Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Maarit Salin pääsee ihan syksyn kirjamessuillekin esittelemään tuotantoaan.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Niinpä, taitaapa Karin olla vähän kateellinen!
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
En ole kertonut vielä Miralle, mutta ajattelin yllättää ja olen itsekin raskaana. Kristian auttoi tässä ns. mukimenetelmässä. Valittavasti lapsessa eivät kuitenkaan biologista sukua ole.
Viola
Ja miksiköhän ette oo mulle kertoneet!?
Nella
Taisin jossain vaiheessa kännissä sanoa että haluaisin muka Mikin takaisin. Mutta eihän se nyt Lasselle pärjää.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Niinpä, taitaapa Karin olla vähän kateellinen!
Maaritti
Miksi olisin kateellinen alkoholistiäidille? Itse sentään pidin hyvät välit loppuun asti minun ja edesmenneen poikani Markuksen välillä.
Karin
Palaan pian takaisin Suomeen. En vielä tiedä mitä teen Amandan kanssa. Haluan keskittyä Eliakseen.
Cindy
Tulen huomenna Helsinkiin. Kallen ja Larin häälahjan tulee olla mahdollisimman täydellinen ja heidän mieleisensä. Sen etsimisessä menee jonkun aikaa.
Karin
Vierailija kirjoitti:
En ole kertonut vielä Miralle, mutta ajattelin yllättää ja olen itsekin raskaana. Kristian auttoi tässä ns. mukimenetelmässä. Valittavasti lapsessa eivät kuitenkaan biologista sukua ole.
Viola
Siis valitettavasti Miran synnyttämä lapsi ei virallisesti ole mitään biologista sukua tälle nyt odottamalleni lapselle.
Viola
Vierailija kirjoitti:
Taisin jossain vaiheessa kännissä sanoa että haluaisin muka Mikin takaisin. Mutta eihän se nyt Lasselle pärjää.
Eva
Raskaana oleva nainen on taas ollut humalassa. Tämä oli kohdallasi jo joku viides kerta.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva
Raskaana oleva nainen on taas ollut humalassa. Tämä oli kohdallasi jo joku viides kerta.
Juoruakka
Mene sinä kyyläämään vaikka Lindan ilmavaivoja.
Eva
Onpas mennyt kuukausi äkkiä. Kohta on häät ja sitten paluu kotiin.
Silja
Taidan jättää Joannan ja ottaa Camillan takaisin. Jos se vielä haluaa.
Aki
Kylläpä väsyttää työpäivän jälkeen. Onneksi huomenna on vapaata ja sillon biletän!
Roosa
Miks Nadjan pitää huutaa näin aikaisin aamulla.
Eva
Eliaksella on tänään terapia. Vien Eliaksen sinne itse, että varmasti meneekin tuonne.
Sami
Olen nyt sairaalassa. Sain keskenmenon. Joudun jäämään tarkkailuun ja johonkin toimenpiteeseen, mutta pääsen kyllä häihin.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Aki
Ole myös valmis majoittamaan minut loppuviikoksi kotiisi. Lähden tänään noin klo 16 tulemaan Helsinkiin täältä Naantalista.
Karin
Lähden huomenna Karin kanssa Budapestiin katsomaan formuloita. Kun palaan töihin toivon pääseväni töihin palanneen Samin työpariksi. En jaksa Joannaa.
Linda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki
Ole myös valmis majoittamaan minut loppuviikoksi kotiisi. Lähden tänään noin klo 16 tulemaan Helsinkiin täältä Naantalista.
Karin
Että oikein pakotat toisen ottamaan sinut luokseen loisimaan? Menisit hotelliin, vai oletko yhtä pihi miljonääri kuin Ankkalinnan Roope?
Maaritti
Viola