Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Mikä Jesseä ahdistaa tuossa lopussa - joku jolla on Ruutu+, avaattekos? Mietin miten nää parit onkin saatu niin "hyvin" kuvattua, että puolessa tapauksissa kaikki myötätunto on varatun miehen, toisessa varatun naisen kohdalla? Emmi raivoaa "turhasta", Vilma menee rajojen yli reippaasti, Jonnella ja Joonaksealla on taas todella kauniit ja paljon itseä fiksummat naiset, eikä näköjään tajua mitkä aarteet heillä on...
Joonas ja Pauliinan kanssa lähentynyt "husky-Arttukin" on facessa kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks Joonas ja jennika nykysin yhdessä?
Ainakin instan perusteella...
Mä en kyllä nää siellä mitään mikä viittais näiden kahden seurusteluun. Taidat olla niitä ihmisiä, joiden mielestä mies ja nainen ei voi viettää aikaa keskenään olemalla vain ystäviä.
Itse katsoin jakson ja Jesseä rupesi harmittamaan miltä videot näyttää ja miten ne vaikuttaa Emmiin ja mitä siitä seuraa jne. Meni tuon jälkeen nukkumaan, ei sen isompaa draamaa! Jesse vaikuttaa oikeesti ihan kunnolliselta tyypiltä.
Mullakin meni ohi, että mistä se Jesse oikein kiukustui. Itse ajattelin sen vaan ikävöivän hirveästi Emmiä ja sit kännissä tuli tuollainen tunteenpurkaus
Vierailija kirjoitti:
Mikä Jesseä ahdistaa tuossa lopussa - joku jolla on Ruutu+, avaattekos? Mietin miten nää parit onkin saatu niin "hyvin" kuvattua, että puolessa tapauksissa kaikki myötätunto on varatun miehen, toisessa varatun naisen kohdalla? Emmi raivoaa "turhasta", Vilma menee rajojen yli reippaasti, Jonnella ja Joonaksealla on taas todella kauniit ja paljon itseä fiksummat naiset, eikä näköjään tajua mitkä aarteet heillä on...
Emmi raivoaa turhasta? Ensimmäisen iltanuotion reaktio ampu yli, mutta sen jälkeen ei omaan silmään ainakaan ole raivonnut yhtään. Jessellä ja Emmillä taustalla luottamuspulaa.Jos vertaa Jessen ja Emmin iltanuotiovideoita niin kyllä Jessellä aika lujaa menee.Hänen kuitenkin pitäisi saarella osoittaa että Emmi voi häneen luottaa.Vaikka Jesse pysyy juuri ja juuri rajoissa ei hänen toiminta minua ainakaan vakuuta, vaikka söpö poika onkin.
No sanotaanko, että 'tapa itsesi - oikeesti'- huutelu on musta raivoamista, olis toinen tehny mitä tahansa. Jos mulle joku tuollaista argumentaatiota suoltaia, ni suhde olis kyl siinä. Se et näki et jatkoi nukkumista sängyssä, jossa Joonaksen viereen oli puskenu pari naista, niin on kyllä ylireagointia, kuten että sitä päiväkausia märehditään, kun on niin vaikeaa. Ehkä tuotantokin tajusi, että Emmin kohdalla ei kannata tuota normaalia leikkaustekniikkaa käyttää ja näyttivät todellisempaa toisella nuotiolla.
Vilmana en tyytyisi Juusoon. Samaten se tummatukka mikä lie onkaan niin en huolisi sitä onko se Jonne vai mikä lie.
Toi Sonjan ja Jonnen suhde on kyllä suurin arvotus hetkeen. Miten ihmeessä ne on päätyny alun perin yhteen ja miten Jonne ei osaa arvostaa naista, joka on sitä noin paljon tasokkaampi? Käy treffeillä noiden suttusten sinkkujen kanssa kuin mitäkin parisuhdetta etsien. "Täytyy selvittää, onko meillä yhteisiä arvoja." Ööö...
Sonja on tosiaan Katrie Dahlerin ja mff-Lauran sekoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks Joonas ja jennika nykysin yhdessä?
Mä en kyllä nää siellä mitään mikä viittais näiden kahden seurusteluun. Taidat olla niitä ihmisiä, joiden mielestä mies ja nainen ei voi viettää aikaa keskenään olemalla vain ystäviä.
Logiikallasi Jennikalla ei ole muita ystäviä :D
Sonja on ihan jäätävän kaunis!
Hei voitteko selventää mulle yhen asian. Mistä nuo esim varatut ja sinkkumuijat tuntee toisensa, kerran ovat facessakin kavereita..? Eihän ne oo samassa "resortissa"? Vai oonko ymmärtäny väärin jotain?
Vierailija kirjoitti:
https://www.facebook.com/TISuomi/videos/1133857190057344/
Jätän tän vaan tähän.
Täällä Jonnella ei vissiin oikein leikkaa tai sitten haluaa vaan lisää Instagram-seuraajia, ihan sama miten. Tuo videohan oli ihan täyttä vittuilua sekä Kuroselta että tuotannolta, mutta jäbä silti jaksaa paahtaa kommenteissa, että käykää seuraamas Instagramis ja seuratkaa elämänpeliä. Voi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
https://www.facebook.com/TISuomi/videos/1133857190057344/
Jätän tän vaan tähän.
:DDD apua miten pahasti repesin!
Petetty avovaimo joutui vielä korvaamaan punapäälle hiustenpidennykset!!! Voi elämä!!! Kasvaisi aikuiseksi tuokin itseään tyrkyttävä pentu. Tasokkaiden naisten EI tarvii tyrkyttää itteensä!
jonne haluaa akin veroiseksi , keksi omat "akismit"
Eikö näillä nykyajan nuorilla kasva enää omat hiukset ollenkaan kun kaikilla on mauttomat hiustenpidennykset? Tosi luonnonkauniita tyttösiä liian pienissä vaatteissa :D