Miten poistat nenäkarvat?
Nypitkö, leikkaatko saksilla vai käytätkö trimmeriä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Nenäkarvoille ei ole tarpeen tehdä yhtikäs mitään.
Onhan ne vähän epäesteettiset kun kasvavat ulos sieraimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne vähän epäesteettiset kun kasvavat ulos sieraimista.
Itse olet epäesteettinen. Olet varmasti näitä "naisen pitää olla karvaton hiuksia lukuunottamatta" miehiä.
Pitääkö ne poistaa? Joskus nyppään jonkun karvan pinseteillä pois jos äityy liian pitkäksi kasvamaan. Nuorena ne ei kasvaneet yhtään. Vanhana on kaikkea kummallista.
Vanhemmiten ovat tosiaan alkaneet kasvaa häiritsevästi.
Trimmerillä mutta kaikki ne on melko huonoja. Pääasia etteivät tule nenästä ulos.
Poltan ne tupakansytyttimellä. Ensin vähän kaasua sieraimeen ja sitten tuli perään.
Nypin. Hieman kivuliasta kyllä. Mulla ne on nuoresta asti ollut ongelma. Tätä nykyä mulle kasvaa myös viikset. Ne mä vahautan pois säännöllisesti.
Voi huokaus tätä ikääntymistä :(
Kyllä noita moni heteromieskin poistaa, jos ei halua näyttää joltain Timo Soinilta.
Ihan saatanan vastenmielisiä räkäkarvoja ne ovat molemmilla sukupuolilla.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tokmanni.fi/hygieniatrimmeri-esperanza-5901299918777
Tämä ja muut vastaavat ovat surkeita. Kellään tiedossa parempia?
Nypin. Ovat niin paksua karvaa, että tuntuu todella inhottavalta, jos ovat pitkät. Joten vastoin kaikkia suosituksia nypin, eikä ole toistaiseksi tullut mitään ongelmia.
teen bensiinistä ja saippuasta sitkeää seosta jota hieron sitten syvälle nenään nenäkarvoihin
siten imaisen sytkäristä liekin
Vierailija kirjoitti:
teen bensiinistä ja saippuasta sitkeää seosta jota hieron sitten syvälle nenään nenäkarvoihin
siten imaisen sytkäristä liekin
Alumiinisilppua mukaan, se poistaa paremmin karvoitusta.
Puutarhasaksilla ja santapaperilla.