Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mielummin komea mies pienellä pilillä vai ruma mies isolla kalulla?

Vierailija
21.02.2017 |

Kyssäri miehille

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumankaunis gesgigogoisella gullilla.

Vierailija
2/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse valita, kun on jo komea naama ja iso vehje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hivenen myös muista tekijöistä

Kulli, isokaan, ei oikein auta kun pitäisi perustella palaverissa uutta investointia

Vierailija
4/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin pieni pilinen komea mies. Ei isosta olisi mitään iloa jos ei seksiä saisi

Vierailija
5/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin komea pienellä.

Vierailija
6/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Ilman komeaa naamaa ei kelpaa kenellekään naisella mutta toisaalta ilman isoa penistäkään ei kelpaa kenellekään naiselle.

Vierailija
7/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komea pienellä. Olisin mieluummin ruma isolla, koska sekä pienen kalun tuottama itsetunto, että naaman rumuus aiheuttavat miehelle elämän kestävän kokemattomuuden, mutta kuitenkin isoa kalua olisi kivempi runkata ja ihailla kuin pientä ja itsetunto olisi parempi läpi elämän.

Vierailija
8/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusjuntti peruskullilla, tää on iha hyvä.

Vierailija
9/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen komea pienellä. Olisin mieluummin ruma isolla, koska sekä pienen kalun tuottama itsetunto, että naaman rumuus aiheuttavat miehelle elämän kestävän kokemattomuuden, mutta kuitenkin isoa kalua olisi kivempi runkata ja ihailla kuin pientä ja itsetunto olisi parempi läpi elämän.

Miten niin komea pienellä olisi kokematon ? Saisit kuitenkin seksiä aina uusilta naisilta riippumatta haluavatko he sinun kanssa enää lisää

Vierailija
10/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin komea pienellä olisi kokematon ? Saisit kuitenkin seksiä aina uusilta naisilta riippumatta haluavatko he sinun kanssa enää lisää

Jep. Komea mies pääsee edes kerran sinne sänkyyn asti. Ruma mies ei läpäise alkukarsintaa.

Vierailija
11/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan tuossa tekstissä selitin, että itsetunto ei riitä naisten iskemiseen. Vaikka naisetkin yrittävät minua, niin keksin aina tekosyitä että miksi ei kiinnosta. Yleensä sanon etten ole etsimässä tyttöystävää tällä hetkellä ja irtosuhteita en halua harrastaa.

Vierailija
12/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma mies, keskivertoa paljon pidempi ja keskivertoa isommalla kullilla varustettu. Ei valittamista. 

Vierailija
13/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma isolla, koska netin kautta pääsisi panemaan melko helposti, kun olisi vaan iso ase ja eiköhän jollekin isosta tykkäävälle naiselle kelpaisi lopulta pysyvästi.

Vierailija
14/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma isolla, koska netin kautta pääsisi panemaan melko helposti, kun olisi vaan iso ase ja eiköhän jollekin isosta tykkäävälle naiselle kelpaisi lopulta pysyvästi.

Ei kukaan mies saa netin kautta helposti seksiä.. Varsinkaan ruma..

Vierailija
15/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta naisena mieluummin ottaisin ruman miehen isolla kuin "kauniin"miehen pienellä.

Ja mitä se rumuus edes on? Kroppaan voi vaikuttaa liikunnalla ja jos on muuten huoliteltu ja siisti niin mikä ettei vaikkei kasvonpiirteet nyt ole mallikatalogista. Mun mielestä miehet saakin olla vähän" karuja" paljon ennemmin kuin kauniita.

Kaikkein vastenmielisintä olisi juopoo, haiseva hygieniasta huolehtimaton ja ylipainoinen joka ei harrasta mitään. Mutta nuo asiat ei ole varsinaista rumuutta vaan välinpitämättömyyttä.

Vierailija
16/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mieti kuinka paljon pääsisit panemaan kauniita naisia yhden kerran kuitenkin

Vierailija
17/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta naisena mieluummin ottaisin ruman miehen isolla kuin "kauniin"miehen pienellä.

Ja mitä se rumuus edes on? Kroppaan voi vaikuttaa liikunnalla ja jos on muuten huoliteltu ja siisti niin mikä ettei vaikkei kasvonpiirteet nyt ole mallikatalogista. Mun mielestä miehet saakin olla vähän" karuja" paljon ennemmin kuin kauniita.

Kaikkein vastenmielisintä olisi juopoo, haiseva hygieniasta huolehtimaton ja ylipainoinen joka ei harrasta mitään. Mutta nuo asiat ei ole varsinaista rumuutta vaan välinpitämättömyyttä.

No, okei, muotoillaan kysymys uudestaan: juoppo, haiseva hygieniasta huolehtimaton ja ylipainonen ja harrastamaton isolla kalulla, vai kaikkea muuta pienellä?

Vierailija
18/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen vaihtoehdon "ruma mies pienellä pilillä mutta todella rikas".

M

Vierailija
19/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies saa netin kautta helposti seksiä.. Varsinkaan ruma..

Sanoinkin, että melko helposti. Minäkin olen saanut, vaikka olen ihan tavallinen mies, mutta helppoa se ei ole ollut. Suurin osa jutuista on loppunut siihen, kun nainen kysyy varustuksen kokoa ja keskiverto ei herätä kiinnostusta.

Vierailija
20/35 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko lyhyen ja ruman miehen isolla mielummin kun komean?