Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Siis eikö melkein joka kaudella naiset oo sortunut useammin?
Mua kyllä ihmetyttää jos vanha Pauliina on sitä Arttua mennyt panemaan? Tietää itekin et se oli se raja ja homma on that's it. Kommentoiko Pauliina ite tätä asiaa mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä puhutaan vaan, että Vilma on roteva, vaikka kyllä se Jasminkin on?
Koska Jasmin ei näytä tv:ssä niin isolta, kun on varmaan maksimissaan 170 cm ja on koko ajan pitkän ja ison Juuson vieressä. Sit kun 180 cm Vilmaa kuvataan hoikkien miesten (esim. Jussi) ja pienten 160 cm naisten kanssa niin kylhän sitä varsinkin kameroissa ikävästi erottuu "isona". Itse en kuitenkaan ikinä kutsuisi Vilmaa läskiksi..
Mun mielestä yks ärsyttävin asia Juusossa on se, kun Vilman videoita katsellessaan ilmeilee törkeästi!! Siis varsinkin jossain aiemmissa jaksoissa, kun Vilma vaan puhui jotain ihan normaalia, niin Juuso "imitoi" sitä ärsyttävästi. Niin lapsellista ja epäkunnioittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä puhutaan vaan, että Vilma on roteva, vaikka kyllä se Jasminkin on?
Koska Jasmin ei näytä tv:ssä niin isolta, kun on varmaan maksimissaan 170 cm ja on koko ajan pitkän ja ison Juuson vieressä. Sit kun 180 cm Vilmaa kuvataan hoikkien miesten (esim. Jussi) ja pienten 160 cm naisten kanssa niin kylhän sitä varsinkin kameroissa ikävästi erottuu "isona". Itse en kuitenkaan ikinä kutsuisi Vilmaa läskiksi..
Mun mielestä yks ärsyttävin asia Juusossa on se, kun Vilman videoita katsellessaan ilmeilee törkeästi!! Siis varsinkin jossain aiemmissa jaksoissa, kun Vilma vaan puhui jotain ihan normaalia, niin Juuso "imitoi" sitä ärsyttävästi. Niin lapsellista ja epäkunnioittavaa!
Mua naurattaa aina, kun Juuso ähisee, puhisee ja ilmeilee järkyttyneenä ja hokee WHAAATT??? vaikka itse tekee ihan samoja juttuja. Kunnon drama queen.
Ruutu+ näkyy tämän päivän ilmaiseksi, pitää vain kirjautua sisään ja pääsee katsomaan esim. ti:n ennakkojaksot (ilman mainoksia) !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jonne heti kauden alusta asti kuulostanut siltä, kuin yrittäisi keksiä omia "akismeja" muita lentäviä lauseita, jotka jäisi kauden jälkeen elämään. Onnittelut Jonne, Elämän pelistä tullaan puhumaan vähintään seuraavat kaudet ellei pidempäänkin :D
Sitähän se varmaan yritti, mutta Jonnen tapauksessa ne aiheuttaa lähinnä myötähäpeää kun on niin noloja, Aki on sentäs järkitapaus.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa :D Aki on symppis, Jonne puistattava. Ei kukaan halua sitä kuin pilailu mielessä siteerata.
Musta Aki oli aikanaan epäkohtelias muita naisia kohtaan, puhui heistä rumasti ja vähättelevästi ja oli todella pelottava suuttuessaan eikä muutenkaan erityisen pidettävä persoona. Mutta oli se silti näihin uudempien kausien kisailijoihin verrattuna jo aika suuri filosofi ja herrasmies.
Voi luoja tuo Juuso teki itsestään pellen, kun löysi sieltä hiekasta sen pienen pinkin traktorin ja liitti Vilman juttuun mukaan. Jonne on outo hiipijä kihlaustensa kanssa ja toi uusi Pauliina on tosi ärsyttävä.
Snapchatissa Miikkalla kuva itsestään ja naisesta, josta näkyy mustat hiukset, sängyllä. Hmm kukahan mahtaisi olla? 😏
Siis en väitä, että Jonne ei olisi jotenkin oudon oloinen ja hänen ja Sonjan parisuhde kuulostaisi kovin terveeltä. Mutta mikä pyhimys ja uhri Sonja tässä muka on? Jonne sentään vähän on toppuutellut Erikaa, mutta Sonja on heti luomassa suhdetta ensimmäiseen jätkään, joka vähäänkään osoittaa kiinnostusta. Jos olisin kihloissa niin en itse virittelisi mitään suhdetta uuteen ennen kuin olisin kunnolla eronnut edellisestä. Ei Sonjakaan mikään viaton tässä ole.
Häh, eilen laitoin viestin tänne että Niklas on tosi söpö ja se on poistettu :D.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa insta-nimiä tänne?
emmikauppinen
niemijesse
vilmajosefiinak
juusolehmusvyory
pauliinai
zuunais
sonjaissakainen
Zhon_s
pauliinarekonen
niklashostikka
En väitä että että uusi pauliina olisi milläänlailla lihava tai mtn, ihan perus nätti tyttö. Mut sinäänsä harmi ku se lähti sekoilee ja eikä kehtaa sanoo Niklakselle et meno jalka vipattaa, mun silmii näyttää et Niklas sais paljon nätimmän tyttöystävän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai essoja. Noh, yhdestä sinkkunaisesta näkee kilometrin päähän, että on tullut vedettyä muutakin kuin pulkkaa. Ainakin jokainen, jolla on asioista omakohtaista kokemusta näkee tämän heti ja voi jopa kertoa, mitä kyseinen neiti on varmasti käyttänyt.
Mutta, että Joonas?? Ei, en usko. Jos on, niin on mennyt kyllä jonkun ryhmäpaineen mukana ja on varmasti ollut ensimmäinen kerta!! Ja jos on nyt kokeillut, niin toivon, että jää viimeiseksi kerraksi, vaikutti nimittäin vikassa jaksossa iltanuotiolla jo ihan symppikseltä tyypiltä.
Jos et halua kertoa kenestä sinkusta puhut, niin kertoisitko mitä huumetta käyttänyt ja mistä tämän muka huomaa?
En usko kenestäkää sinkku naisista että olisi niin tyhmä että surtuisi huumeisiin, omast mielest kaikist säälittävintä ja noloa mitä voi tehä. Mut niist sinkkumiehist en muista nimeä mutta sillo ku julkistittii sinkut et rikollis taustaa nii veikkaan et hän vähintää pyörii sellassis piireis mitä ig.s katottunu et tälläst "elämänkoululaisia".
Miikan tietäen voisi sanoa, että Sonja vaihtoi paskasta toiseen paskaan
Vierailija kirjoitti:
Miika vaikuttaa epäilyttävältä. Mitä tiedät tästä? T.Utelias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi sen enempää avata kun aiemmatkin viestit poistettu, mutta Miikka on aina ollut aikamoinen naistenmies, kihloissakin ollessaan petti ja vielä alaikäisiä muijia pyöritellyt... :D Noh ei hän sentään psykopaatti ole kuten Jonne, jos jotain positiivista pitää löytää Sonjan valinnasta.
En voi kuin ihmetellä, että kuka sinkku lähtee mukaan tuollaiseen ohjelmaan. Saahan siitä tietysti huomiota ja julkisuutta, mutta millä hinnalla! Joutuu osoittamaan huomiota sellaisille ihmisille, joista ei oikeasti ole kiinnostunut. Niin kuin tämä Jasmin, joka on kovasti Juuson suosiossa ja joutuu toistuvasti treffeille sellaisen miehen kanssa, jota pitää tylsänä ja äsyttävänä. Itse en pystyisi esittämään kiinnostunutta, jos en oikeasti yhtään diggaisi jostain miehestä. Mitähän Juuso on mahtanut ajatella, kun on nähnyt Jasminin videon, missä kertoo, ettei jaksaisi aina kuunnella Juuson juttuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi sen enempää avata kun aiemmatkin viestit poistettu, mutta Miikka on aina ollut aikamoinen naistenmies, kihloissakin ollessaan petti ja vielä alaikäisiä muijia pyöritellyt... :D Noh ei hän sentään psykopaatti ole kuten Jonne, jos jotain positiivista pitää löytää Sonjan valinnasta.
En tiedä tuon väitteen luotettavuudesta, mutta ei ole fiksua täällä lähteä toisten yksityisasioita levittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä, varmasti alapeukutusten vyöry on melkoinen olen Sonjasta vähän toista mieltä, eikä liity siihen minkälainen Jonne on tai on ollut.
Kuitenkin Sonjan käytös ja kommentit parin viikon aikana ovat aika outoja kun niiden kohteena on kuitenkin joku jonka kanssa on elänyt ja on kihloissa. Miikan suhteen takana on parin viikon viinaan huuruinen tunteminen ja on valmis vaihtamaan miestä lennosta. Sekin vähän särähtää että parikymppinen vaihtaa kolmekymppisen lennosta toiseen kolmekymppiseen, ei iso juttu mutta vähän outoa ja Miikan taustaa tuntien vielä oudompaa. Onko niin että Sonja on todellisuudessa ongelmia itseensä imevä reppana.
No Miikkan kaveripiiri kertoo jo paljon, mielestäni
Laittakaa insta-nimiä tänne?