Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Sonja on jotenkin suloinen. Saisi paremmankin, kuin creepyn Jonnen.
Mä mietin koko ajan että mistä tunnen tuon Jasminin kun on niin tutun näköinen, nyt tajusin että sehän näyttää aivan Saija Palinilta ja siks näyttää tutulle :D
Eeeii tuo jonnen perhe haave tule toteutumaan piiiiiitkään aikaan. Sonjallahan on vasta bilekausi päällä.
Miksi pitää taas tälläkin kaudella tukea Thaimaan sairasta eläinbisnestä? Kilpikonnien ja rapujen "vapauttaminen" ei ole ihan hirveän eettistä, niitä pyydystetään tyhmille turisteille ämpäreittäin lisää edellisten loppuessa ja säilötään ihan epäinhimillisissä olosuhteissa. Ei ne sinne vapauteen päädy loppuelämäkseen, jäävät kohta taas uudestaan haaviin ja varmasti osa kuolee kököttäessään siellä kojussa, tai missä lie viettävätkään muun aikansa.
Vielä ehtis herken kirjotella tänne ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin koko ajan että mistä tunnen tuon Jasminin kun on niin tutun näköinen, nyt tajusin että sehän näyttää aivan Saija Palinilta ja siks näyttää tutulle :D
Ei kun Pauliina näyttää Saija Palinilta! Se suu, ylähuuli erityisesti.
Jonne näyttää hans vilivälimäeltä:D
Tykkään Jasminin hiuksista ja tuo lettikampaus on ihmeen kivannäköinen. Kiitollinen hiuslaatu ilmeisesti. Mulla olisi tuolla pää täynnä tuulen piiskaamaa mattaista narua...
Jonne näyttää siltä että jää yksin suomeen yrityksensä kanssa kun muija matkaa ulkomaille asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ihan järkyttyny ku luin sinkkujen esittelyjä, et se Elli on 22!! Näyttää ainakin 10vanhemmalta!! Muutenki jotenki tosi kummallisen näköinen. Tulee mieleen trollipeikko 🙊🙈
Trollipeikko :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää taas tälläkin kaudella tukea Thaimaan sairasta eläinbisnestä? Kilpikonnien ja rapujen "vapauttaminen" ei ole ihan hirveän eettistä, niitä pyydystetään tyhmille turisteille ämpäreittäin lisää edellisten loppuessa ja säilötään ihan epäinhimillisissä olosuhteissa. Ei ne sinne vapauteen päädy loppuelämäkseen, jäävät kohta taas uudestaan haaviin ja varmasti osa kuolee kököttäessään siellä kojussa, tai missä lie viettävätkään muun aikansa.
Jep, viime kaudella norsuratsastus, nyt tämä. Varmaan luulevat tekevänsä hyvää, kun "vapauttavat eläimiä mereen". Eikö tuotanto voisi keksiä aktiviteetteja, joihin ei sisältyisi eläinrääkkäystä?
Vilma vähän vaikutittikin huomioh...alta.
"Tää ku on mangokrovemetsä nii onkohan nää niinku jotain mangopuita sitte?" 😂😂😂
Toi joonas... on niin raivostuttava tapaus.
Tympii kun tässä mennään niin laimeasti siitä mistä aita on matalin. Annetaan alkoholia ja odotetaan mitä mahtavat sekoilla ja sotkea siinä "bilettäessä", sen sijaan että olisi mitään oikeaa viettelystä tai oikeita suhteita. Tarvitseeko lähteä noinkin kauas, samanlaista "luottamusta" testataan joka viikonloppu ihan kaikkialla.
En vaan kestä näitä varattuja naisia joilla h-sana lentää kun omat miehet ovat pipuli ojossa naisiin ekana iltana. Tässä formaatissa johon he itse lähtivät kun on ideana viettelys. Lisäksi alimman sosiaalisen luokan naiset (ja etenkin miehet) ovat seksuaalisesti estottomampia ja niin sanotusti kevytkenkäisiä. En yhtään ihmettele että suhteet menevät pilalle ja naisten psyyke suhteissa on mitä on jos edes tiedostetussa tilanteessa syy ei mene miehelle vaan naisille jotka ovat vapaita. Tuossahan on vain tanssittu. Se naisen keho kun itsessään ei ole seksiä.
Jotenkin naisten kyky mennä itseensä näissä asioissa on surkeaa. Kun mies pettää, naisen vika. Kun mies hyväksikäyttää, sitä ei tapahtunut. Mies pääsee aina pälkähästä. Kannattaako ottaa mies jos tietää että miehet ovat noin vietävissä? Miettikää sitä.
Tää on aika hauskaa tää teiän "tatuonnit on white trash ja tatskojen määrä korreloi tyhmyyden kanssa" -meininki. Mun seitsemän hengen kaveriporukassa jokaisella on isoja tatuointeja - ja me ollaan kaikki matlutista valmistuneita eri alojen maistereita! :DD
Pääseköhän CC ollenkaan treffeille?