Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
2761/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy mennä kysymään sairaalasta heti onko kalle kunnossa! Miten olenkaan huolissani pojastani ja hänen kumppanistaan. Täytyy laittaa tamineet päälle ja lähteä pikimiten sairaalalle!

Vierailija
2762/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan nyt niin ettei Salkkareista enää saa puhua palstalla ollenkaan? Vai onko nämä hemmetin ilmiantajat niitä jotka ovat tänään saaneet jo vanhan sekä uuden perustetun ketjun poistettua kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se uusi ketjuko poistettiin? Mitä vit tua?

Eva

Vierailija
2764/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulleet Ilkka ja Kristiina käymään. Hah!

Maaritti

Vierailija
2765/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Kaikki Pihlajakadun raskaudet ehkä yhtä tai kahta lukuunottamatta ovat vahinkoja yhdestä kerrasta väärän kumppanin kanssa ja usein myös seurausta kännisekoiluista. Sen sijaan sukupuolitauteja kaikkien irstailujen seurauksena on ollut yllättävän vähän. Muuttaisiko sitten kunnon sukupuolitautiepidemiakaan, joka siis pakottaisi suunnilleen jokaisen hahmon testeihin kenenkään käytöstä? Ei yllätä yhtään, jos Eva on taas raskaana ja Miki siis nyt tuon lapsen isä. Nämä vahinkoraskaudet on niin nähty. Kyllä irstailuista voi vahinkoraskauden lisäksi seurata myös se sukupuolitauti.)

Vierailija
2766/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan jo paljon paremmin. Ismo oli hirveän huolissaan. Juuri tätä haluttiin välttää.

Kalle ja Lari

Vierailija
2767/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evankin kannattaisi hoitaa klamydiansa ennen uuden seuran etsimistä.

Juoruakka

Vierailija
2768/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Kaikki Pihlajakadun raskaudet ehkä yhtä tai kahta lukuunottamatta ovat vahinkoja yhdestä kerrasta väärän kumppanin kanssa ja usein myös seurausta kännisekoiluista. Sen sijaan sukupuolitauteja kaikkien irstailujen seurauksena on ollut yllättävän vähän. Muuttaisiko sitten kunnon sukupuolitautiepidemiakaan, joka siis pakottaisi suunnilleen jokaisen hahmon testeihin kenenkään käytöstä? Ei yllätä yhtään, jos Eva on taas raskaana ja Miki siis nyt tuon lapsen isä. Nämä vahinkoraskaudet on niin nähty. Kyllä irstailuista voi vahinkoraskauden lisäksi seurata myös se sukupuolitauti.)

(Kukaan ei myöskään vaikuta koskaan käyttävän ehkäisyä.)

Vierailija
2769/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kära Maarit. Oletko kenties kirjoittanut joitakin lukuja voimaantumiskirjastasi hieman humalassa? Joidenkin lukujen teksti on niin kirjoitettu niin epäselkeällä suomen kielellä, että sinuna en lähtisi julkaisemaan kirjaa tuollaisenaan.

Karin

Vierailija
2770/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sairaalassa on ollut aikaa ajatella kaikenlaista. Mietin, että kirjoittaisin kirjan kaikesta elämässäni kokemastani. Ehkä se olisi jonkinlaista terapiaakin.

Kalle

Vierailija
2771/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kära Maarit. Oletko kenties kirjoittanut joitakin lukuja voimaantumiskirjastasi hieman humalassa? Joidenkin lukujen teksti on niin kirjoitettu niin epäselkeällä suomen kielellä, että sinuna en lähtisi julkaisemaan kirjaa tuollaisenaan.

Karin

Kirjani onkin tarkoitettu oikeiden ongelmien kanssa kärsiville naisille eikä sinun kaltaisillesi hienostelijoille.

Mariitti

Vierailija
2772/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karin

Kirjani onkin tarkoitettu oikeiden ongelmien kanssa kärsiville naisille eikä sinun kaltaisillesi hienostelijoille.

Mariitti

Mutta kai nyt itse toimittajana tiedät, ettei toimittajakaan tehdä noin räikeitä kielioppivirheitä tekstiinsä? Minulla jo onkin tästä jonkin verran kokemusta, kun olen seurannut vierestä, kuinka edesmennyttä aviomiestäni Erikiä on haastateltu erilaisista perheyhtiömme asioista menneiden vuosien varrella ja joitakin kertoja olen myös päässyt jopa lukemaan kun heidän juttujaan.

Karin

Vierailija
2773/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Jotkut tämän kuviot olisi ollut mukava nähdä ihan oikeastikin sarjassa. Silloin kun formuloiden lähetysoikeudet olivat MTV3:lla/CMorella niin Kari olisi voinut oikeasti mennä katsomaan jotakin Euroopan formulakisaanpaikan päälle, tähän olisi liittynyt joku kuvio ja se olisi sitten näkynyt sarjassa. Karin näyttelijä ja joku tyyppi sarjasta olisi sitten liikkunut noiden paikan päällä olleiden kanavan formulatyyppien kanssa ja pari pätkää olisi kuvattu. Varmasti kustannukset olivat noissa formuloissa muutenkin suuret, joten tuskin tuosta kamalasti lisävaivaa tai kustannuksia olisi aiheutunut. Tämänkin toteuttamiseen oli vuosia aikaa. Ehdottikohan kukaan koskaan edes tällaista?)

Vierailija
2774/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karin

Mariitti

Mutta kai nyt itse toimittajana tiedät, ettei toimittajakaan tehdä noin räikeitä kielioppivirheitä tekstiinsä? Minulla jo onkin tästä jonkin verran kokemusta, kun olen seurannut vierestä, kuinka edesmennyttä aviomiestäni Erikiä on haastateltu erilaisista perheyhtiömme asioista menneiden vuosien varrella ja joitakin kertoja olen myös päässyt jopa lukemaan kun heidän juttujaan.

Karin

Kyllä minä ne korjaan! Keskity siihen sisältöön nyt vaan!

Maaritti

Vierailija
2775/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eiks kukaan haluu olla mun kaa?

Eva

Vierailija
2776/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karin

Mariitti

Karin

Kyllä minä ne korjaan! Keskity siihen sisältöön nyt vaan!

Maaritti

Oletko aivan varmasti saanut tarpeeksi kattavan toimittajan koulutuksen aikoinaan? Minun täytyykin kysyä tästä asiasta lähemmin Kujalta, kunhan saan hänet kiinni.

Karin

Vierailija
2777/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa minäkin olla isä vielä pienelle lapselle ehkä minun pitäisi adoptoida rakkaani kanssa. Tai sitten kysyä onko kalle aikomassa hankkia lapsia jotta saisin lapsenlapsia.

Vierailija
2778/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, Jukalta.

Karin

Vierailija
2779/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo, kuulin jostain Toivosta joka olisi lapsenlapsesi?

Pipsa

Vierailija
2780/5153 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaanko täällä? Kai me kaikki mahdutaan samaan. Kolme ketjua tänään poistettu. Oikeesti ei oo itku kaukana kun toisten harrastus viedään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi