Isotissiset naiset ovat muita naisia älykkäämpiä
http://nhne-pulse.org/study-women-with-large-breasts-are-smarter/
Näin se vain on, turha tieteellisiä faktoja vastaan on taistella. Paitsi että isotissiset naiset ovat miesten mielestä kaikkein viehättävimpiä, on myös tieteellisesti todistettu se, että isotissiset naiset ovat muita naisia älykkäämpiä.
Kommentit (58)
Ahaa! Eli bimbot hankkivat silareita siksi, että saisivat miehet luulemaan heidän olevan älykkäitä! Kukapas nyt ei ajattelisi heti suuren rintavarustuksen nähtyään, että "tuon täytyy kyllä olla melko fiksu nainen kun tissitkin ovat noin isot"?
Nyt miehet voi ruveta sanomaan: "Pidän älykkäistä naisista."
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Ethän sinäkään sitä ole..
Sinkkumies
Toivekuva olisi älykäs nainen, isot tissit ja äärettömän seksikäs. Semmoisia naisia ei tietenkään oikeasti ole olemassakaan, joten viihdeteollisuus paikkaa (paikannee) tämänkin paikan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Siis... tarkoitatko että pidät minusta?
<3
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoiset hinkit on riittävän isot, että on huippuälykäs? Mulla on 75h, mutta ihan tavisälyinen olen. Pitäskö vähän lihottaa, että sais pari kuppikokoa lisää..
Miehet ei laske lihavuustissejä tisseiksi. Ihan vaan tiedoksesi. Niiltä katoaa merkitys kun nainen turpoaa, koska kiinnostus naiseen lakkaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Siis... tarkoitatko että pidät minusta?
<3
Asialla oli kolme merkitystä. Tuo oli tietenkin se yksi vähäjakoinen merkitys.
Pinnistele ja mieti.
Sinkkumies
Ainakin povipommi Jayne Mansfieldilla oli akateeminen oppiarvo sekä hyvinkin korkea älykkyysosamäärä, jos oikein muistan.
Miksi ihmeessä -edelleen miksi ihmeessä?
Sinkkumies
Oletus lähtee siitä, että miesten "pitäisi" pitää älykkäistä naisista, vaikka koko historian miehet ovat pitäneet kodin lämpöisistä naapurin tytöistä. Miksi ihmeessä siis?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä -edelleen miksi ihmeessä?
Sinkkumies
Pinnistele ja mieti.
Vierailija kirjoitti:
Toivekuva olisi älykäs nainen, isot tissit ja äärettömän seksikäs. Semmoisia naisia ei tietenkään oikeasti ole olemassakaan, joten viihdeteollisuus paikkaa (paikannee) tämänkin paikan.
Sinkkumies
Tai jos tuollainen satuolento sattuisikin löytymään, niin tuskinpa kiinnostuisi sinusta idioottikommenttiesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Osa II: Sinkkumies ammu ittes
Aamen! Onkohan tämä se sama pösilö, joka on avannut ketjuja niistä paistinpannuista..
Taas sai kunnon naurut. Tämän ketjun lähde on samalla tasolla kuin tuo "Maapallon ikä ei ole miljardeja vuosia" -ketjun Peten mölinät.
Kyllä se on oikeasti niin, että isot tissit ja terävät aivot eivät mahdu samaan kroppaan. Se on joko tai.
Ööö joo ootas mä kelaan vähän...mä en nyt millään tajua, voitko avata vähän..?