Indigot, kristallilapset, tähtilapset, onko heitä?
Joskus vuoden 2010 paikkeilla joka toinen lapsi oli joku noista ja mammat suuttuivat kun vinkattiin että lapsella saattaa olla ADHD tai on erityisherkkä. "minun lapseni ei ole sairas vaan avaruudesta tullut ikivanha sielu, joka kaipaa tähtiin takaisin", siksipä juuri Taavi-Tellervo käyttäytyy kuin hirviö, juuri siksi.
Nyt on taas muodissa keskittymishäiriöt ja erityisherkkyydet. Kehtaako kukaan enää myöntää uskovansa että lapsi on kristallilapsi?
Kommentit (42)
Mä olen Indigolapsi tai jo nyt aikuinen.
Olen aina tiennyt etten ole normaali, ärsyttää ihmisten tapa elää ja tuhota ympäristöään ahneuden takia ja kyvää sotaa ja nälkää huomaamatta sitä millä tavalla se vaikuttaa kaikkeen. Aistin ihmisestä nopeasti minkälainen hän on ja tunnen vahvaa halua auttaa aina vaikka se olisi itseltäni pois.
Ei sillä ole väliä mikä on pois minulta koska sillä ei ole minulle merkitystä.
Pienestä pitäen maailmassa tapahtuvat pahat asiat ovat raastaneet sisintäni ja olen sen takia jopa tuntenut fyysistä kipua.
Hauskaa se ei aina ole ollut mutta olen sisimmästäni saanut voimaa jaksamaan aina vaan eteenpäin.
Olen lahjakas musiikillisesti ja soitan useita eri instrumentteja, se tulee luonnostaan.
Näen myös välillä soinnut väreissä.
Tiedän kuka olen mutta en ole varma mistä olen kotoisin. tiedän myös että
Jotain suurta tulee tapahtumaan lähitulevaisuudessa mikä mullistaa ihmisten käsityksen omasta itsestään ja maailmasta. Tämän olen huomannut energiakenttien muutoksissa ja sen aistii myös muista ihmisistä heidän huomaamatta sitä
En välitä uskooko kukaan tähän tai yleensäkään tähtilapsiin, sillä ei ole merkitystä koska se aika tulee kun olette valmiita huomaamaan mitä ympärillänne tapahtuu,kunhan olette valmiita.
Rauhallista kevaan odottelua! :)
Kristallilapset ovat oikeasti niin hyviä, että ovat kyllä kaiken pahan puhumisen yläpuolella. Heidän lapsensa, kun ja jos he lapsia saavat, ovat jo yksilöitä ja lähetetty tähän maailmaan viemään Kristallisanomaa. Tuo sanoma kulkee veden hengen sanomana, ja indigot ovat sen tienraivaajia. Sanoma on tietyllä tapaa neutraali, se ei itsessään pelasta saati tuomitse, mutta Kristalleja yhdistää taito nähdä tuo Sanoma Ihmiselle hyvää tahtovana viestinä, oman itsensä kautta.