Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en voi uskoa tätä todeksi... äitipuolen lapsi pilaa meidän häät

Vierailija
21.02.2017 |

Mä olen niin älyttömän surullinen ja pettynyt ja ihan hermoraunio, että pakko avautua jonnekin. Mun isäni on ollut viimeiset 15 vuotta naimisissa äitipuoleni kanssa, jolla on kaksi vuotta itseäni nuorempi tytär (25-vuotias). Tää tyttö on koko meidän uusperhekuvion ajan ollut aivan järkyttävä matkija, mutta supervarakkaan oman isänsä ansioista tehnyt aina kaiken tuplasti näyttävämpänä. Tyyliin mun 18-vuotissyntymäpäiviä juhlittiin kivoissa kotibileissä discoteemalla, mutta tän äitipuoleni tyttären 16-vuotissynttäreitä juhlittiin kuukautta myöhemmin samalla discoteemalla, mutta tällä kertaa vuokratussa yökerhossa palkattujen esiintyjien, baarimikkojen ja dj:den kera. Jos joskus haaveilin jostain kalliimmasta vaatteesta vaatekaupassa, tää tyttö soitti samantien isälleen ja pyysi siirtämään rahaa tililleen ja osti sen mun haaveileman vaatteen itselleen. Ja yleensä nää vaatteet jäi ihan vaan vaatekaappiin roikkumaan hintalappuineen.

Nyt on kuitenkin käynyt niin onnellisesti, että mä olen menossa kesällä naimisiin seitsemän vuoden seurustelun jälkeen mun poikaystävän kanssa. Alunperin meidän oli tarkoitus mennä naimisiin vasta vuoden 2018 kesällä, mutta päätettiin aikaistaa häitä, koska eräällä mieheni läheisistä paljastui alkuvuodesta vakava etenevä sairaus ja koetaan tosi tärkeänä, että hänkin olisi vielä siinä kunnossa, että jaksaisi osallistua. Tää tarkoitti sitä, että peruutin varaamani pikkutytöstä lähtien haaveilemani juhlapaikan kesältä 2018 ja me alettiin etsiä sopivaa korviketta juhlapaikaksi. Joka johti siihen, että ainoa meidän vierasmäärälle sopiva järkevällä etäisyydellä varustettu juhlapaikka saatiin varattua perjantaiksi. Se oli vähän pakkorako, sillä yhtään aikaisemmin me ei ehditä juhlia ja syksyn puolelle kallistuessa olisi ollut epävarmaa kannattaako häitä sitten siirtää sieltä seuraavalta kesältä.

Vaikka tuo paikan vaihto oli ja on edelleen mulle todella kova paikka, olin jo ehtinyt sopeutua tilanteeseen ja olin onnellinen, että nyt asiat sujuu kuitenkin eteenpäin ja kaikki tärkeät ihmiset saadaan todennäköisesti paikalle. Viikonloppuna meidät oli kuitenkin kutsuttu mun isän luokse päivälliselle ja siellä sitten tippui pommi niskaan. Mun äitipuoleni tytär on mennyt kihloihin vuosi sitten tapaamansa poikaystävänsä kanssa ja häät järjestetään jo tänä kesänä. He kun ovat saaneet peruutuspaikan täältä mun kolmevuotiaasta saakka haaveilemastani juhlakartanosta. Saman viikon lauantaille kun meidän häät on.

He olivat kuulemma miettineet, että kun meidän häät on kuitenkin niin pienimuotoiset (150 vierasta...) ja koska paikalla on sairas ihminen niin ei me kuitenkaan niin kovin myöhään voida juhlia, että kyllä ainakin mun äitipuoleni ja isäni sekä meidän yhteiset sisarukset voivat tulla sitten joskus iltapäivästä auttamaan heidän hääpaikan koristelussa. Ja hekin kyllä yrittävät tulla ainakin meidän vihkimiseen, mutta juhliin he eivät ymmärrettävästi ehdi kun on niin suuret häät järjestettävänä kiireisellä aikataululla.

Mä en voi ymmärtää miten ihmeessä näin taas kävi. Kaikille on ollut päivän selvää se, että jos minä menen joku päivä naimisiin, niin juhlat on tuolla paikassa x ja kun joku perheestä kuulee, että juuri sinä viikonloppuna kun häät on, on vapautunut peruutuspaikka niin varaa sen itselleen :( Tuo peruuttaja on vieläpä tän tytön kaveri, joten kihloihin on menty ihan 100% todennäköisyydellä vasta kun on tullut selville, että paikka vapautuu :(

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää tarina on totta, mä ottaisin helvetin ison peräeron tohon muijaan ja lakkaisin tekemästä päätöksiä silleen että tiedottaisin niistä sille. 

122/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on melkeinpä yhtä koukuttava kuin joku Sophie Kinsellan

chick lit -hömppä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.. Tuli ihan todella paha mieli sun puolesta, hirvee ihminen täytyy sanoa. Nauti omasta juhlapäivästäsi, vaikka helppo täältä sanoa😥. Ootte hienoja ihmisiä kun siirrätte häitä sen vuoksi että sairastunut pääsee myös😊.

Vastavuoroisesti, älkää tekään osallistuko muutakuin pelkkään vihkimiseen.

Ja ala ihailemaan jotain toista paikkaa, jos hän vaikka siirtäisi häänsä sinne😏.

Vierailija
124/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko teidän aikuisten ihmisten elämä oikeasti tällaista epätasapainoista draamaa? Jos olisi vienyt miehen, ehkä ymmärtäisin noin pitkän vuodatuksen mutta muuten kuulostaa semmoisilta kuvioilta joita ratkotaan yläasteelaisten kesken. Pääset naimisiin rakkaasi kanssa. Keskity oleelliseen ja tee päivästäsi ihana siinä paikassa mikä teillä on nyt varattuna. Minulle on täysin vieras ajatus että joku ulkoinen asia voisi viedä kaiken ilon ihanasta päivästäni. Onnellisimmat ihmiset eivät ole niitä joilla on kaikkea vaan niitä jotka ovat onnellisia siitä mitä heillä on. 

P.S: Varmaan antaa muuten sinun pienestä asti haaveilemasi ja VARAAMASI nimen sitten esikoiselleen!

Vierailija
125/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin vasta nyt syyn siihen miksi siskopuoleni matkii minua...Päätin keskustella siskopuoleni kanssa kahdestaan ja hän tunnisti itkunsekaisella äänellään olleensa aina rakastunut minuun.Sillä hetkellä silmäni aukesivat ymmärtämään matkimisen syyt.Halasin siskopuoltani lohduttaakseni häntä ja kuinka ihanalta hän tuntuikaan.Tuntui kuin suuri taakka olisi nostettu hartioiltani ja näin siskoni uudessa valossa...Miten ihanalta hän tuoksuikaan,katseemme kohtasivat ja ennenkuin ehdin ajatella sen enempää suutelin häntä,johon siskopuoleni vastasi kiihkeästi.Nyt vaikuttaisi siltä,että vietämme yhteisiä häitä -ap

Vierailija
126/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli selvästi provo, ap ei tullut enää kommentoimaan sitä kuprua tarinassa, että hänen isänsä olisi muka ollut yli äitipuolen mielipiteiden ap:n puolella.

Todella lapsellinen Minttu Vettenterämäinen Miksun murmutus-kommentti toi "isi lupaa että saat laittaa minusta etusivulle lehteen, että oon maailman paskin isi!" Sure...

t.kivikissaäiti

Vierailija
127/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää kaksoishäät silloin lauantaina. Molemmat morsiot saa haluamansa paikan ja rahaa säästyy, kun ei tarvitse järjestää erillisiä hääjuhlia. Kun saat isäsi ja äitipuolesi vakuuttuneeksi tästä, kaikki on hyvin. Tai siskopuolesi peruu omat häänsä...

Vierailija
128/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää kaksoishäät silloin lauantaina. Molemmat morsiot saa haluamansa paikan ja rahaa säästyy, kun ei tarvitse järjestää erillisiä hääjuhlia. Kun saat isäsi ja äitipuolesi vakuuttuneeksi tästä, kaikki on hyvin. Tai siskopuolesi peruu omat häänsä...

Tää ois oikeasti hyvä idea, kun on kerran niitä samoja kutsuttaviakin. Ei kukaan halua joutua valitsemaan tai varsinkaan joutua selittelemään teille valintaansa. Harva kuitenkaan pystyy osallistumaan häihin kahtena päivänä peräkkäin.

Vierailija
129/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi ladata yheen päivään niin paljon odotuksia. Eikä kannattaisi huudella niistä etukäteen.  Mut tämä on tietysti provo. Ei halutut juhlapaikat peruunnu just noin sopivasti.

Vierailija
130/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä 2/5

no mä olen kyllä eri mieltä. Ei ollu hyvä. 0/5, mikä sekin on vähän liikaa.

Vierailija
131/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkään en voi uskoa tätä todeksi. Sori vaan :D

Vierailija
132/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet. Eipä mulla muuta...

Vierailija
133/133 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli selvästi provo, ap ei tullut enää kommentoimaan sitä kuprua tarinassa, että hänen isänsä olisi muka ollut yli äitipuolen mielipiteiden ap:n puolella.

Todella lapsellinen Minttu Vettenterämäinen Miksun murmutus-kommentti toi "isi lupaa että saat laittaa minusta etusivulle lehteen, että oon maailman paskin isi!" Sure...

t.kivikissaäiti

Mitenkäs sulla menee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän