Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
En oikein osaa pokeria. Miki ei suostunut opettamaan.
Eva
Ollaan puhuttu täällä sairaalassa kaikesta ja nukuttu paljon ja voidaankin onneksi jo paljon paremmin. Ei tarvita tehohoitoa, eikä ole keuhkokuumetta.. Kuume ja lääkkeet ovat kyllä pistäneet ihan sekaisin.
Kalle ja Lari
Ensi viikolla tulemme Helsinkiin ja haluamme kyllä keskustella Maaritin kanssa. Muutama valittu sana pitää kyllä vaihtaa.
Kristiina ja Ilkka
Tulkaa vaan, en minä teitä pelkää.
Maaritti
Jääkaappi on täynnä vanukkaita ja pakastin pakastepizzaa ja jäätelöitä. Ei nyt pysty syömään mitään. Tämä antibioottiripuli on kamalaa, eikä Susu suostu tuomaan tähän mitään lääkettä. Naureskelee vain.
Miki
Lähetin vihdoin prepaidistä Ismolle tekstiviestin, että Kalle on sairaalassa koronan takia.
Juoruakka
Koitapas nyt Miki kestää. Mulla on Noelin kanssa nyt tärkeämpää tekemistä. Täytyy pitää Elina ja Aki kaukana meistä.
Susu
Mitäköhän Ilkka ja Kristiina aikoo mulle sanoa? Onneks mullakin on niille pari valittua sanaa.
Maaritti
Eipä ehtineet Miki ja Eva kauaa yhdessä olemaan.
Susu
Tein uuden Tinder-profiilin.
Eva
Kotimatkalla Barcelonasta. Oli kyllä huikea viikonloppu, vaikka jouduinkin hoitamaan kaikki hommat ja Kari joi liikaa kaljaa. Kari nukkuu nyt tuossa viereisellä paikalla lentokoneessa.
Linda
Ei tästä Espanjan matkasta jäänyt käteen mitään. En päässyt yllättämään Lindaa ja Karia itse teossa, enkä edes puhumaan Karin kanssa. Sopu on yhtä kaukana kuin ennenkin. Lisäksi Lasse on sählännyt Amandassa ja Amanda on nyt suljettuna. En tiedä, mihin majoitun nyt. Linda ja Kari ovat samassa koneessa. Näen molemmat, mutta eivät vieläkään ole huomanneet, että olen samassa koneessa, vaikka ihan ilman mitään valepukua täällä olen. FFP2-maskia toki käytän. Ehkä se hämää.
Salla
Voi että kun Linda ja Kari palaisivat yhteen!
Ulla
Noel pelottaa mua. Mutta en voi kertoa äidille epäilyksistäni. Matias pitää mua ihan hulluna.
Laila
Pihlajakadulla on aina hurja meininki. Muuta ei oikein voi sanoa.
Sivusta seuraaja
Että ärsyttää kun viikonloppu meni pilalle.
Lari
Eipä ole Ilkkaa tai Kristiinaa näkyny. Taitavat tietää että mulle kitiseminen on turhaa.
Maaritti
Kuka haluis touhuilla mun kaa?🔥
Eva
Ihanaa että omput ei häiritse mun elämää enää.
Peppi
No onpas tänään ollut hiljaista Pihlajakadulla.
Eva