Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko kukaan aikanaan MTV3 tullutta jenkki versiota? Jonnet ei muista
Billy ja Mandy jäivät mieleen :D
https://ewedit.files.wordpress.com/2015/01/tislandht_l.jpg?w=180
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sama nämä muistan, eikö joku pari lähetetty kesken kotiin ku tuli ilmi että heillä oli lapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama 😊. Olivat niin upea pari.
Ootteko katsoneet tisuomen instagramista vilman ja jasminin kommentit tuossa juuson ja jasminin viimeisimmässä kuvassa? Tunteisiin
Vierailija kirjoitti:
Ootteko katsoneet tisuomen instagramista vilman ja jasminin kommentit tuossa juuson ja jasminin viimeisimmässä kuvassa? Tunteisiin
Mitä siinä on? En oo IG:ssa.
Mielenkiintosta jos Arttu, Pauliina, Joonas ja Jennika on keskenään frendejä. Mikähän se kuvio on :D Arttu ainaki tuli mua tinderissä ihan pari pv sitten vastaan
Miksi Miikkaa yäällä haukutaan? Musta hän vaikuttaa aivan huipputyypiltä :D Ohjelman perusteella ainakin. Ovatko siis Sonjan kanssa nykyään pari? En oo kerenny lukeen keskustelua vielä niin paljon taaksepäin...
Koska Miikka on mitään aikaansaamaton juntti, jonka menneisyys ei ole yhtään sen parempi kuin Jonnella. SIlti äijällä on pokkaa haukkua ja olla kukkona tunkiolla. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä draaman alku mut sellasta kuvaa ei edes ole :D
Minkälainen menneisyys Miikalla sit on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä draaman alku mut sellasta kuvaa ei edes ole :D
Onhan? Eilen lisätty
Hassua. Jasminea arvostellaan, koska Juuso kuvittelee olevansa ihastunut häneen, mutta hän myöntää suoraan, ettei itse ole. Erikaa puolestaan säälitään, kun hän pyörii Jonnen kanssa ja vaikuttaa aidosti tykkäävän tilanteesta. Niin tai näin, elämän pelissä ei ole voittajia...
Jonetsky66 kirjoitti:
Koska Miikka on mitään aikaansaamaton juntti, jonka menneisyys ei ole yhtään sen parempi kuin Jonnella. SIlti äijällä on pokkaa haukkua ja olla kukkona tunkiolla. Siksi.
Kerro enemmän Miikkan menneisyydestä
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintosta jos Arttu, Pauliina, Joonas ja Jennika on keskenään frendejä. Mikähän se kuvio on :D Arttu ainaki tuli mua tinderissä ihan pari pv sitten vastaan
Mikä siinä on mielenkiintoista? Jos Pauliina ja Joonas jatkavat yhdessä ja molemmat on ilmaisseet halunsa olla ystäviä Artun ja Jennikan kanssa, joten miksei koko porukka voi viettää aikaa keskenään? En usko, että Pauliina on oikeasti heiluttanut peittoa Artun kanssa tuolla saarella.
Kuka pareista/pariskunnan toisista puoliskoista on teidän inhokki?Itse en voi sietää Jonnea..
Epäilen että miikkalla ollut jotain sekaantumisia huumeisiin, olenko oikeassa?
Musta Jasminen toiminta on kyseenalaista, koska ei suoraan näytä/ sano Juusolle ettei ole kiinnostunut hänestä, vaan antaa ymmärtää toista ja antaa Juuson kuvitella että he tapaavat tämän jälkeenkin. Mielestäni sanoi jossain jaksossa, että he eivät enää ohjelman jälkeen tule tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pareista/pariskunnan toisista puoliskoista on teidän inhokki?Itse en voi sietää Jonnea..
Mua ainakin epäilyttää ja vähän huvittaa sellaset tyypit, jotka mainostaa omaa korkeeta moraaliaan.Sellaset on monesti pahimpia kaikista. Niitä sieltä löytyy useampikin.
Vierailija kirjoitti:
Kun te lapset vähän kasvatte, niin ymmärrätte, että sielu tekee ihmisestä kauniin.🤗
Minusta tuo lapset on tässä yhteydessä hyvinkin rakkaudellinen ilmaisu, eikä ilmennä pahansuopuutta. Täällä ylipäätään vedetään kummallisia johtopäätöksiä asioista. Enemmän rakkautta ja hyväksyntää, niin ollaan oikealla tiellä.
Katsoin ja ajattelin silloin, ettei tuosta formaatista ikinä tule suomiversiota, ei me olla niin kahjoja kuin jenkit :D