Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen miestäni

Vierailija
22.02.2017 |

Okei, en tiedä miksi, mutta kysyin mieheltäni pettääkö hän minua tai onko ihastunut toiseen. Älytöntä, en todella tiedä miksi kysyin. Kai jotain pieniä väreitä asiasta on tullut esiin tiedostamattani.

No reaktio oli yllättävin kuitenkin tässä jutussa, koska mies vastasi kieltävästi. Ennen vastausta hänen silmissään paistoi jokin uusi. Ehdin jo hieman jopa pelästyä suuttuiko mies, mutta sitten mies vastasi ettei petä eikä ole ihastunut. Ja naurahdin, että en oikeasti edes epäillyt kunhan kysyin.

Tilanne sinällään ihan ok, mutta minua hämää tässä pari kohtaa. Ensimmäinen on tuo miehen katse ennen vastausta. Sitä oli mahdoton tulkita ja katse näytti oudolta, pelkoa? Huono omatunto? Ärsyyntyminen? En saa kiinni siitä mitä näin. Hän makasi sängyllä kun kysyin ja välittömästi nousi istumaan ja oli jotenkin ehkä vihainen vaikka vastasikin ihan normaalilla äänensävyllä.

Toinen mikä tässä mietityttää on se miksi edes mietin moista. Onko ilmassa kuitenkin jotain mikä on saanut minut epäilemään? Hän on alkanut "laittautumaan" töihin ja aloitti uudestaan harrastuksensa. Nämä ovat selvät muutokset käytöksessä, mutta ehkä ei vielä sellaisinaan anna aihetta epäilyyn.

Mitä nyt? Jatkan kuulostelua? Miten? Annan asian olla? Haen lääkityksen vainoharhaisuuteen vedoten?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, muuttavan se aika paljonkin suhdetta jos kaveri käy vieraissa. Tuskin se kenellekään on ihan ok ellei ole jo suhteen alussa sovittu avoimuudesta..

Päättäisikö se suhdetta? En tiedä. En osaa sanoa. On myös helpompi sulkea silmät ja uskotella kaiken olevan hyvin kuin alkaa selvittämään asiaa koska siinä on aina se riski, että sattuu. Ap

Noni eli ei susta olis miestä  jättämään mikäli se vieraissa pöksyissä juoksee joten sulje silmäs tai pahotat vain oman mielesi. Niin ja käy testeissä kerran vuodessa niin ei pääse pöpöt sitten pahasti jylläämään=D

Vierailija
22/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten vaikka pettäisikin? Olisiko se jotenkin sinulta pois? Oletko koskaan miettinyt avoimen suhteen mahdollisuutta? Se ainakin karsisi turhat peikkojen näkemiset.

Hyvin harvat ihmiset pystyvät avoimeen suhteeseen, sorry. Pettäjät mielellään perustelevat ettei satuta toista jos hän ei tiedä. Riski että pettäminen tulee esiin on kuitenkin suuri. Lisäksi tuo " olisiko se jotenkin sinulta pois" Vastaan tähän petettynä, että on. On pois minulta jos mieheni viettää aikaansa muualla kuin perheensä kanssa. Kun on kotona ei ole henkisesti läsnä ajatukset muualla. Mielialojen vaihtelut ja valehtelu. Mahdolliset muut seuraukset sp-taudit, jopa lapset, rahanmeno jne. Lisäksi yksi todella suuri juttu, ainakin minulle on juuri tuo pettämiseen liittyvä valehtelu. Lopulta et usko enää mitään mitä mies sanoo, vaikka ei liity pettämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn mieheltäni kerran viikossa, pettääkö hän. Käsken hänen katsoa minua suoraan silmiin, kun kysyn kysymyksen. Jos mies alkaa nauramaan tai hymyilemään kysymyksen jälkeen, mies pettää. Jos ilme pysyy tyynenä ja naama peruslukemilla, mies ei todennäköisesti petä. Näin meillä.

Vierailija
24/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyn mieheltäni kerran viikossa, pettääkö hän. Käsken hänen katsoa minua suoraan silmiin, kun kysyn kysymyksen. Jos mies alkaa nauramaan tai hymyilemään kysymyksen jälkeen, mies pettää. Jos ilme pysyy tyynenä ja naama peruslukemilla, mies ei todennäköisesti petä. Näin meillä.

Hölmö ja naivi olet. Kuvitteletko ettei miehes osaa valehdella. Kuule ei se silmiin katsominen ja skeidan puhuminen ole yhtään mitään.

Vierailija
25/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, en tiedä miksi, mutta kysyin mieheltäni pettääkö hän minua tai onko ihastunut toiseen. Älytöntä, en todella tiedä miksi kysyin. Kai jotain pieniä väreitä asiasta on tullut esiin tiedostamattani.

No reaktio oli yllättävin kuitenkin tässä jutussa, koska mies vastasi kieltävästi. Ennen vastausta hänen silmissään paistoi jokin uusi. Ehdin jo hieman jopa pelästyä suuttuiko mies, mutta sitten mies vastasi ettei petä eikä ole ihastunut. Ja naurahdin, että en oikeasti edes epäillyt kunhan kysyin.

Tilanne sinällään ihan ok, mutta minua hämää tässä pari kohtaa. Ensimmäinen on tuo miehen katse ennen vastausta. Sitä oli mahdoton tulkita ja katse näytti oudolta, pelkoa? Huono omatunto? Ärsyyntyminen? En saa kiinni siitä mitä näin. Hän makasi sängyllä kun kysyin ja välittömästi nousi istumaan ja oli jotenkin ehkä vihainen vaikka vastasikin ihan normaalilla äänensävyllä.

Toinen mikä tässä mietityttää on se miksi edes mietin moista. Onko ilmassa kuitenkin jotain mikä on saanut minut epäilemään? Hän on alkanut "laittautumaan" töihin ja aloitti uudestaan harrastuksensa. Nämä ovat selvät muutokset käytöksessä, mutta ehkä ei vielä sellaisinaan anna aihetta epäilyyn.

Mitä nyt? Jatkan kuulostelua? Miten? Annan asian olla? Haen lääkityksen vainoharhaisuuteen vedoten?

Mitä harrastaa? Ja onko naisvaltanen harrastus?

Vierailija
26/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat varmuuden niin stalkkaa miehen kännykkä, sähköposti ja face.

Tiedät kai, että tuo ei ole laillista? Jos minulle tehtäisiin noin, se riittäisi syyksi pistää akka maantielle.

Vierailija
27/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat varmuuden niin stalkkaa miehen kännykkä, sähköposti ja face.

Tiedät kai, että tuo ei ole laillista? Jos minulle tehtäisiin noin, se riittäisi syyksi pistää akka maantielle.

Ihan sama onko laillista vai ei silloin kun varsinkin avioliitossa eletään. Avioliitossa ei petetä ja jos tykkää vieraista pilluista niin miehellä pitää olla selkärankaa jättää erohakemuksensa ennen pettämistä.

Ja kyllä, heitin miehen pihalle kun olin stalkannut kännykän ja pettäminen paljastui sieltä.

Vierailija
28/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä harrastaa? Ja onko naisvaltanen harrastus?

Uintia harrastaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi