Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Indigot, kristallilapset, tähtilapset, onko heitä?

Vierailija
21.02.2017 |

Joskus vuoden 2010 paikkeilla joka toinen lapsi oli joku noista ja mammat suuttuivat kun vinkattiin että lapsella saattaa olla ADHD tai on erityisherkkä. "minun lapseni ei ole sairas vaan avaruudesta tullut ikivanha sielu, joka kaipaa tähtiin takaisin", siksipä juuri Taavi-Tellervo käyttäytyy kuin hirviö, juuri siksi.

Nyt on taas muodissa keskittymishäiriöt ja erityisherkkyydet. Kehtaako kukaan enää myöntää uskovansa että lapsi on kristallilapsi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni on indigolapsi

Vierailija
22/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tähtilapsi, tosin jo hyvinkin aikuinen. Olenko siis tähtiaikuinen? Ei mutta oikeasti. En tiedä miten muutenkaan voisin selittää suunnattoman kaipuuni avaruuteen. Sydäntä särkee, etten ainakaan tämän elämän aikana sinne pääse.

No mitäs siellä avaruudessa meinasit tehdä?

En minä tiedä. Haluaisin toiselle planeetalle tai ihan vain kellumaan sinne painottomuuteen. Pois tältä planeetalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapsi on platinalapsi ja indigot, kristallit sekä tähtilapset on lähetetty palvelemaan platinalapsia ja valmistelemaan sitä kun platinalapset nostavat ihmiskunnan 10 terahertsin värähtelytaajuudelle.

Platinalapsille on ominaista, että ne juoksevat paljon ympäriinsä, leikkivät paljon ja tykkäävät suklaasta.

Kappas, mulla on neljä platinalasta! :D

Vierailija
24/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuoden 2010 paikkeilla joka toinen lapsi oli joku noista ja mammat suuttuivat kun vinkattiin että lapsella saattaa olla ADHD tai on erityisherkkä. "minun lapseni ei ole sairas vaan avaruudesta tullut ikivanha sielu, joka kaipaa tähtiin takaisin", siksipä juuri Taavi-Tellervo käyttäytyy kuin hirviö, juuri siksi.

Nyt on taas muodissa keskittymishäiriöt ja erityisherkkyydet. Kehtaako kukaan enää myöntää uskovansa että lapsi on kristallilapsi?

Ne ovat vain nimiä eri lailla huonosti kasvatetuille lapsille.

Vierailija
25/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen yhden tuollaisen jota sanotaan indigolapseksi. Ei hän ainakaan käyttäydy kuin hirviö tai ADHD:maisesti vaan jotenkin tosi rauhallisesti ja viisaasti. Hän on aina aurinkoinen, haluaa halata kaikkia niin ihmisiä kuin eläimiä, juttelee kuin aikuinen vaikka on nelivuotias, nauttii erikoisella tavalla luonnosta. Ai niin, ja juttelee edesmenneiden kanssa, mikä tuossa iässä mennee mielikuvituskavereiden piikkiin. 

Tuo nyt on ihan luonnekysymys. Mua on tullut vieras lapsi kaupassa halaamaa ja hetken päästä huusi äidilleen kuin hyeena.

Mistä lapsi sai indigolapsi nimityksen? Vanhemmat keksi vai kuka? -ap-

Vierailija
26/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin ällöttäviä.

Vierailija
27/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan 200-luvun alusta naapurin. Hän oli lastentarhanopettaja ja sitten alkoi kerran puhua ihan tohkeissaan jotain indigolapsistaan. Olin ihan tyrmistynyt ja ajattelin, että onneksi ei omat lapset olleet hänellä hoidossa. Olisivat voineet olla jotain toista tyyppiä, joka ei olisikaan ollut yhtä hienoa. 

Sama hienostelu ja erikoisuudentavoittelu jatkuu nyt fb:ssa, kun omat lapset ovat niin ihania, kauniita ja taitavia. Yäk!

Ja itse olen tällainen tunnelmien kuuntelija kyllä. Voi olla, että lapsenikin ovat. Pidetään omana tietonamme.

Vierailija
28/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itse kyllä ollut new age -hörhöjen ympäröimä, jos joka toinen lapsi on ollut indigo tai kristalli.

Tätähän minä kysyinkin.

Kerroit ilmiöstä, jota en ole ympäristössäni tunnistanut. Joten ehdotin, että ehkä olet hengaillut sellaisten ihmisten parissa, joilla on erityinen mieltymys noihin juttuihin.

Mitä jos kysyisit heiltä itseltään, vieläkö he uskovat samoihin juttuihin.

En hengaillut mitenkään erityisesti vaan ihan keskustelupalstoilla asia tuli esille. Monta kertaa. -ap-

Vierailija
29/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen yhden tuollaisen jota sanotaan indigolapseksi. Ei hän ainakaan käyttäydy kuin hirviö tai ADHD:maisesti vaan jotenkin tosi rauhallisesti ja viisaasti. Hän on aina aurinkoinen, haluaa halata kaikkia niin ihmisiä kuin eläimiä, juttelee kuin aikuinen vaikka on nelivuotias, nauttii erikoisella tavalla luonnosta. Ai niin, ja juttelee edesmenneiden kanssa, mikä tuossa iässä mennee mielikuvituskavereiden piikkiin. 

Ihanalta kuulostaa tämä lapsi. Toivotan hänelle onnea elämään. Itsekin uskon olevani indigo vaikka mihinkään tähtihömpötyksiin en kyllä usko. Ennemminkin että meidän "erityisten" pitäisi jotenkin aikuisina auttaa muita ihmisiä, eläimiä ja luontoa. Muuttaa jotain kun kaikki on niin päin peetä. En pidä itseäni kuitenkaan hörhönä, vaan järkevänä ihmisenä ja ateistikin ole. Olen syntynyt -78.

Vierailija
30/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tähtilapsi, tosin jo hyvinkin aikuinen. Olenko siis tähtiaikuinen? Ei mutta oikeasti. En tiedä miten muutenkaan voisin selittää suunnattoman kaipuuni avaruuteen. Sydäntä särkee, etten ainakaan tämän elämän aikana sinne pääse.

No mitäs siellä avaruudessa meinasit tehdä?

En minä tiedä. Haluaisin toiselle planeetalle tai ihan vain kellumaan sinne painottomuuteen. Pois tältä planeetalta.

Kyllä sinä sinne vielä joskus pääset, menee ehkä miljardeja vuosia mutta silti.

Kaikki me ollaan tähtien "lapsia".

Vierailija
31/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiriini kuuluva henkilö on omasta mielestään kristallilapsi, tosin nyt aikuinen. Lisäksi hän uskoo olevansa näkijä ja näkevänsä omiin (ja muiden) edellisiin elämiinsä. Hän sai lapsen, ja tottakai hänenkin lapsensa on kristallilapsi, mikäs muukaan, aivan yhtä erityinen ja muita hienompi ihminen kuin hänkin. Hän alkoi jo raskausaikana puhua siitä, että vauva on eräs hänen edesmennyt lähisukulaisensa jälleensyntyneenä. Hän on esitellyt lapsen ulkonäöstä ja luonteesta "todisteita" tästä. Tämän lisäksi hän on muutoinkin puhunut lapsen edellisistä elämistä (kaikki tietysti yhtä lailla merkittäviä ja kuuluisia kuten hänen omansakin). Lapsi on onneksi vasta aivan pieni, mutta säälittää ajatella, millaista on kasvaa, kun äiti sanelee, mitä olet edellisissä elämissäsi ollut. Kaikkein sairainta on mielestäni tuo, jos lapsi joutuu kuulemaan tämän edesmenneen sukulaisen elämästä omana entisenä elämänään.

Nainen on yritetty toimittaa hoitoon (tosin ennen lapsen saamista). Tässä ei nimittäin ole läheskään kaikki tai edes hänen hulluimmat uskomuksensa. Raivostui vaan hemmetisti ja kesti kauan, ennen kuin suostui olemaan tekemisissä läheistensä kanssa. Lisäksi nuppitohtori arvioi, että henkimaailmaan uskominen ja hengelliset kokemukset ovat ihan normaaleja, eikä nainen ole sairas.

Nämä indigolapsi-, kristallilapsi- ym. jutut ovat silkkaa paskaa. Näihin uskovat ovat joko heikkolahjaisia tai hulluja. Lapsia on toki luonteeltaan erilaisia, mutta jos jostain syystä kokee tarvetta lokeroida oman lapsensa, niin siihen on tarjolla paljon muitakin tapoja. Tosin esim. persoonallisuustestien tekeminen lapsille ei liene kovin tarkoituksenmukaista, sillä persoonan kehitys on vielä niin kesken.

Vierailija
32/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on NWO aivopesu uponnut kaikkinen new age hörhöilyineen. Herätkää nyt jo unesta ihmiset.

Vierailija
33/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on ihan luonnekysymys. Mua on tullut vieras lapsi kaupassa halaamaa ja hetken päästä huusi äidilleen kuin hyeena.

Isoäiti tietääkseni sen on antanut, ja äiti sitten alkanut lukea ilmiöstä. Isoäiti on melkoinen new-age hörhö, lapsen äiti suhtautuu positiivisesti new-age hengellisyyteen mutta on ainakin pääosin jalat maassa. Joskus kun näistä juteltiin niin hän sanoi että toivoisi että ihmiskunnan henkinen tila olisi tosiaan nousemassa ja syntyisi indidolapsia ja tähtilapsia ja valaistuneita lapsia, mutta saattaapa tuo olla toiveajatteluakin.

Siihen kuolleiden näkemiseen ja kuolleiden kanssa jutteluun äiti kyllä suhtautuu kuin se olisi totta, koska hän sanoo itsekin nähneensä edesmenneitä erityisesti lapsuudenkodissaan jossa kuulemma kirvespäinen mies kummitteli saunaan vievällä polulla.

Vierailija
34/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä voi olla sellaistakin, mitä eivät kaikkien silmät näe, sitä en kiistä. Ja meissä on monenlaisia.

Mutta suhtaudun epäluuloisesti sellaiseen, että nostetaan joitakin ja painetaan toisia. Tuodaan esille omaa erinomaisuutta. Samoin kaikenlainen luokittelu ja nimeäminen tuntuu tässä lähtökohtaisesti pahalta. 

Vierailija
35/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoäiti tietääkseni sen on antanut, ja äiti sitten alkanut lukea ilmiöstä. Isoäiti on melkoinen new-age hörhö, lapsen äiti suhtautuu positiivisesti new-age hengellisyyteen mutta on ainakin pääosin jalat maassa. Joskus kun näistä juteltiin niin hän sanoi että toivoisi että ihmiskunnan henkinen tila olisi tosiaan nousemassa ja syntyisi indidolapsia ja tähtilapsia ja valaistuneita lapsia, mutta saattaapa tuo olla toiveajatteluakin.

Siihen kuolleiden näkemiseen ja kuolleiden kanssa jutteluun äiti kyllä suhtautuu kuin se olisi totta, koska hän sanoo itsekin nähneensä edesmenneitä erityisesti lapsuudenkodissaan jossa kuulemma kirvespäinen mies kummitteli saunaan vievällä polulla.

Tää kirvespäinen mies saunapolulla oli ainakin yhdessä kotimaisessa realityssa. Muistatteko sarjan missä meedio kävi kylässä asunnoissa joissa kummittelee ja johti sitten sielut valoon?

Epäilen nyt hieman ystäväsi kertomusta.

Vierailija
36/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indigolapsi-termi on keksintö joka liittyy todelliseen ilmiöön. Jotkut ihmiset ovat ns. synesteettikkoja. Synestesia tarkoittaa, että yhdistää kaksi eri aistihavaintoa esim. musiikki nähdään väreinä, yms. Synestesia on yleistä autismin kirjolla olevilla.

Indigolapsi idea tulee siis tästä, koska idean keksijä oli itse synesteetikko (ja näki siis ihmiset väreinä), mutta on muuten tietenkin keksijöidensä kehittelemiä New Age -idoita, joilla rahastetaan hyväuskoisia. Heidän ideoissaan indigolapsi "tulee tähdistä", joten termit tähtilapsi ja kristallilapsi ovat samaa kamaa. Indigolapsia on muka alkanut syntyä vasta 1985 ja heitä "lähetetään" maailmaan pelastamaan meidät. Osa muunvärisistä lapsista on sitten indigolasten apulaisia.

Eihän mitenkään kuulosta samalta tarinalta kuin Jeesus ja opetuslapset, eihän? Nämä ideat kehiteltiin kylmän sodan aikana, jolloin USA:ta hallitsi presidentti Ronald Reagan, jonka kehittämää puolutusstrategiaa kutsuttiin Tähtien sodaksi. Kun vuonna 1985 (!) Gorbatshov nousi Neuvostoliiton johtoon, Reaganin ja USA:n välit NL:oon paranivat, mikä johti kylmän sodan lievenemiseen ja paljon muuhun myönteiseen kehitykseen. Että kyllä se maailma ja aikakausi jolloin elää vaikuttaa ihmisen ajatuksiin! Mun mielestä tuo maailma heijastuu Tappen kehitelmissä indigolapsista.

Tunnen muuten itse erään synesteetikkolapsen, joka jo hyvin pienenä alkoi nähdä ihmiset eri värisinä. Kerran annettuaan värin jollekin ihmiselle, hän ei myös muuttanut eikä unohtanut mikä väri oli kyseessä, joten havainto lienee ollut aito. Lapsen mielestä minä olin muuten sininen, joten olen sitten varmaan indigokeski-ikäinen :D

Vierailija
37/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indigolapsissa vaikuttaa ufojen geenit, henget kertoivat. Saan myös joskus asiasta etiäisiä ja iäisiä tuntoja universumilta. Ufoja saattaa parhaiten kohdata tällä olemisen tasolla mikäli horoskooppi sen sallii ja ja energioiden värähtelyt ovat kohdallaan planeettojen ollessa konjunktiossa.

Poltergeistit ovat karanneet ufojen hullujenhuoneelta ja niiden seuraa kannattaa välttää :/

Vierailija
38/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden naisen joka kuvittelee ADHD-poikaystävänsä kanssa olevansa indigolapsia. Kuulostaa oudolta koko homma. Molemmilla jotain mt-ongelmia, naisella alkoholismia ja miehellä huumeidenkäyttöä.

Vierailija
39/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut aika lailla tuollainen lapsi, mutta vaan asperger-henkilöksi on kutsuttu.

Vierailija
40/42 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Bowie oli varmaan tähtilapsi, jos niitä olisi syntynyt ennen vuotta 1985