Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Nämä klamydialääkkeet aiheuttivat hirvittävän ripulin. Pelaan nyt sitten vessassa nettipokeria.
Miki
Toivoin enemmän yhteistä aikaa Larin kanssa. En kuitenkaan toivonut, että joudutaan molemmat olemaan kotonansa sairaalassa.
Kalle
Minä mitään sairaalassa ole. Kotona viettelen rauhallista lauantaipäivää. Viikonloppu kerrankin vapaa, voi tapahtua mitä vaan.
Lari se näkee omia uniaan ja selittää niitä sitten muille. Ei pahuuttaan, mutta ei tiedä, että ne on unta.
Kalle
Linda ja Kari pääsivät formulavarikolla kansainvälisiin kuviin. Linda myös haastateltiin johonkin.
Salla
Koko talo on niin sekaisin että kirjoitan siitä kun saan tämän voimaantumiskirjan valmiiksi.
Maaritti
Ok, musta tuntuu et Noel on ihan sekasin. Kuulin ku se puhu ittestään et se ois Aki. Äitii ei kiinnosta. No, ihan sama.
Laila
Korona vaivaa ja kuume sekoittaa pään. Ennakoiva korjaa aina väärin.
Kalle
Noel, palaveriin ja heti.
Eva
Joku tainnut esiintyä täällä henkilöllisyydelläni. Toki olen ollut sekaisin koronan ja kuumeen takia ja niin on Larikin ollut, mutta ihan sairaalassa olemme. Voimme molemmat toki jo paremmin. Voimat on tosin ihan vähissä.
Kalle
Joo sairaalassa ollaan. Harmi että ensimmäinen viikonloppu kotona muuttui tällaiseksi.
Lari
Voi Ismo, sunhan pitäs antaa pojalles enemmän tilaa! Sehän on aikuinen ja huolehtii omista asioistaan!
Pipsa
Voimaantumiskirjani on pian valmis. Pääsen aloittamaan tästä talosta kertovaa kirjaa kohta, en malta odottaa! Menestystä ja kunniaa! Kristiinakin onneksi on vähän rauhoittunut.
Maaritti
Maaritille on tarjottu töitä saippusarjan käsikirjoittajana.
Juoruakka
Poikani on niin sekaisin että täytyy minun huolehtia hänestä! Selkeesti ei tiedä onko sairaana vai ei ja hourailee. Täytynee viedä omalta kaupalta sille ruokakassi ovelle. Sitten kotiin tekemään peruna muussia ismon salaisella nakki kastikkeella!
Voi Ismo, minusta sinä menet vähän liian pitkälle...
Pipsa
Onko Amandassa taas turvallista syödä?
Inka
Vierailija kirjoitti:
Maaritille on tarjottu töitä saippusarjan käsikirjoittajana.
Juoruakka
Minkä nimisen saippuasarjan? Onko siinä saippuasarjassa myös suomenruotsalaisia?
Karin
Amanda on nyt suljettuna. Hirvikärpäset pitää saada tuhottua ja ilma raikastettua. Olen lisäksi itse sairaana, on varmaan koronaa ja Salla on Espanjassa.
Lasse