Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Kalle laitto lääkäritakin päälle. En kestä. Se on niin ihana. Tänä yönä se ei karkaa multa minnekään! Voi luoja että rakastan sitä! <3
Lari
...ota minut kiinni ennen kuin "hik" yö katoaa...
Maaritti
Eikös se Eva ole yhä raskaana? Kumman moraalitonta toimintaa raskaana olevalta nsiselta, joka ei edes ole väleissä lapsen isän kansaa. Nyt taas irstailu uuden miehen kanssa.
Juoruakka
Näpit irti Noelista, mulla on vielä muutamakin kana sen kanssa kynimättä!
Hus hus nyt siitä katunainen!
Susu
Susu, saisit ärsyttää Noelia vähän enemmän. Saanpahan minä sitten paremman käsittelyn aina!
Eva
Lari, ei tuo ole rakkautta.
Tuo on himoa, kyllä MÄ tiedän!
Eva
Kuka TAAS yrittää häiritä mua ?
On se kumma...
Noel
(Masentavaa käydä jo ihan Prismassakin kun joka kertaa huomaa jonkun uuden tuotteen hinnan nousseen. Tuntuu myös, että ihan päivittäin nousevat hinnat. Hyperinflaatio on näköään iskenyt. Kyse on sentään Prismasta, joka sentään on monia pienempiä kauppoja halvempi. Pienemmissä kaupoissa en käynyt juurikaan edes normaalina aikana kun olivat jo silloin masentavan kalliita.)
Ole hiljaa Eva! Mä himoitsen Kallea koska se on mun elämäni rakkaus! Mä en halua ketään muuta! Sä et tiedä rakkaudesta mitään!
Lari
Ai, Tuiskun kappale kertookin meidän Maaritista!
Jukka
Vierailija kirjoitti:
(Masentavaa käydä jo ihan Prismassakin kun joka kertaa huomaa jonkun uuden tuotteen hinnan nousseen. Tuntuu myös, että ihan päivittäin nousevat hinnat. Hyperinflaatio on näköään iskenyt. Kyse on sentään Prismasta, joka sentään on monia pienempiä kauppoja halvempi. Pienemmissä kaupoissa en käynyt juurikaan edes normaalina aikana kun olivat jo silloin masentavan kalliita.)
Siis mitä ????
Upea yö ja loistava aamiainen. Nyt on vappuaatto, mutta kun huone on varattu toiseksikin yöksi ajattelin, että ollaan koko päivä sängyssä. Sitten noustaan kun mennään syömään jotain. Eilinen pihvi-illallinen ja runsas aamiainen täyttivät, joten nyt ei ole nälkä pitkään aikaan. Huomenna sitten vielä aamiainen ja vappulounas. Siihenkin olen varannut pöydän.
Kalle
Kamala yö oli ja kovat kivut. Olen kuitenkin ihan sekaisin näistä lääkkeistä. Onneksi umpisuoli leikattiin heti ja se meni hyvin. Olo vain on kuin jyrän alle jäänyt. Susukin on ilmeisesti täällä sairaalassa.
Sampo
Kallea ei näy sairaalassa.
Sampo
Viime yö oli kyllä loistava. <3 En voi vieläkään uskoa että Kalle kosi mua eilen! Toivottavasti tänään ei ole minkäänlaisia häiriötekijöitä.
Lari
Siis mitä? Mitä mä täällä pensaassa teen? Ai ai mun pää!
Maaritti
Hotellin aamiaisella ei ollut pasteijoita. Suutuin ja valitin henkilökunnalle. Onneksi oli omia eväitä mukana. Itse otin mukaan pasteijoita ja Ismo makkaravoileipiä.
Mirkku
Painatan formulamatkaa varten Taslasbisse-t-paitoja ja palkkaan promotytön, joka saakin toisen lipun kun Sallassa tai Gunnaria ei kiinnosta. Ehkä Evaa kiinnostaa tämä homma. Matka Espanjaan ja Monacoon tehdään tosin Taslasbisseä täynnä olevalla autolla. Ensin mennään laivalla Saksan ja siitä ajetaan Espanjaan ja sitten Espanjasta Monacoon ja sitten Saksaan ja laivalla kotiin.
Kari
Vierailija kirjoitti:
Hotellin aamiaisella ei ollut pasteijoita. Suutuin ja valitin henkilökunnalle. Onneksi oli omia eväitä mukana. Itse otin mukaan pasteijoita ja Ismo makkaravoileipiä.
Mirkku
Siis mitä sä äiti taas sekoilet? Meet hotelliin ja sitte syöt siellä omia eväitä? Ei herranjestas!
Salla
Ei hätää, se on vaan Maaritti.
Toisaalta, se se vasta peto(lintu) onkin...
Oikea haaska!
Jukka