Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vilma ja silikonirinnat. Toivottavasti saa ansionsa mukaan.
Miks tolla yhellä jätkällä kasvaa hiukset leuassa?
Vilman poikaystävän IGn mukaan taitaa olla pari vielä yhdessä. Jääköhän ainooksi pariksi?
Vierailija kirjoitti:
Vilman poikaystävän IGn mukaan taitaa olla pari vielä yhdessä. Jääköhän ainooksi pariksi?
Samaa mietin itsekin. Toisilla pareilla kun ei yhteisiä kuvia näkynyt
Vierailija kirjoitti:
Oon niiiiin pettyny!!! Kaikki sinkut alle 3-kybäsiä!! Olisko yks jätkä ollut just sen 30v?? Enkä usko et vanhempaa pariskuntaakaan ole löydetty tähän ohjelmaan tällä kaudella vaan neki on kaikki tietty jotain alle 3 kybäsiä.. *alapeukku*
onko mikaa jo ikävä
Kuka jaksaa kytätä näiden igtä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sitäpaitsi voi olla hämäystä jättää yhteiset kuvat vaikka oiski eronnu
Mun mielestä ainut kaunis nainen on tuo varattu Sonja.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ainut kaunis nainen on tuo varattu Sonja.
Todella hätkähdyttävän kaunis. Erottuu selkeesti muiden joukosta.
parien esittelyvideot on facebookissa
Pari päivää. Katoin tuon sinkkunaisten esittelyvideon. Aika itsevarma ote varatuilla naisilla ihan kuin eivät uskoisi koko laukauksia.
Ei pahemmin kyllä naurata sen jälkeen, kun ekat kännit vedetty ja iltanuotio on koittanut.
Nää on kaikki niin nuoria ( viime kauteen verrattuna) että tuskin suhteet kestää..
Mitenköhän Juuson ja Vilman käy? Odotan mielenkiinnolla :o
veerakammo kirjoitti:
millanen Veera on
Etköhän veera tiedä itsekin
onko Veera teidän mielestä kaunis?
ugh kirjoitti:
onko Veera teidän mielestä kaunis?
Ei.
Vilma on tuttu! Ollut huippiksessakin. Ihanaa.