Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Islantilaisessa kissakamerassa neljä pentua nukkuu parhaillaan kerrossängyissään <3

Vierailija
22.02.2017 |

Pennut on kiivenneet yläpedeille, nukkuvat kaksi pentua yhdessä pedissä. Aww, en kestä <3

http://nutiminn.is/kattarshians/

Kommentit (1316)

Vierailija
281/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää jo olevan uudet kisut talossa. Aamulla oli vielä entiset.

Vierailija
282/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä nyt viisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kova vauhti päällä uusilla kisuilla

Vierailija
284/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan villit uudet pennut! kolme mustaa, yksi harmaa ja keltainen.

Vierailija
285/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi paikka, ja entisten kissojen hajua joka puolella. Kissat pyörivät kaikkialla, ja tartuttavat samalla omaa hajuaan paikkoihin.

Minusta nää näyttävät isommilta kuin edelliset olivat taloon tullessaan.

Vierailija
286/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta kisua mahtuukaa yhteen petiin? :-D

Vierailija
287/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vahva tunne, että tulemme näkemään rallitassuja vauhdissa. :D

Vierailija
288/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ehti jo jäädä pallotuolin alle, kun tuoli keikahti. Kaverit tuli töpöttämään tuolin reunoja, leikkien. Sisälläolija kun pääsi tuolin alta pois, jatkoi kaveri tuolin töpöttämistä, kuin sisällä olisi vielä joku.:) Ensimerkkejä kisujen viihtymisestä tuolla on pieni leikki, vapaa uteliaisuus, ruokakipollakin käyty ja sikeitä vedetty. Tästä tulee taas ihanaa.

Vierailija
289/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity suoraan noihin pallotuoleihin, mutta ikävimmillään pallomainen nukkumapaikka saattaa kaatua niin, ettei kissa pääse alta pois ja happi loppuu. :(

Vierailija
290/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alapetillä nyt kolme vai neljä kissaa?

Vierailija
291/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisikö joku taustoittamaan mikä tämän poppoon tarina on? En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta olen miettinyt että tarvitsisivatkohan tuon ikäiset vielä jonkin verran emoaan... 

Ehdottomasti ihania nämäkin on!

Vierailija
292/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä emoa ei ole . Pennut voi löytyä hylättynä tai emo voinut kuolla.

Vierailija
293/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa tuo kiikku tuolla pihalla  jos jää häntä tai tassu alle ja toiset keinuu päälle .

Vierailija
294/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne aina tyhmän ihmisen katselun voittaa.

Vierailija
295/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity suoraan noihin pallotuoleihin, mutta ikävimmillään pallomainen nukkumapaikka saattaa kaatua niin, ettei kissa pääse alta pois ja happi loppuu. :(

Ei ole hätää ollenkaan Kattarshiansin kisulandiassa, pallotuoliin näkyi jäävän pieni rako yhdelle reunalle, josta kisu helposti pukkasikin itsensä ulos. Selvästi kisudesign-huonekaluja.

Vierailija
296/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtisikö joku taustoittamaan mikä tämän poppoon tarina on? En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta olen miettinyt että tarvitsisivatkohan tuon ikäiset vielä jonkin verran emoaan... 

Emo on löytökissa, joka kaikkien riemuksi pyöräytti 5 pentua! Ne oli jossakin sijoituskodissa, jos oikein ymmärsin mutta emo alkoi pentujen vieroittamisen aika varhaisessa vaiheessa.

Tarkempi selostus on kissatalon fb-sivuilla ja nyt englanniksi.

Mustat pennut on Hekla ja Katla, harmaa Vigdis, musta-valkoinen Bubbi ja keltainen Por (?), vai mikä tuo islannin outo kirjain sitten onkaan.

Vierailija
297/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kasassa nukutaan...jotenkin niin liikuttavaa!🐱

Vierailija
298/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap:lle tästä aloituksesta! Olen siitä asti seuraillut välillä ja kokonaankin kisujen elämää. Talo on kyllä huippupaikka näille pentueille. Näyttäisi, että kisut ovat varsin tyytyväisiä ja tuntevat olevansa turvassa. On sopivasti huonekaluja, spurttitilaa, kiipeilypuuta ja leikkikaluja. Kisut saavat itse opetella hahmottamaan hyppyetäisyydet ym., sopivalla korkeudella on yläkerran tasokin. Hiekkalaatikot pidetään siivottuina ja ruokaa on, täydellistä. Lisäksi sisaruksista on seuraa ja turvaa.

Liika hyysääminen ei auta kissan kehitystä. Ovathan he siirtymässä ihmisasutuksiin, joissa löytyy korkeampia hyppypaikkoja ym. (kivasti siirtyviä tavaroita hyllyjen päältä), viherkasveja (namnam), verhoja (vau, näitä pitkin pääsee melkein katonrajaan), sähköjohtoja (narskuu kivasti hampaissa, onko tämä häntä?), pissasin sohvalle (pöllä karvaton, kun itse vetää aina vessan eikä ymmärrä toista, sohvakin haisi jo valmiiksi, haista vaikka toista päätyä), näen jotain liikkuvaa kerrankin, nilkkasi (minulla on tylsää, sinulla ei, olen aina yksin), tulen viereesi ja nukun kanssani (tykkään sinusta ja luotan sinuun, on turvallinen, hyvä olo)  jne.

Tämä on sanoinkuvaamattoman loistavaa seurata kisujen elämää, kuin tuntisi heidät lähellä. Monelle kissan ottoa harkitsevalla liveseuranta on myös varmasti huippu. Täälläkin on kyselty, mitä leikkikaluja kissa tarvitsee ja miksi kissa tekee mitäkin. Vanhemmiten kissa rauhoittuu ja laiskistuu (kuten ihminenkn), persoona vahvistuu (ei vättämättä ihmisellä).:D Let's enjoy kisuista.

Vierailija
299/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Tikru rappujen päässä? Ylihuomiseen mennessä joku kolmiokorvista siirtänee tikrun paikkaa, sisustussuunnittelua.

Vierailija
300/1316 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emo on löytökissa, joka kaikkien riemuksi pyöräytti 5 pentua! Ne oli jossakin sijoituskodissa, jos oikein ymmärsin mutta emo alkoi pentujen vieroittamisen aika varhaisessa vaiheessa.

Tarkempi selostus on kissatalon fb-sivuilla ja nyt englanniksi.

Mustat pennut on Hekla ja Katla, harmaa Vigdis, musta-valkoinen Bubbi ja keltainen Por (?), vai mikä tuo islannin outo kirjain sitten onkaan.

Thor

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän