Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3561/5153 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ja Jaanan kirja on nyt painossa!

Maaritti

Lisää huonoja vaikutteita Suomen kansalle. Tapasi vaikuttaa Suomen kansaan hyvän ystäväsi Jaanan kanssa ovat kyllä aika epäeettiset kära vän.

Karin

Ja mitenköhän niin? Mehän vain tuemme väärin ymmärrettyjä äitejä!

Maaritti

Alkoholistiäidit- ja isät ovat syystäkin väärin ymmärrettyjä tässä yhteiskunnassa. Kuka nyt haluaisi jättää lapsensa hoidettavaksi jollekin semmoisella ihmisille?

Karin

Vierailija
3562/5153 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse ja Ismo vetivät yhdessä Aikuisen naisen oikein tunteella.

Kalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/5153 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riideltiin Roosan kanssa. Antaispa se anteeksi.

Jaana

Vierailija
3564/5153 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä upeat juhlat. Kukaan ei tullut kuokkimaankaan ja kaikki sujui hyvin. Ismo myös kosi Juttaa juhlissa heti sen jälkeen kun oli laulanut Aikuisen naisen. Yllätin Larin hotelliyöllä Kämpissä tai kaksi yötä siellä ollaan. Vietetään tämäkin ennen häitä. Kaikki häävalmistelut on jo tehty.

Kalle

Vierailija
3565/5153 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa oli kyllä hauskaa. Äiti yritti päästä paikalle myös mutta ei onnistunut.

Silja

Vierailija
3566/5153 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ismon piti kosia Juttaa? Olisin halunnut hänet takaisin!

Jaana

Vierailija
3567/5153 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabella pärähti Amandaan naamioituneena mutta paljasti minulle kuka on. Haluaa minulta apua. Majoitin hänet sviittiin kun Cindy on nyt poissa. Kertoi minulle Camillan huijanneen hänen kuolemastaan. Lupasi auttaa minua ajamaan Camillan pois Amandasta jos pidän hänelle piilopaikkaa sviitissä. Ei kertonut tarkemmin suunnitelmistaan, jotain Sebastianiin ja Oliveriin liittyvää. Enpä olisi uskonut tuon naisen kanssa tekeväni vielä yhteistyötä.

Salla

Vierailija
3568/5153 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias on kuin onkin elossa. Yrittää estä mua menemästä naimisiin Kallen kanssa. Sain tietää myös Samin olevan elossa. En aio heidän pilata mun ja Kallen tulevaisuutta. Nautin nyt hotelliyöstä.

Lari

Vierailija
3569/5153 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, Marianna Kurki tuli samaan vankilaan.

Nella

Vierailija
3570/5153 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun Samin pitää piilotella. Olisi kiva viettää vapaa-aikaa yhdessä enemmän. Joannan kanssa on mennyt vähän sukset ristiin.

Linda

Vierailija
3571/5153 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Lisää huonoja vaikutteita Suomen kansalle. Tapasi vaikuttaa Suomen kansaan hyvän ystäväsi Jaanan kanssa ovat kyllä aika epäeettiset kära vän.

Karin

Maaritti

Alkoholistiäidit- ja isät ovat syystäkin väärin ymmärrettyjä tässä yhteiskunnassa. Kuka nyt haluaisi jättää lapsensa hoidettavaksi jollekin semmoisella ihmisille?

Karin

Kirjassamme käsitellään kuinka läheisten tuella on onnistuttu parantumaan! Tervetuloa kirjaesittelyyn kuulemaan lisää. Vaikka en sinua kyllä mielelläni siellä näkisi, mutta ehkä älähdät nähdessäsi minun ja Jaanan suosion.

Maaritti

Vierailija
3572/5153 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastianilla on kyllä värikäs naishistoria.

Marika

Vierailija
3573/5153 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään äidin. En voinut uskoa sitä. Puhuimme hetken. En voi kertoa isälle.

Oliver

Vierailija
3574/5153 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme Jutankin kanssa Kämpissä. Emme ole häirinneet Kallea ja Laria. Tilasimme upean aamiaisen ja kouhuviiniä huoneesemme niin saimme syödä omassa rauhassa. Onneksi Kristiina ja Ilkka eivät ilmestyneet Kallen ja Larin juhliin.

Ismo

Vierailija
3575/5153 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Karin

Maaritti

Karin

Kirjassamme käsitellään kuinka läheisten tuella on onnistuttu parantumaan! Tervetuloa kirjaesittelyyn kuulemaan lisää. Vaikka en sinua kyllä mielelläni siellä näkisi, mutta ehkä älähdät nähdessäsi minun ja Jaanan suosion.

Maaritti

Palkkaamani yksityisvakoojan Samin lausunnot todistavat kuitenkin vielä ihan muuta. Olen pahoillani kära vän.

Karin

Vierailija
3576/5153 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän häitä edeltävät juhlat, samalla ylioppilasjuhlani, polttarini, amerikkalaiset harjoitusillalliset ja mitkä vielä ovat alkamassa Moosessa. Tarjoilut ovat varsin monipuoliset ja erikoisetkin. Tarjolla on uunikalaa, hirvipaistia, makaronilaatikkoa, raikkaita voileipiä, aasialaista ja meksikolaista, mansikkatäytekakku, kuivakakku, pullaa ja pikkuleipiä sekä yhteensä 10 erilaista limua ja vichyä. Ohjelmassa on kliseisiä hääleikkejä, puheita, imeliä rakkauslauluja ja muuta vastaavaa. Pari yllätystäkin on luvassa.

Kalle

Intressant att höra så. Mitä haluaisitte häälahjaksi?

Mvh. Karin

Vierailija
3577/5153 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain Eliakselle pizzaa ja limua. En yleensä hoida kännisiä tai krapulaisia, mutta olen kuitenkin tuntenut Eliaksen jo pitkään, eikä Eliaksella mitään slkoholiongelmaa mielestäni ole, joten tämän kerran voin auttaa. Onneksi paljon pizzoja ja limua osteleva Miki osasi neuvoa hyvät. Ehdotin, että mennään uudestaan yhdessä tapaamaan Eliaksen isää. Elias voisi myös viettää enemmän aikaa eksänsä Miskan kanssa. Omasta uudesta suhteestani en kyllä luovu, vaikka Elias ei pidäkään siitä, että poikaystäväni Sampo onkin paljon luonani. Elias on kyllä hankalimpia tapaamiani ihmisiä. Hyvä, että Elias ei mennyt pilaamaan toisten juhlia umpikännissä, vaan sen sijaan Elias suostui nukkumaan.

Sami

Vierailija
3578/5153 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Karin

Maaritti

Karin

Maaritti

Palkkaamani yksityisvakoojan Samin lausunnot todistavat kuitenkin vielä ihan muuta. Olen pahoillani kära vän.

Karin

Hän tietysti kertoo sinulle sen mitä haluat kuulla.

Maaritti

Vierailija
3579/5153 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianna olikin oikeasti elossa. Onneksi hänet saatiin telkien taakse. Mutta onkohan Isabellakin jossain?

Peppi

Vierailija
3580/5153 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin yksinäinen kun Noel joutui mielisairalaan. Lapsetkaan ei puhu mulle enää. Elina ja muut vihaa mua. Mistä mä olisin voinut tietää totuuden?

Susu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi