Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
3261/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että mikä tuossa Jaminin toiminnassa häiritsee, kun onhan se totta sekin, että se vain tekee tuolla sitä mihin se on sinne palkattu; viettelee varattua. Mut eilisen jakson kohdalla viimen tajusin. Tämä naikkonen ylimielisesti kuvittelee tietävänsä toisen parisuhteen tilan paremmin kuin Juuso itse ja haluaa tästä syystä manipuloida Juusoa tekemään omasta mielestään oikean päätöksen. Minusta taas olisi reilua, että Juuso saisi tehdä nuo ratkaisut itse, tosia-asioihin nojaten, kuvittelematta, että hänellä on jotain mahkuja Jasminin suhteen. 

Vierailija
3262/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas tykkäs mun kuvista instassa! 😱😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että mikä tuossa Jaminin toiminnassa häiritsee, kun onhan se totta sekin, että se vain tekee tuolla sitä mihin se on sinne palkattu; viettelee varattua. Mut eilisen jakson kohdalla viimen tajusin. Tämä naikkonen ylimielisesti kuvittelee tietävänsä toisen parisuhteen tilan paremmin kuin Juuso itse ja haluaa tästä syystä manipuloida Juusoa tekemään omasta mielestään oikean päätöksen. Minusta taas olisi reilua, että Juuso saisi tehdä nuo ratkaisut itse, tosia-asioihin nojaten, kuvittelematta, että hänellä on jotain mahkuja Jasminin suhteen. 

Muuten samaa mieltä, mutta "tosia-asioihin"? 😄

Vierailija
3264/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa Erikaa kaduttaa toi ananastatska nyt

Vierailija
3265/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten erikan mieli yhtäkkiä muuttu niin radikaalisti mutta kai sitten näki jonnen yhtäkkiä eri valossa noitten sen jorinoitten kanssa. Kyllähän se ihan jonnen pauloissa oli alussa, yhteiset tatskat ja kaikki vehtaamiset

Vierailija
3266/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu + spoilereita

Oli kyllä melkoinen kausi! Kuulun mielipiteeni suhteen vissiin vähemmistöön, mutta tää oli varmaan mun suosikki näistä Icelandeista. Tokihan sitä ketun kolossa käymistä ois voinu olla enemmän, mutta musta tää kausi oli oikein kunnon ihmissuhdedraamaa ja viimesten jaksojen Sonja/Jonne/Erika-kuvio alkoi jo vähän muistuttaa jotain ysärin psykologista trilleriä. Jonne ei varmasti pelaa täydellä korttipakalla!

Toinen asia, missä taidan olla eri mieltä monen kanssa, liittyy Jasminiin. Oon nähny sekä täällä että Twitterissä paljon kommentteja siitä, kuinka Jasmin ihan alusta asti on kusettanu Juusoa ja että se on kunnon kiero ämmä. Mun mielestä Jasmin ei oo missään vaiheessa (jos ei lasketa niitä kännisiä halailuja, johon ihmiset voi sortua ihan kaverimielessäkin ku kännissä kaikki on nii kivaa ja kaikki on niin ihania) osoittanut romanttista kiinnostusta Juusoa kohtaan. Mulla tuli ennemminkin mielikuva, että Jasmin toimi Juusolle jonain terapeuttina niillä niiden treffeillä. Kuunteli ja kannusti. Ja Juuso meni sit ihastumaan.

Mä en oikein enää muista niitä alkupään jaksoista, et oisko Jasmin sanonut jotain muuta.

Ainut "epäeettinen" juttu tossa varmaan on se, et jos Juuso on osoittanut kiinnostuksensa Jasminille suoraan ja kysynyt, tunteeko hän samoin. Ja jos Jasmin on siinä valehdellut Juusolle niin sit mäkin jo nostelisin kulmakarvoja. Mutuilen kuitenkin niin, että Jasmin on varmaan kiertänyt sen jotenkin ja sanonut ehkä et Juuson ja Vilman tilanne on liian epäselvä eikä halua tulla niiden väliin tjsp. Toisaalta nyt ku kirjotin ton nii alko itestäkin tuntumaan, että oishan se ollut reilua sanoa Juusolle suoraan. :D Toivottavasti se sanoi jotain ennen ohjelman esitystä, sillä ois varmaan aika hirveää Juusolla kuulla nuo jutut ensimmäistä kertaa telkkarista koko Suomen kansan kaa.

Vierailija
3267/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä toi uus Pauliina! Luulee, että ruoho ois aidan toisella puolella vihreempää, mut ite on ulkonäöltään/tyyliltään kuin viiskymppinen tantta 😝

Toivottavasti Niklas lemppaa sen!

Vierailija
3268/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niklas sais heti jonkun paremman!

Näyttivät nuotiollakin epäsuhdalta parilta: Pauliina kuin mikäkin matami!

Vierailija
3269/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne! 😍

Vierailija
3270/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan niitä ainoita, jonka mielestä Sonja ja Miikka on söpöjä yhdessä ja hienoa jos ovat löytäneet toimivan suhteen :)

Vierailija
3271/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Niklas! Ihan hirveetä miten tuo Pauliina sitä kyykyttää :'(

Vierailija
3272/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä ensi viikon jaksoihin?

Vierailija
3273/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pälli leviää tohon uuteen Pauliinaan ! Huh huh...

Vierailija
3274/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää Niklas! Ei kyllä ois ansainnut tollasta kohtelua. Oispa kumppaninsa avannut suunsa jo aikaisemmin.

Vierailija
3275/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina vie kaiken huomion.

Vierailija
3276/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi sinkutkin nyt lähtee kaikki ton Pauliinan mukaan? Mitä ihmettä?!

Vierailija
3277/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aikoinani ollut tuollainen Pauliina ja lemppasin muutamankin hyvän miehen kun oli "tylsää". Yksin jäin. Kyllä tuolle Niklakselle ottajia varmasti on!

Vierailija
3278/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ristus, en halua sanoa pahaa kenenkään ulkonäöstä, mutta uusi Pauliina on ruma, ulkoa ja sisältä, sisäinen rumuus rumentaa entisestään (toisin päin tietysti kaunistaisi). Pauliina tuntuu haluavan "jännämiehen", joka kohtelee huonosti, surullinen tapaus, ja voi tulla yllätyksenä että sinkkuna ei vientiä olekaan... Niklas on "way too good" Pauliinalle!

Vierailija
3279/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen sivujen mukaan Pauliina ja Niklas olivat kuukauden erossa ja palasivat yhteen.

Vierailija
3280/3798 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ristus, en halua sanoa pahaa kenenkään ulkonäöstä, mutta uusi Pauliina on ruma, ulkoa ja sisältä, sisäinen rumuus rumentaa entisestään (toisin päin tietysti kaunistaisi). Pauliina tuntuu haluavan "jännämiehen", joka kohtelee huonosti, surullinen tapaus, ja voi tulla yllätyksenä että sinkkuna ei vientiä olekaan... Niklas on "way too good" Pauliinalle!

Selitys vielä: sisäinen rumuus (toisen kyykyttäminen jne. ei arvosta hyvyyttä ym.) tekee ihmisestä ruman! 

Ketju on lukittu.