilkan silmä vältti. Nuo numerot muistin, mutta kumpikaan ei vastannut. Olen lisäksi nähnyt Ilkan tietokoneen ja saanut selville Ilkan syyllistyneen moniin rikoksiin mm. petoksiin ja pahoinpitelyihin.
Lari
Oh nej! Toivottavasti sinut löydettäisiin pian. Olen pyörinyt tänään koko päivän kaupungilla etsimässä teille mieluista häälahjaa. Taisin löytää mieluisenne semmoisen. Käyn noutamassa sen huomenna noin keskipäivän aikoihin liikkeestä. Täällä Helsingissä käy yllättävän paljon ruotsalaisia turisteja verrattuna 20 vuoden takaiseen aikaan. Tänäänkin olen jo ehtinyt tutustua mielestäni mieluiseen ruotsalaiseen hienostopariskuntaan. Pitävät meitä suomenruotsalaisia vielä eksoottisena asiana, vaikka olemme vain 1100- ja 1200-luvuilla Suomeen uudisasukkaina tulleiden ruotsalaisten uudisasukkaiden jälkeläisiä emmekä mitään avaruusotuksia verrattuna riikinruotsalaisiin.
Karin
Tapasin Eliaksen. Hän on kyllä pahassa jamassa. Larikin on hävinnyt jonnekin.
Cindy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lari
Oh nej! Toivottavasti sinut löydettäisiin pian. Olen pyörinyt tänään koko päivän kaupungilla etsimässä teille mieluista häälahjaa. Taisin löytää mieluisenne semmoisen. Käyn noutamassa sen huomenna noin keskipäivän aikoihin liikkeestä. Täällä Helsingissä käy yllättävän paljon ruotsalaisia turisteja verrattuna 20 vuoden takaiseen aikaan. Tänäänkin olen jo ehtinyt tutustua mielestäni mieluiseen ruotsalaiseen hienostopariskuntaan. Pitävät meitä suomenruotsalaisia vielä eksoottisena asiana, vaikka olemme vain 1100- ja 1200-luvuilla Suomeen uudisasukkaina tulleiden ruotsalaisten uudisasukkaiden jälkeläisiä emmekä mitään avaruusotuksia verrattuna riikinruotsalaisiin.
Karin
Satun tietämään mitä Larille on käynyt. Lupaan pelastaa hänet, jos sinä Karin, estät Akia ottamasta Camillaa takaisin. Mitäs sanot?
Isabella
Jaana on hävinnyt jonnekin. Kaipa meni suremaan Ismoa jonnekin. Luulisi iloitsevan kun ollaan kohta kuuluisimpia kirjailijoita Suomessa!
Maaritti
Onneksi Kristiina auttoi ja soitti poliisille. Poliisi pidätti Ilkan. Onneksi ehdin asioimaan kännykkäliikkeessä ja pääsin sitten junalla takaisin kotiin.
Lari
Veljenpoikani Henrik asuu tällä hetkellä Akin luona joten eiköhän sieltä järjesty myös majoituspaikka minullekin.
Karin