Isotissiset naiset ovat muita naisia älykkäämpiä
http://nhne-pulse.org/study-women-with-large-breasts-are-smarter/
Näin se vain on, turha tieteellisiä faktoja vastaan on taistella. Paitsi että isotissiset naiset ovat miesten mielestä kaikkein viehättävimpiä, on myös tieteellisesti todistettu se, että isotissiset naiset ovat muita naisia älykkäämpiä.
Kommentit (58)
Ei isorintaisuus ole lihavuutta, vaan isot rintarauhaset. Itselläni on ollut bmi alle 18,5 ja samalla e-kupin rinnat. Ja joo, olen opiskellut luonnontieteitä aika vaativalla alalla, ja monet pitävät minua älykkäänä. En tosin näe näiden asioiden välillä valtavaa yhteyttä, tunnen älykkäitä pienirintaisiakin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos on isojen rintojen lisäksi vyötärö lihavuus ja reilusti ylipainoa ..niin onko sillon jo nero?
Näin on. Mensan jäsenistäkin epäilemättä suurin osa on isomahaisia blondeja, joilla on jäätävät hinkit.
Luuleeko ap, että naisten aivot on tisseissä? No ei ole , eikä koko muutenkaan korrelloi älyyn. Mutta olen kyllä kuullut monestikin, että miesten aivot on jalkojenvälissä. Pitäneekö se paikkansa?
Sen verran ap jutussa voi olla perää, että silloin kun olin pieni tyttö, minulla oli pienet tissit, mutta nyt kun olen vanha ja viisas minulla on isommat tissit.
Voi jumaleissön, miksi naiset pitää jakaa "pienitissisiin" ja "isotissisiin"? Naisia ollaan kaikki, oli ne ruokapussit minkä kokoiset tahansa. Ja tuskin on älykkyyden kanssa mitään tekemistä, sanoi kuka mitä tahansa. Piste.
https://www.mensa.org.uk/sites/default/files/group_of_mensans_0.jpg
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Toisaalta Singaporen Mensan jäsenillä on selvästi pienemmät tissit kuin USAlaisilla.
Voi ei! Minulta vietiin vuosi sitten 1.8 kg älykkyyttä. Tosin vastapainoksi menetin myös kipeän niskan ja pääsäryt.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko ap, että naisten aivot on tisseissä? No ei ole , eikä koko muutenkaan korrelloi älyyn. Mutta olen kyllä kuullut monestikin, että miesten aivot on jalkojenvälissä. Pitäneekö se paikkansa?
Sen verran ap jutussa voi olla perää, että silloin kun olin pieni tyttö, minulla oli pienet tissit, mutta nyt kun olen vanha ja viisas minulla on isommat tissit.
Väitätkö siis että äly on perässä?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Voi jumaleissön, miksi naiset pitää jakaa "pienitissisiin" ja "isotissisiin"? Naisia ollaan kaikki, oli ne ruokapussit minkä kokoiset tahansa. Ja tuskin on älykkyyden kanssa mitään tekemistä, sanoi kuka mitä tahansa. Piste.
Ei tämä näin mene. Kaikkihan sen tietää.
Sinkkumies
Tissien vähättelijät = huonot tissit itsellä.
Sinkkumies
Isot on tiskit. Siihenkin tarvitaan naista, taas kerran. Tilaanko jo?
Sinkkumies
Tein pientä faktantarkistusta ja sain selville, että kyseinen tutkimusuutinen on peräisin huumorilehti Weekly World Newsistä, joka kertoi samassa numerossa esimerkiksi, että Saddam Hussein ja Osama bin Laden adoptoivat sheivatun apinavauvan. Kyseessä on perätön juttu, joka ei perustu mihinkään oikeaan tutkimukseen.
https://books.google.fi/books?id=TfMDAAAAMBAJ&lpg=PA1&pg=PA10#v=onepage…
Ai onko aivot tisseissä, empä ole ennen kuullutkaan.
Ehdottomasti. Munkin aivoni raksuttavat pääprosessia ja kutsun oikeaa D-tisua sitten hoitamaan jonkun aliprosessin, vaikkapa joukkovelkakirjan koronlaskennan, ihan tuossa tuokiossa ja palauttamaan tuloksen aivoihini. Hyvin toimii! Vasen D-tisu hoitaa sitten kielellisiä ja taiteellisempia prosesseja.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Munkin aivoni raksuttavat pääprosessia ja kutsun oikeaa D-tisua sitten hoitamaan jonkun aliprosessin, vaikkapa joukkovelkakirjan koronlaskennan, ihan tuossa tuokiossa ja palauttamaan tuloksen aivoihini. Hyvin toimii! Vasen D-tisu hoitaa sitten kielellisiä ja taiteellisempia prosesseja.
Näin täälläkin, sosiaalinen puoli meneekin sitten päin, sanonko mitä.
Höh, siinä meni sekin selitys mun tyhmyydelle. Oon aina sanonut, että ei kai sama nainen voiskaan olla sekä älykäs että isotissinen. Varsinkin matikassa oon varmaan yks maailman huonoimmista, kuvitelkaa yläasteella 6, lukiossa lyhyt matikka 6. Ja ei ollut kiinni laiskuudesta, yritin tosissani ja kävin kaikki mahdolliset tukiopetukset mihin pääsin. Kielellisesti olen ihan lahjakas, mutta nää matemaattiset aineet ei vaan koskaan uponneet mun kalloon. Vasta aikuisena tajusin esim. prosenttilaskut. Muutenkaan en mikään nopeaälyinen ole, pitää vähän aikaa aina kelata päässä asioita ennenkuin tajuan. Vitsit, mä oon aina luullut, että tyhmyys johtuu isoista tisseistä, mutta ei sitten olekaan niin ;D.
No ihmekös kun olen niin jumalattoman viisas, oikeen ärsyttää oma nokkeluuteni ajoittain. Tisdit ovat niin isot, että olen leikkausjonossa kohti pieniä rintoja. Niska ja selkähän tässä taittuu, rankkaa tämä älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Höh, siinä meni sekin selitys mun tyhmyydelle. Oon aina sanonut, että ei kai sama nainen voiskaan olla sekä älykäs että isotissinen. Varsinkin matikassa oon varmaan yks maailman huonoimmista, kuvitelkaa yläasteella 6, lukiossa lyhyt matikka 6. Ja ei ollut kiinni laiskuudesta, yritin tosissani ja kävin kaikki mahdolliset tukiopetukset mihin pääsin. Kielellisesti olen ihan lahjakas, mutta nää matemaattiset aineet ei vaan koskaan uponneet mun kalloon. Vasta aikuisena tajusin esim. prosenttilaskut. Muutenkaan en mikään nopeaälyinen ole, pitää vähän aikaa aina kelata päässä asioita ennenkuin tajuan. Vitsit, mä oon aina luullut, että tyhmyys johtuu isoista tisseistä, mutta ei sitten olekaan niin ;D.
Juu jostain muusta johtuu..(tässäkin voi mennä hetki)
Minkä kokoiset hinkit on riittävän isot, että on huippuälykäs? Mulla on 75h, mutta ihan tavisälyinen olen. Pitäskö vähän lihottaa, että sais pari kuppikokoa lisää..
En väittänytkään että 50 kg lihomalla olisin automaattisesti läski vaan että rinnat on silloin vaan isommat. Tällä hetkellä olen laiha ja rasvaprosentti pieni joten rinnat eivät voi olla isot vaikka perimä olisi mikä. Jos siis lihon niin että rinnat on isot suhteessa muuhun kroppaan, älykkyyteni tulee paremmin näkyville. Nyt se ei näy päälle päin.
Miksi muuten älykkyys on yhteydessä rintoihin eikä esim. pyllyyn? Miksei kapeavyötäröinen mutta isopeppuinen voi olla samalla lailla älykäs kuin isorintainen ja kapeavyötäröinen?