Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Onko tosiaan nyt niin ettei Salkkareista enää saa puhua palstalla ollenkaan? Vai onko nämä hemmetin ilmiantajat niitä jotka ovat tänään saaneet jo vanhan sekä uuden perustetun ketjun poistettua kokonaan.
Siis se uusi ketjuko poistettiin? Mitä vit tua?
Eva
Eipä tulleet Ilkka ja Kristiina käymään. Hah!
Maaritti
(Kaikki Pihlajakadun raskaudet ehkä yhtä tai kahta lukuunottamatta ovat vahinkoja yhdestä kerrasta väärän kumppanin kanssa ja usein myös seurausta kännisekoiluista. Sen sijaan sukupuolitauteja kaikkien irstailujen seurauksena on ollut yllättävän vähän. Muuttaisiko sitten kunnon sukupuolitautiepidemiakaan, joka siis pakottaisi suunnilleen jokaisen hahmon testeihin kenenkään käytöstä? Ei yllätä yhtään, jos Eva on taas raskaana ja Miki siis nyt tuon lapsen isä. Nämä vahinkoraskaudet on niin nähty. Kyllä irstailuista voi vahinkoraskauden lisäksi seurata myös se sukupuolitauti.)
Voidaan jo paljon paremmin. Ismo oli hirveän huolissaan. Juuri tätä haluttiin välttää.
Kalle ja Lari
Evankin kannattaisi hoitaa klamydiansa ennen uuden seuran etsimistä.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
(Kaikki Pihlajakadun raskaudet ehkä yhtä tai kahta lukuunottamatta ovat vahinkoja yhdestä kerrasta väärän kumppanin kanssa ja usein myös seurausta kännisekoiluista. Sen sijaan sukupuolitauteja kaikkien irstailujen seurauksena on ollut yllättävän vähän. Muuttaisiko sitten kunnon sukupuolitautiepidemiakaan, joka siis pakottaisi suunnilleen jokaisen hahmon testeihin kenenkään käytöstä? Ei yllätä yhtään, jos Eva on taas raskaana ja Miki siis nyt tuon lapsen isä. Nämä vahinkoraskaudet on niin nähty. Kyllä irstailuista voi vahinkoraskauden lisäksi seurata myös se sukupuolitauti.)
(Kukaan ei myöskään vaikuta koskaan käyttävän ehkäisyä.)
Kära Maarit. Oletko kenties kirjoittanut joitakin lukuja voimaantumiskirjastasi hieman humalassa? Joidenkin lukujen teksti on niin kirjoitettu niin epäselkeällä suomen kielellä, että sinuna en lähtisi julkaisemaan kirjaa tuollaisenaan.
Karin
Täällä sairaalassa on ollut aikaa ajatella kaikenlaista. Mietin, että kirjoittaisin kirjan kaikesta elämässäni kokemastani. Ehkä se olisi jonkinlaista terapiaakin.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Kära Maarit. Oletko kenties kirjoittanut joitakin lukuja voimaantumiskirjastasi hieman humalassa? Joidenkin lukujen teksti on niin kirjoitettu niin epäselkeällä suomen kielellä, että sinuna en lähtisi julkaisemaan kirjaa tuollaisenaan.
Karin
Kirjani onkin tarkoitettu oikeiden ongelmien kanssa kärsiville naisille eikä sinun kaltaisillesi hienostelijoille.
Mariitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin
Kirjani onkin tarkoitettu oikeiden ongelmien kanssa kärsiville naisille eikä sinun kaltaisillesi hienostelijoille.
Mariitti
Mutta kai nyt itse toimittajana tiedät, ettei toimittajakaan tehdä noin räikeitä kielioppivirheitä tekstiinsä? Minulla jo onkin tästä jonkin verran kokemusta, kun olen seurannut vierestä, kuinka edesmennyttä aviomiestäni Erikiä on haastateltu erilaisista perheyhtiömme asioista menneiden vuosien varrella ja joitakin kertoja olen myös päässyt jopa lukemaan kun heidän juttujaan.
Karin
(Jotkut tämän kuviot olisi ollut mukava nähdä ihan oikeastikin sarjassa. Silloin kun formuloiden lähetysoikeudet olivat MTV3:lla/CMorella niin Kari olisi voinut oikeasti mennä katsomaan jotakin Euroopan formulakisaanpaikan päälle, tähän olisi liittynyt joku kuvio ja se olisi sitten näkynyt sarjassa. Karin näyttelijä ja joku tyyppi sarjasta olisi sitten liikkunut noiden paikan päällä olleiden kanavan formulatyyppien kanssa ja pari pätkää olisi kuvattu. Varmasti kustannukset olivat noissa formuloissa muutenkin suuret, joten tuskin tuosta kamalasti lisävaivaa tai kustannuksia olisi aiheutunut. Tämänkin toteuttamiseen oli vuosia aikaa. Ehdottikohan kukaan koskaan edes tällaista?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin
Mariitti
Mutta kai nyt itse toimittajana tiedät, ettei toimittajakaan tehdä noin räikeitä kielioppivirheitä tekstiinsä? Minulla jo onkin tästä jonkin verran kokemusta, kun olen seurannut vierestä, kuinka edesmennyttä aviomiestäni Erikiä on haastateltu erilaisista perheyhtiömme asioista menneiden vuosien varrella ja joitakin kertoja olen myös päässyt jopa lukemaan kun heidän juttujaan.
Karin
Kyllä minä ne korjaan! Keskity siihen sisältöön nyt vaan!
Maaritti
Siis eiks kukaan haluu olla mun kaa?
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin
Mariitti
Karin
Kyllä minä ne korjaan! Keskity siihen sisältöön nyt vaan!
Maaritti
Oletko aivan varmasti saanut tarpeeksi kattavan toimittajan koulutuksen aikoinaan? Minun täytyykin kysyä tästä asiasta lähemmin Kujalta, kunhan saan hänet kiinni.
Karin
Saisinpa minäkin olla isä vielä pienelle lapselle ehkä minun pitäisi adoptoida rakkaani kanssa. Tai sitten kysyä onko kalle aikomassa hankkia lapsia jotta saisin lapsenlapsia.
Ismo, kuulin jostain Toivosta joka olisi lapsenlapsesi?
Pipsa
Jatketaanko täällä? Kai me kaikki mahdutaan samaan. Kolme ketjua tänään poistettu. Oikeesti ei oo itku kaukana kun toisten harrastus viedään.
Täytyy mennä kysymään sairaalasta heti onko kalle kunnossa! Miten olenkaan huolissani pojastani ja hänen kumppanistaan. Täytyy laittaa tamineet päälle ja lähteä pikimiten sairaalalle!