Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
3241/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaki tää Jennika-Joonas-Pauliina-Arttu kuvio on vähintäänkin omituinen.

Ihan sama ovatko Joonas ja Pauliina päätyneet eroon vai ovatko edelleen yhdessä, on mielenkiintoista että nämä kaikki neljä tuntuvat tulevan toimeen hyvin. Ja ennenkaikkea et miten Joonas ja Arttu tulevat hyvin juttuun.

Mä uskon että ovat lopulta eronneet ihan hyvissä väleissä ja Pauliina& Arttu on pari sekä Joonas&Jennika on pari. Ehkä kuitenkin helpompi lopettaa suhde kun molemmat on hölmöillyt tasaveroisesti, niin toinen ei ole mitenkään överikatkera ja vihainen. Ja onhan se suhde nyt loppu, jos ei pettämisiä pysty yhden käden sormilla laskemaan. Riittääkö edes kaksi kättä, jos ottaa vähänkin tiukemman linjan?

Vierailija
3242/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Joonas ja Pauliina vielä yhdessä vai päätyivätkö eroon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3243/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson viimeistä jaksoa uudestaan sen tiedon jälkeen, kun Joonas on myöntänyt "panneensa vähäsen". Kumpikin Jennika ja Joonas tekopyhinä suolaavat Pauliinaa, vaikka itse ovat yhtälailla leikkineet pissavehkeillään.

Sekä Sonja että Erika moittivat Jonnen juopottelevan koko ajan. Myös iltanuotiolla. Oon monesti miettinyt, miten tuon juomaputken saa poikki tuolla.

Vierailija
3244/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt osaa muuten katsoa sillä silmällä Jonnen käytöstä, koska tarjoilee usein Erikalle juotavaa. - Ja sitten Erika: "Nytkö se Chang vaihtui veteen?"

Vierailija
3245/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt osaa muuten katsoa sillä silmällä Jonnen käytöstä, koska tarjoilee usein Erikalle juotavaa. - Ja sitten Erika: "Nytkö se Chang vaihtui veteen?"

Juu ja Erika mm sanoo, että aika kosteita on olleet nämä illat. Ihan selkeästi vihjaa, että kannattaisko Jonnen rajoittaa juomista. Siis iuiuiu, kaiken muun lisäksi vielä alkoholiongelmakin. On muuten kunnon saalis tuo Jonne! :D 

Vierailija
3246/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto tuntisin itseni halvaksi Jennikana Joonaksen iltanuotio puheiden jälkeen. Tyyliin "En siinä sitten muuta keksinyt niin vähän panin sitä".

Mahtaa olla hieno fiilis.

Se että mies hyväksikäyttää on naisen vika ja naisen häpeä?

Vierailija
3247/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaki tää Jennika-Joonas-Pauliina-Arttu kuvio on vähintäänkin omituinen.

Ihan sama ovatko Joonas ja Pauliina päätyneet eroon vai ovatko edelleen yhdessä, on mielenkiintoista että nämä kaikki neljä tuntuvat tulevan toimeen hyvin. Ja ennenkaikkea et miten Joonas ja Arttu tulevat hyvin juttuun.

Kun ravistaa Temptation suolaveden korvista ja miettii kuviota jalat suomen maapeällä niin vaihtoehtoja aikas monta. Vaikka niin että, Pauliina ja Joonas ovat yhdessä ja nelikon yhdessä näyttäytyminen on vain katsojien ja ohjelman seuraajien kusetusta. Miksikö, tämänkin keskustelun sisällä Pauliina ja Joonas on bongattu yhdessä montakin kertaa, mutta ei koskaa paria Pauliinaa & Arttua tai Joonasta & Jennikaaa. mikä olisi aika todennäköistä jos olisivat pareja.  Yhtä hyvinhän Jennika ja Arttu voisivat olla pari.  

Vierailija
3248/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi pettynyt Joonakseen. Joonas ei nähnyt klipin klippiä jossa olisi seksiä harrastettu, vain Artun kommentin, että rajoja on rikottu. Siitä päätelmä mitä on tapahtunut ja eikun kostoksi panemaan. Ja nimenomaan sanoi ettei suo sitä iloa Pauliinalle.

Olikohan vain hyvä tekosyy pettää...nyt voi sanoa, et sä petit ensin.

Mitä jos Arttu ja Pauliina ei olisi mitään tehnyt. Olisin niin halunut nähdä Joonaksen ilmeen, kun Pauliina oliskin sanonut ettei ole sängyssä edes ollut.

Joonas voisi vähän kasvaa ja ehkä se tapahtuu, kun oikeasti rakastuu/rakastaa.

Vierailija
3249/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson viimeistä jaksoa uudestaan sen tiedon jälkeen, kun Joonas on myöntänyt "panneensa vähäsen". Kumpikin Jennika ja Joonas tekopyhinä suolaavat Pauliinaa, vaikka itse ovat yhtälailla leikkineet pissavehkeillään.

Sekä Sonja että Erika moittivat Jonnen juopottelevan koko ajan. Myös iltanuotiolla. Oon monesti miettinyt, miten tuon juomaputken saa poikki tuolla.

Ties vaikka Jonnella olis vieläkin putki päällä :D

Vierailija
3250/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonne alkaa pitää blogia

Vierailija
3251/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jonne alkaa pitää blogia

Mutta kuka sitä tunnetasojen miin tu biitä jaksaa lukea?

Vierailija
3252/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Jonne ny sanokaan, että mua loukkas tunnetasolla (?)/ sisäisesti (?) tjtn syvästi... se kun ei Erika jaksanu yöllä kuunnella sen tunnejorinoita

Vierailija
3253/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetasolla

Vierailija
3254/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näitä jaksoja jotenkin mahdollista katsoa ulkomailla? Ruutu ei ainakaan suostu toimimaan. :(

Vierailija
3255/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistettiinko se linkki dailyyn

Vierailija
3256/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto tuntisin itseni halvaksi Jennikana Joonaksen iltanuotio puheiden jälkeen. Tyyliin "En siinä sitten muuta keksinyt niin vähän panin sitä".

Mahtaa olla hieno fiilis.

Se että mies hyväksikäyttää on naisen vika ja naisen häpeä?

Onko tosiaan tilanteessa sinusta kyse puhtaasta hyväksikäytöstä? Jennikalla ei ollut mitään käsitystä iltanuotion tapahtumista ja siitä johtuneesta kostamisen halusta?

Vierailija
3257/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin nauramaan ääneen, kun Jonne sanoi tämän:

"seksin harrastaminen niin sehän on mukava asia

ja onhan se hieno juttu

moni ihminen kuitenkin tykkää siitä tosi paljon ja haluaa sitä"

- Jonne Sahanen -

Tästä on hyvä jatkaa vaikka seuraavalla tietoiskulla:

(lausutaan hitaasti artikuloiden ja ilmeettömänä)

"ruoan syöminen niin sehän on mukava asia

ja onhan se hieno juttu

moni ihminen kuitenkin tykkää siitä tosi paljon ja haluaa sitä"

Vierailija
3258/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PLUSSALAISILLE:

Kiva tuo Joonaksen kommentti "Pauliina oli kun me tavattiin niin sellainen hiljanen ja estynyt. Mä olen kasvattanut siitä tollasen kun se on nyt"

Aiiiika paksua...

Ei tuo minun mielestäni niin paksu kommentti ole, siis kyllähän seura vaikuttaa ihmiseen, ja jotkut voivat oikeanlaisella kannustuksella rohkaistua olemaan avoimempia ja sosiaalisempia, kokeilemaan ja heittäytymään uusiin asioihin. Itsestänikin tiedän, että jos en olisi aikanaan omannut rempseämpiä kavereita, niin vähäisemmäksi olisi jäänyt elämänkokemus ;)

Vierailija
3259/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne on niin creepyn näkönen. Toi sen ihonväri on outo, naama kiiltää koko ajan ja silmät tuijottaa kuolleina tyhjyyteen. Lisäks ilmeisesti suurimman osan ajasta humalassa ja jutuissa ei oo mitään päätä eikä häntää. Oikeesti pelottava tapaus, ties mitä olis tehny Erikalle 24h treffeillä jos huoneessa ei olis ollu kameroita. Ja kehtaa myöhemmin sanoa, että häntä satuttaa jos ihmiset ei jaksa kuunnella hänen juttujaan keskellä yötä kesken unien? Miten joku voi olla noin itsekeskeinen..

Vierailija
3260/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitteko katsoa tänään klo 23 Vilman instasta suoran liven jossa kuulemma paljastaa kaiken tempteissön aisländistä?

Ketju on lukittu.