Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Hahah. Joka sivulla akattelua. Kannattaako katsoa ohjelmaa jossa on naisen vapaata seksuaalisuutta jos se pistää noin traumatisoitumaan? Mitä se edes teille kuuluu miten naiset käyttäytyvät? Tuleeko yllärinä että seksi on ihan vaan luonnonilmiö eikä mikään luterilainen synti? Huutonaurua miten tunteellisesti suhtaudutte tähän. Olette vähintään yhtä tyhmiä kuin ne joita itse haukutte tyhmiksi.
Harmittaako katsella kun miehet ovat niin munansa vietävissä? :)
"Pitkään parisuhteessa olleet..." sanotaan parista, joka on ollut yhdessä 4 vuotta :D
"Oli ajatuksena lähteä ulkomaille selvittään päätä..." Joo tuolla ollaan selvinpäin seuraavan kerran kotiinlähtöpäivänä.
Ton vikan parisuhdemimmin tekoripset, voi jeesus. Voinko noilla lentää?
Onko nää jotain Tinder pareja?
Vierailija kirjoitti:
Hahah. Joka sivulla akattelua. Kannattaako katsoa ohjelmaa jossa on naisen vapaata seksuaalisuutta jos se pistää noin traumatisoitumaan? Mitä se edes teille kuuluu miten naiset käyttäytyvät? Tuleeko yllärinä että seksi on ihan vaan luonnonilmiö eikä mikään luterilainen synti? Huutonaurua miten tunteellisesti suhtaudutte tähän. Olette vähintään yhtä tyhmiä kuin ne joita itse haukutte tyhmiksi.
oletko itse kenties joku noista wt-kisaajista?
Vierailija kirjoitti:
Joonas meni sitten yli rajojen ennakkoklippien mukaan
Kukahan sinkkunaisista tollekin mikkihiirelle on mennyt toosaa antamaan? :D Hyvä vaan jos Pauliina pääsi eroon, saisi paremmankin :)
Olispa sinkumiehet mielummin komeita ulkomaalaisia miehiä niin naisllakin olis paljon paremmat oltavat ja todennäköisesti myös rakastelisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko itse kenties joku noista wt-kisaajista?
On se ja nimi alkaa J:llä
Lahest kirjoitti:
Typerähän tuo joonas on jos pauliinaa petti saarella. Ihan fiksun oloin likka.
Ai mitä? Mistä tiedät että on pettänyt?
Hyi oksennus noita tatuointeja
Luulin ensin, että katoin jotain kauhuelokuvaa :D.
Järkyttäviä tatuointeja aivan liian monella, miksi pilata ihonsa tuolla tavalla?
Toi on ihan kauhee, ku ton yhen varatun nännit näkyy :Dd
Nykyisin useimmat tummat naiset näyttää "Taruilta"... Tylsää!