Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
781/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni maku Vilmaan!

Meni pois tolaltaan kun ei saanut itsestäänselvästi odottamaansa ihanaa videonpätkää, muttei mitenkään yhdistänyt sitä omiin tekemisiinsä. Hoitajat kun eivät tee tuhmuuksia.

Vierailija
782/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei voitteko selventää mulle yhen asian. Mistä nuo esim varatut ja sinkkumuijat tuntee toisensa, kerran ovat facessakin kavereita..? Eihän ne oo samassa "resortissa"? Vai oonko ymmärtäny väärin jotain?

Paljon alapeukkuja mut kukaan ei kuitenkaan oo selventäny asiaa :D:D

Luuletko, että tuo sarja tulee livenä :''D? Kuinka yksinkertainen voi ihminen olla.

En tietenkään, kuinka yksinkertainen ihminen voi olla!! xD

Ihmettelin vaan et missä ne on tutustunu noin hyvin et jutut on annettu anteeks, tuskin missään pressissä tms niin hyvin kerkee tutustua.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei voitteko selventää mulle yhen asian. Mistä nuo esim varatut ja sinkkumuijat tuntee toisensa, kerran ovat facessakin kavereita..? Eihän ne oo samassa "resortissa"? Vai oonko ymmärtäny väärin jotain?

Luuletko, että tuo sarja tulee livenä :''D? Kuinka yksinkertainen voi ihminen olla.

kun kerran olet niin hiton älykäs niin voitko selittää tuon mistä ne tuntee kaikki toisensa nyt jos eivät tunteneet entuudestaan, olivat kuitenkin eri "saarilla". Kiitti etukäteen ja parempaa päivän jatkoa, päiväsi on tainnut olla huono

Vierailija
784/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jo vilkaissut ensi viikon jaksoja ja haluaisi valaista, että mitä tulee tapahtumaan?

Vierailija
785/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun kerran olet niin hiton älykäs niin voitko selittää tuon mistä ne tuntee kaikki toisensa nyt jos eivät tunteneet entuudestaan, olivat kuitenkin eri "saarilla". Kiitti etukäteen ja parempaa päivän jatkoa, päiväsi on tainnut olla huono <3

A) ohjelma on loppunut kuukausia sitten, ja suomen julkkispiirit on pienet

B) FB kaveruus ei ole useinkaan kovin syvän ystävyyden merkki

Vierailija
786/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennikan snapista bongattua: Joonas ja Pauliina vierekkäin auton takapenkillä. Jennika itse pelkääjän paikalla. Hmm...

Vierailija
787/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun kerran olet niin hiton älykäs niin voitko selittää tuon mistä ne tuntee kaikki toisensa nyt jos eivät tunteneet entuudestaan, olivat kuitenkin eri "saarilla". Kiitti etukäteen ja parempaa päivän jatkoa, päiväsi on tainnut olla huono <3

A) ohjelma on loppunut kuukausia sitten, ja suomen julkkispiirit on pienet

B) FB kaveruus ei ole useinkaan kovin syvän ystävyyden merkki

Noh esim pauliinan instassa kuva missä jennikan kanssa samassa tilassa. Eli pakko tuntea. Ja JULKKISPIIRIT illan naurut, nää ei kyllä oikein oo julkkiksia :"D taidat olla yksi heistä, sinä kärkäs kakka.

Vierailija
788/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennikan snapista bongattua: Joonas ja Pauliina vierekkäin auton takapenkillä. Jennika itse pelkääjän paikalla. Hmm...

Mulla tuli mieleen et voisko toi olla jotain hämäystä? Et haluu sekottaa pakkaa? Kaikki noi vaikuttais kuitenkin olevan väleissä keskenään (jennika, Joonas, Pauliina ja se blondi jätkä..)?

Vierailija
789/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kauden porukallahan oli kuvausten jälkeen jotain yhteisbileitä yms. missä varmaan tämänkin kauden porukka on viimeistään tavannut toisensa.

Vierailija
790/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan esim. sinkkunaiset ja varatut naiset tutustua toisiinsa niiden miestensä kautta, niin varmaan on käynytkin Pauliinan, Joonaksen ja Jennikan kanssa. Vastaavasti Joonas tutustunut siihen husky-Arttuun, kun Pauliina on jatkanut sen kanssa yhteydenpitoa kuvausten jälkeen.

Vierailija
791/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni maku Vilmaan!

Meni pois tolaltaan kun ei saanut itsestäänselvästi odottamaansa ihanaa videonpätkää, muttei mitenkään yhdistänyt sitä omiin tekemisiinsä. Hoitajat kun eivät tee tuhmuuksia.

Yksi vallanhimoisimmista ja julmimmista tuntemistani ihmisistä on hoitaja. Luulisin, että kyseinen tapaus halusi pienellä vaivalla alalle, jossa on valta-asema ihmisiin ja saa vielä muiden kunnioitusta, kun on muka jotenkin niin hellä ja hyväsydäminen ihminen, kun hoitaa muita rahaa vastaan.

Ei minulla mitään hoitajia vastaan yleisesti ole. Tärkeää työtä. Tämä tapaus vain jaksaa puistattaa.

Vierailija
792/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Sonjasta mieleen viime kauden Sonya

http://st01.nelonenmedia.fi/sites/default/files/mediaroot/tis_sonya.jpg

Vierailija
794/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te otatte ton Jonnen niin tosissanne? Kaverihan heittää läppää minkä kerkiää! Olenko mä ainoa joka sen on huomannut? Johan sen kertoo toi oma reaktionsa tohon "elämän peli"-videoon. Sarkasmia hyvät ystävät, sarkasmia!

Ja ei, en tunne koko Jonnea, mutta kyllä se ja Jesse vaikuttavat fiksuimmilta varatuista miehistä.

Pauliina ja Joonas tuskin ovat edes olleet enää yhdessä ohjelmaan lähtiessä. Kun Pauliina vihdoin tajusi reagoida Joonaksen videoihin, niin vaikutti teeskentelyltä se niiskutus.

Vierailija
795/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te otatte ton Jonnen niin tosissanne? Kaverihan heittää läppää minkä kerkiää! Olenko mä ainoa joka sen on huomannut? Johan sen kertoo toi oma reaktionsa tohon "elämän peli"-videoon. Sarkasmia hyvät ystävät, sarkasmia!

Ja ei, en tunne koko Jonnea, mutta kyllä se ja Jesse vaikuttavat fiksuimmilta varatuista miehistä.

Pauliina ja Joonas tuskin ovat edes olleet enää yhdessä ohjelmaan lähtiessä. Kun Pauliina vihdoin tajusi reagoida Joonaksen videoihin, niin vaikutti teeskentelyltä se niiskutus.

Ne "läpät" on kyllä hyvin kaukana sarkasmista.

Vierailija
796/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pareista se oli, joiden välit oli pressitilaisuudessa jäätävät lehtien mukaan? Pauliina ja Joonas?

Sonjasta ja Jonnesta löytyi yksi juttu.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/tanaan-tvssa-rajat-yl…

Vierailija
797/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää ei kannata juosta kun on jo paskat housussa. Sori Jonne, olet nolo. 

Vierailija
798/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha kauhee toi Jonne :Dd

Vierailija
799/3798 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen et voisko toi olla jotain hämäystä? Et haluu sekottaa pakkaa? Kaikki noi vaikuttais kuitenkin olevan väleissä keskenään (jennika, Joonas, Pauliina ja se blondi jätkä..)?

Kävi kieltämättä sama mielessä. Näillähän on nyt vaihteeksi taas jotkut TIS bileet. Eräs viime kauden parikin mukana juhlimassa ;D

Vierailija
800/3798 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mulla tulee Jonnesta mieleen että hän on tyhmä, siis oikeasti tyhmä ja yrittää esittää fiksua miestä puhumalla "syvällisesti" sinkkunaisten kanssa. Just noi vaimomatsku CC ja hienot arvot puheet. Sekin "joo en mäkään mun pikkuveljen kans lähtis deiteille, sulla on mahtavat arvot, arvostan" ei vaikuttanu miltään vitsiltä tai sarkasmilta :DD

Ketju on lukittu.