Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
Tuo mari on ilmottautunu lääkiksen valmennuskurssille,,
Ei tule pärjäämään.
Me katottiin tota miehen kanssa ja todettiin, että sehän on hirmu iso amatsooni. Siis hirmu pitkä verrattuna niihin muihin naisiin. Olkapäätkin tosi rotevat. Just semmonen, että miehenkin pitää olla iso tai tää jyrää pikkumiehet. Yksi sinkkumiehistähän kommentoi toista parillista naista kommentilla "että se on kivan pieni nainen", joten voin kuvitella miten tuo Vilma on sille aivan liian iso nainen. Sitten kun hän ei ole edes langanlaiha niin se isous korostuu. Mitenhän pitkä hän on? Saa olen katsonut joistakin Sara Forsbergin kuvista, koska hänkinhän on tosi pitkä. Isommalla(pidemmällä) ne muodot kertautuu, koska on jo muutenkin todella iso.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jasmin on jotenki ihan sairaan jäätävä :D en tiedä miksi. Ekoissa bileissä kun veti Jonnen kanssa shotteja niin nauroi jotain ihme tekonaurua. Näyttääkin ihan joltain 40v haahkalta, miten ihmeessä?
Anteeks vaan.
Tiedän tuon Jasminin livenä, olen tiennyt useamman vuoden. Hän osaa olla tosi kiva, mutta itseäni on tavallaan "häirinnyt" aina se, etten oikein osaa lukea häntä - en tiedä, mikä on feikkiä ja mikä totta, käytöksessä siis. Samalla on mielettömän lojaali ja hyväsydäminen läheisilleen, mutta samalla antaa voimakkaasti vibaa paskanjauhamisesta selän takana (niistä siis, jotka eivät ole näitä läheisiä) ja sellaisia puheita, joista saa toisinaan kuvan että hän pitää itseään muita parempana.
Osaa kyllä olla niin mielinkielin, että aina ei tiedä tarkoittaako tosissaan vai sanooko vain.
Toisaalta hän on kyllä hauskaa seuraa, koskaan ei ole tylsää hänen seurassaan :D
Painotan siis, ettemme todellakaan tunne mitenkään syvällisesti saatika ole varsinaisesti ystäviä, mutta useampi vuosi tullut enemmän ja vähemmän törmättyä ja vietettyä aikaa yhdessä samoissa porukoissa.
Voisko joku kertoo siitä viime kauden feikkiparista? :O en siis ymmärrä tai keksi minkäänlaista syytä miksi joku lähtisi sinne vaikkei olisi oikeastk yhdessä..
Toki julkisuudenhakuisuus, mutta kuka haluaisi saada sitten mainetta ja pettää tv:ssä "pariansa"..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mulla tulee Joonaksesta vähän mieleen V###n puhelinmyyjien Miksu
Oon miettiny ihan samaa!:D Mutta eikö Joonas oo Pohjanmaalta kotoisin ja Miksu Vantaalta vissiin? Ehkä vaan härö yhteensattuma?
Joonas on kylläkin Joensuun seudulta kotoisin, käynyt itse asiassa samaa yläastetta kuin ensimmäisen kauden
Jasmiina (Simon tyttöystävä) :DKontiolahdella? Vai onkohan siellä yläastetta... olen nykyään Kontiolahdella töissä ja törmännyt useampaankin otteeseen Jasmiinaan.
Juu Kontiolahdelta, on siellä ihan isohko yläaste.
Jee, tänään pääsee plussalaiset katsomaan jo 5. ja 6. jaksot :D
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201703272200092282_tw.shtml
"kolme neljästä laukeaa täällä"
PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Mihin aikaan nuo uudet jaksot on nähtävissä plussalla?
Vierailija kirjoitti:
Me katottiin tota miehen kanssa ja todettiin, että sehän on hirmu iso amatsooni. Siis hirmu pitkä verrattuna niihin muihin naisiin. Olkapäätkin tosi rotevat. Just semmonen, että miehenkin pitää olla iso tai tää jyrää pikkumiehet. Yksi sinkkumiehistähän kommentoi toista parillista naista kommentilla "että se on kivan pieni nainen", joten voin kuvitella miten tuo Vilma on sille aivan liian iso nainen. Sitten kun hän ei ole edes langanlaiha niin se isous korostuu. Mitenhän pitkä hän on? Saa olen katsonut joistakin Sara Forsbergin kuvista, koska hänkinhän on tosi pitkä. Isommalla(pidemmällä) ne muodot kertautuu, koska on jo muutenkin todella iso.
Sarahan on pitempi kuin se vilma. Ei silti Sara näytä miltään amatsonilta tekkarissa.. en sanoisi että kaikilla pidemmillä ihmisillä "muodot kertautuu" .. kuulostaakin jo aivan typerältä. Ihan kuin kaikki pitkät immeiset olis automaattisesti isoja ja lihavia :D
Mä olin ihan järkyttyny ku luin sinkkujen esittelyjä, et se Elli on 22!! Näyttää ainakin 10vanhemmalta!! Muutenki jotenki tosi kummallisen näköinen. Tulee mieleen trollipeikko 🙊🙈
Joka jakson alussa tulee se sama videopätkä, niin kukahan naispuolinen ihminen tulee ryminällä alas sieltä jostain kallion tapaiselta? :O Toivottavasti ei käynyt pahasti
Vierailija kirjoitti:
Joka jakson alussa tulee se sama videopätkä, niin kukahan naispuolinen ihminen tulee ryminällä alas sieltä jostain kallion tapaiselta? :O Toivottavasti ei käynyt pahasti
Ei kun eipä tuukaan jakson alussa! Missähän mä sen oon nähny monet kerrat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, ainakin ekan jakson alussa se kohta tulee varmasti, anteeksi spämmäys :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, ainakin ekan jakson alussa se kohta tulee varmasti, anteeksi spämmäys :D
En oikeesti tiedä kuka se on, mutta se on niin pienen näköinen, että tuli Elli mieleen? :D ja ellihän on tosi pikkunen
Joku varatuista eli Emmi tai Sonja
ihmettelen miten jengi on täällä arvostellut Jasminin ulkonäköä .. mun mielestä hän on yks kauneimmista noista naissinkuista. Etenki pehmeät kasvonpiirteet jäänyt mieleen ja hiukset ...onhan hän nyt nätti!
Mä niin ootan jo ensi viikon jaksoja
Voi juuso.. sinä löydät vielä paremman naisen kuin vilma.
Voi ei! CC ei päässy treffeille!
Kontiolahdella? Vai onkohan siellä yläastetta... olen nykyään Kontiolahdella töissä ja törmännyt useampaankin otteeseen Jasmiinaan.