Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isotissiset naiset ovat muita naisia älykkäämpiä

Vierailija
22.02.2017 |

http://nhne-pulse.org/study-women-with-large-breasts-are-smarter/

Näin se vain on, turha tieteellisiä faktoja vastaan on taistella. Paitsi että isotissiset naiset ovat miesten mielestä kaikkein viehättävimpiä, on myös tieteellisesti todistettu se, että isotissiset naiset ovat muita naisia älykkäämpiä.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minustakin älykäs jos lihon 50 kg? 

Vierailija
2/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs isotissiset miehet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, onhan tissit niin lähellä aivojakin!

Vierailija
4/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. Suomitytöllä on aina pienet tissit, oli lihava tai laiha.

Vierailija
5/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä tässä vanhuuden myötä on niin järki kuin tissitkin kasvaneet.

On nää tutkimusten tasot kyllä sellasia että sanattomaksi vetää. Onkohan pienitissiset olleet asialla?

Vierailija
6/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta!

Vierailija
7/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tossa meinataan sitä, että mihin rasva kertyy eli jos "lihot 50 kg" niin eihän se muuta sun perimää. Oon itse siitä onnekas että ylimääräinen rasva kerääntyy rintoihin, ei vyötärölle, reisiin, pehvaan. Jos oon kipee ja laihdun, ei rasvaa rinnoista edes lähde vaan muualta palaa se vähäinenkin rasva.

En valita.

Vierailija
8/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta!

..ja selitys on mitä luonnollisin!

Vierailija
9/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos tungen buubsit täyteen silikonia? Äo nousee samassa suhteessa kuppikoon kanssa?

Vierailija
10/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamilla on miehelle paljon mamia antaa ei tarvi tuttipulloa

Vierailija
11/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos tungen buubsit täyteen silikonia? Äo nousee samassa suhteessa kuppikoon kanssa?

Oikea termi on TEKOÄLY - mieti nyt näitä 7-päivää pimuja 

Vierailija
12/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan ole vielä laittanut vastinetta isokullisten miesten ylivertaisesta älykkyydestä? Niin kuin Henry S.

Vierailija
13/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tossa meinataan sitä, että mihin rasva kertyy eli jos "lihot 50 kg" niin eihän se muuta sun perimää. Oon itse siitä onnekas että ylimääräinen rasva kerääntyy rintoihin, ei vyötärölle, reisiin, pehvaan. Jos oon kipee ja laihdun, ei rasvaa rinnoista edes lähde vaan muualta palaa se vähäinenkin rasva.

En valita.

Niin mut ei kai kenelläkään 50 kg mene pelkästää tisseihin? :) Kyllä sitä väkisin menee myös muualle. Olen laiha, joten jos lihon 50 kg tissit on isommat ja älykkyyteni kasvaa. 

Vierailija
14/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valita.

Niin mut ei kai kenelläkään 50 kg mene pelkästää tisseihin? :) Kyllä sitä väkisin menee myös muualle. Olen laiha, joten jos lihon 50 kg tissit on isommat ja älykkyyteni kasvaa. 

Tai siis olen jo nyt fiksu mutta se ei ole tällä hetkellä niin näkyvissä!!! :)

Vierailija
15/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhahahh. Mahtava tutkimus:) Ja onko tästä siis joku instanssi ihan maksanutkin? Ihmettelen aina tällaisia "tutkimus"-tuloksia lukiessani, että kuinka paljon enemmän esim. syöpätutkimus olisi edistynyt, jos reurssit ja apurahat, jotka tällaisiin paskatutkimuksiin syydetään, olisi ohjattu oikeasti tärkeään tutkimustyöhön. Go figure. No kyllähän tämä varmaan ainakin muutaman av-mamman päivän pelasti, nyt kun voi mainostaa olevansa sekä "fiksu", että "kurvikas".

Vierailija
16/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että joissakin maissa rasva kertyy tisseihin ja toisissa maissa reisiin ja perseeseen ? Onko niin, että isot tissit parantaa lisääntymismahdollisuuksia, mutta iso perse parantaa pakkasensietokykyä ?

Vierailija
17/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisin asia tuossa "tutkimuksessa" oli mielestäni se tulos, että 20% miehistä pitää tissien kokoa tärkeimpänä kriteerinä puolisoa valittaessa.

Vierailija
18/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valita.

Tai siis olen jo nyt fiksu mutta se ei ole tällä hetkellä niin näkyvissä!!! :)

Juu ymmärrän sun pointtis! Mut mun pointti on, että ei ole niin että laiha=pienitissinen ja lihava=isotissinen. Tunnen useita lihavia a-kuppilaisia. Se sun mainitsema ylimääräinen 50 kg on mennyt lanteille, persiiseen, reisiin... Heillä perimä ikävä kyllä määrää niin, ettei rasvaa mene ns. oikeisiin kohtiin.

Itse oon taas laiha ja isotissinen. Muuten vaatekoko 36-38 mut rinnoista kinnaa. Jos lihon, tissit kasvaa. Vyötäröön ei tule ekstraa.

Eli mun pointti oli se, että olettaisin ei niinkään kuppikoon vaan pikemminkin tuon perinnöllisen rasvan jakautumistaipumuksen olevan se, joka korreloi älykkyyden kanssa. Tuo tutkimus oli niin huterasti referoitu tuossa hupiartikkelissa, että siitä ei ota oikein selvää. Mut onhan esim. taipumus kerryttää vatsarasvaa (muiden kohteiden kuten rintojen sijaan) linkattu moniin sairauksiin. Eli voihan noi korreloida jotenkin.

Vierailija
19/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on isojen rintojen lisäksi vyötärö lihavuus ja reilusti ylipainoa ..niin onko sillon jo nero?

Vierailija
20/58 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon asian olevan toisinpäin. Pienitissiset ovat joutuneet kilpailemaan miesten huomiosta, isojen ei.

Sinkkumies