Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Mikä klamydia? Ei hel ve tti!
Susu
Äh, taso laskenut näissä Amandan porkkanapihveissä. Teurasjätteeseenkö ne nykyään panostaa?
Inka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritille on tarjottu töitä saippusarjan käsikirjoittajana.
Juoruakka
Minkä nimisen saippuasarjan? Onko siinä saippuasarjassa myös suomenruotsalaisia?
Karin
Minä kirjoitan vain asiaa, en mitään höpö höpö juttuja. Haluatko Karin koelukea voimaantumiskirjani tekstin?
Maaritti
Saatan mennäkkin mutta kalle on ainoa lapseni enää enkä halua että hänelle sattuu mitään. Pipsa haluaisitko tulla illalliselle teen oikein maukasta nakkikastiketta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Minkä nimisen saippuasarjan? Onko siinä saippuasarjassa myös suomenruotsalaisia?
Karin
Minä kirjoitan vain asiaa, en mitään höpö höpö juttuja. Haluatko Karin koelukea voimaantumiskirjani tekstin?
Maaritti
Selvä. Lähetä se vain minulle tänne. Tarkistan samalla tekemäsi kirjoitusvirheet.
Karin
Kuulin rajua juttua, että Lasse Sievisellä saattaisi olla hiv. Kalle Laitelalla ei ole mitään sukupuolitautia, sillä kävi vähän aikaa sitten testeissä ja kaikki oli negatiivisia. Olen hakkeroinut potilastietojärjestelmään. On muuten surkea järjestelmä ja sen hakkerointi helppoa.
Juoruakka
Maaritin maksa-arvot ovat huonot, mutta rouva Dahlia Mustavaaralla ne ovat kaikkein huonoimmat.
Juoruakka
Aivan upea päivä oli formulavarikolla. Kaikki Taalasbisset on jaettu ja uusia kontakteja luotu. Kari ei kyllä olisi pystynyt tähän mitenkään ilman apuani. Hoidin kaikki puhumiset. Kari sanoi rallienglannilla oikeastaan vain helou, tänk juu ja bai bai.
Linda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Karin
Maaritti
Selvä. Lähetä se vain minulle tänne. Tarkistan samalla tekemäsi kirjoitusvirheet.
Karin
Hyvä, kiitos. Sillä välin aloitan kirjan tämän talon seosta meiningistä.
Maaritti
Noel, mulla alkaa kärsivällisyys loppua!
Eva
Ollaan vihdoin onnistuttu lepäämään ja saatu yhteistä aikaa, mutta koronassa sairaalassa.
Kalle ja Lari
Eva, taisit sitten tartuttaa klamydian. En tiedä, mistä muualtakaan olisin voinut sen saada. En halua enää nähdä sinua. Kosto elää.
Noel
Voi Noel, vuosien kokemuksien jälkeen mulla on ollu aina ehkäsyt kunnossa. Ite kuulemma olit jonkun Raisan kanssa?
Eva
Aki, sun kannattas varoa Noelia. Musta tuntuu että sä oot sen seuraava kohde...
Elina
Vierailija kirjoitti:
Voi Noel, vuosien kokemuksien jälkeen mulla on ollu aina ehkäsyt kunnossa. Ite kuulemma olit jonkun Raisan kanssa?
Eva
Ei kyllä ihan siltä vaikuta. Olet saanut kaksi vahinkolasta ja yritit kolmatta ja nyt sinulla on klamydia.
Noel
Noel, miks sä vietät aikaa Evan kanssa?
Susu
Onkohan Susullakin klamydia? Onko vielä edes täysin toipunut komplikaatioita aiheuttaneesta keskenmenostaan?
Juoruakka
En ole koskaan nähnyt Karia niin onnellisena kuin täällä Barcelonan formulavarikolla. Huomenna aamulla on lento kotiin. Taalasbisselle täytyy kyllä tehdä kunnolliset nettisivut ja laajentaa alkoholittomaankin versioon. Tälle on selvästi kysyntää. Kari on kuitenkin hakuteillä näiden liikeasioiden kanssa. Gunnarin apu ei selvästikään ole ollut riittävää, eikä oikeanlaista.
Linda
Totta kai Kari on onnellinen kun Sallasta pääsi!
Ulla
Ainakin Evalla, Mikillä ja Noelilla on klamydia.
Juoruakka