Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Olen järjestänyt juhliin ja häihin pari yllätystä Larille. Häömatkakin on yllätys Lapille. Toivottavasti Ismo ja Jutta eivät änkeä mukaan.
Kalle
Taidanpa leipoa kuivakakun Kallen ja Larin häihin!
Ulla
Ei voi olla totta, sain tietää Isabellan palanneen. Mietin kertoisinko siitä Helenalle tai jollekin.
Peppi
Haluan Amandan takaisin.
Camilla
Kalle lähtee kuulemma häämatkalle Lappiin. Tuli mieleen se ku oltiin siellä sillon kun Kalle ja Kuisma olivat yhdessä.
Aamu
Lasse on kärttyinen kun Camilla aikoo saada Amandan takaisin. Ärsyttää ku sen pitää mulle kiukutella. Hoitais Nadjaa.
Eva
Sitä paitsi Lassehan on aloittamassa uutta työtä sairaalan toimitusjohtajana niin eihän sen Amandan pitäisi Lassea enää edes kiinnostaa.
Juoruakka
En kerro koskaan Noelille, että petin. Marika toivoo, että käyn Korsossa tapaamassa Marikaa ja Marikan uutta miestä. Ratikalla ja junalla tuonne pitäisi mennä.
Susu
On se nyt kumma kun Silja ei halua tavata. No, ainakin minun ja Jaanan kirja on kohta valmis. Mikikin kertoi vähän vanhemmuudestaan.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
En kerro koskaan Noelille, että petin. Marika toivoo, että käyn Korsossa tapaamassa Marikaa ja Marikan uutta miestä. Ratikalla ja junalla tuonne pitäisi mennä.
Susu
Sinä et varmaan tule sanomaan Noelille enää yhtään mitään, kun se viettää loppu elämänsä suljetulla.
Elina
Tuo Marikahan ei käy yhtään Sebastianille. Tuollainen tyylitön ja todella vaisumainen.
Isabella
En tiedä, kuka väitti, että oltaisiin menossa häämatkalle Lappiin. En halua sinne enää koskaan, joten sinne ei todellakaan mennä. Ihan muualle ollaan menossa.
Kalle
Lasse on kyllä ihan hyvä mies ja hyvä hoitamaan Nadjaa ja auttanutkin paljon. En kuitenkaan Lassea romanttisesti rakasta tai halua Lassen kanssa naimisiin. Hetken kuitenkin luulin niin. Haluan Mikin takaisin. En enää muista, miksi edes erosimme.
Eva
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuka väitti, että oltaisiin menossa häämatkalle Lappiin. En halua sinne enää koskaan, joten sinne ei todellakaan mennä. Ihan muualle ollaan menossa.
Kalle
Ihan itse olit niin sanonut, "häämatka on yllätys Lapille". Taisit sekoilla sanoissa ja tarkoitit "Larille"? Ymmärrän kyllä hyvin miksi et halua sinne mennä.
Aamu
Vierailija kirjoitti:
Lasse on kyllä ihan hyvä mies ja hyvä hoitamaan Nadjaa ja auttanutkin paljon. En kuitenkaan Lassea romanttisesti rakasta tai halua Lassen kanssa naimisiin. Hetken kuitenkin luulin niin. Haluan Mikin takaisin. En enää muista, miksi edes erosimme.
Eva
Susta ei sitten kyllä kukaan saa uskollista ja luotettavaa kumppania. Täytyypä käydä puhumassa Mikille järkeä.
Linda
Ei kai Kalle ole taas juonut kun ei ole selvästi puhunut!?
Ismo
Lasse luovutti osuutensa Amandasta. Nyt pitää saada Sallan pää käännettyä. Siihen Cindyyn en ole saanut yhteyttä.
Camilla
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Kalle ole taas juonut kun ei ole selvästi puhunut!?
Ismo
Aamu on kyllä kuullut väärin. Haluan häämatkan olevan yllätys Larille ja Lappiin ei olla menossa. En ole sortunut ryyppäämään. Toivottavasti et ole itse taas pelannut.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Olen järjestänyt juhliin ja häihin pari yllätystä Larille. Häömatkakin on yllätys Lapille. Toivottavasti Ismo ja Jutta eivät änkeä mukaan.
Kalle
Häämatka on yllätys Larille.
Ensi viikolla on jo häät. Jännittää kyllä. Kaikki kliseet hoidetaan kyllä jo häitä edeltävissä juhlissa tämän viikon lauantaina Moosessa. Itse häät ovat sitten tyylikäs ja hienostunut hillitty tilaisuus.
Kalle