Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat mielipiteet mitä tuttavillanne on

Vierailija
20.02.2017 |

Listataan tänne!

Kommentit (616)

Vierailija
541/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enoni kaverilla oli sellainen mielipide, että jokaisen pariskunnan tulisi hankkia kaksi lasta, yksi kumpaakin sukupuolta, ei enempää eikä vähempää. Tämä oli varmasti omituisinta mitä olen kuullut. Ei myöskään täsmentänyt lainkaan, että miten tämä olisi konkreettisesti edes mahdollista? Jos toinen lapsi olisi samaa sukupuolta kuin edellinen, annettaisiinko se adoptioon vai mitä helvettiä?

Täysin järkevää. Jotta tässä maassa riittäisi veronmaksajia ja jotta naisille olisi riittävästi miehiä ja päinvastoin.

Vierailija
542/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuttavapiiristä uskoo että vihervassareita äänestämällä maa ei ole tuhon tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin lapsia isäni kielsi juomasta vettä saunassa. Syy ei ole tähän ikään menessä selvinnyt mulle. 

Vierailija
544/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä ei kuulu olla aikaa omiin harrastuksiin. Etenkään liikunnallisiin.

Itse taas olen sitä mieltä että riittävästi liikkuva äiti voi paremmin ja jaksaa paremmin lapsiperhearkea.

Vierailija
545/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen peruskoulun opettajan joka myy magneettikoruja joiden väittää auttavan kaikenlaisiin lihas- ja nivelkipuihin. Magneetti kuulemma vetää veren rautaa puoleensa vilkastuttaen siten paikallista verenkiertoa. Tämä taas sitten edesauttaa kipua aiheuttavan vaurion paranemista.

Hirvitti ajatella että tyyppi on opiskellut ja valmistunut korkeakoulusta opettajaksi, mutta 1) ei tiedä ettei veren rauta ole mitenkään magneettista, ja 2) ei omaa sen vertaa medialukutaitoa ja lähdekritiikkiä että ottaisi asioista selvää ennenkuin tuputtaa humpuukiaan ihmisille.

Kun löin faktat pöytään hän tivasi minulta että miten sitten on mahdollista että hänellä ja monella hänen asiakkaallaan magneetit ovat toimineet ja kipu helpottanut. Siinä sitten selitin hänelle 3) plasebo-vaikutuksen ja sen että 4) lihasjumit monesti helpottaa ihan itsestään kun antaa vähän ajan kulua…

Vierailija
546/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen esimieheni, kahden lapsen äiti, oli sitä mieltä, että raskausaikana itse alkoholi ei ole vaarallista sikiölle vaan alkoholin aiheuttama humalatila, jolloin voi helposti kaatuilla yms.

Onkohan sillä mennyt puurot ja vellit sekaisin. Imetyksen aikaisesta alkoholinkäytöstähän sanotaan noin että alkoholia on maidossa niin vähän ettei se juurikaan haittaa vaan äidin humalatila lasta kantaessa ja hoitaessa on se riski.

Mutta tässähän alkuperäinen kommentoija kertoi esimiehestään, joka ei uskonut että alkoholi voisi olla vaarallista RASKAUSAIKANA. Ei siis imetysaikana, vaan raskausaikana. Etkö ole kuullut FAS-lapsista (lapsista joilla on kehityksessä poikkeamia johtuen äidin raskauden aikaisesta alkoholin käytöstä)?

Harjoittele luetun ymmärtämistä! Kommentissa nimenomaan ehdotettiin että tällä esimiehellä on mennyt puurot ja vellit sekaisin, eli on sekoittanut raskausajan ja imetysajan ja siten luullut väärinpäin. Ei kukaan ole väittänyt että alkoholin käyttö raskausaikana ei vahingottaisi vauvaa vaan että tää esimies on kuullut alkoholinkäytöstä imetysaikana ja sit käsittänyt tai muistanut että puhuttiin raskausajasta.

Vierailija
547/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen peruskoulun opettajan joka myy magneettikoruja joiden väittää auttavan kaikenlaisiin lihas- ja nivelkipuihin. Magneetti kuulemma vetää veren rautaa puoleensa vilkastuttaen siten paikallista verenkiertoa. Tämä taas sitten edesauttaa kipua aiheuttavan vaurion paranemista.

Hirvitti ajatella että tyyppi on opiskellut ja valmistunut korkeakoulusta opettajaksi, mutta 1) ei tiedä ettei veren rauta ole mitenkään magneettista, ja 2) ei omaa sen vertaa medialukutaitoa ja lähdekritiikkiä että ottaisi asioista selvää ennenkuin tuputtaa humpuukiaan ihmisille.

Kun löin faktat pöytään hän tivasi minulta että miten sitten on mahdollista että hänellä ja monella hänen asiakkaallaan magneetit ovat toimineet ja kipu helpottanut. Siinä sitten selitin hänelle 3) plasebo-vaikutuksen ja sen että 4) lihasjumit monesti helpottaa ihan itsestään kun antaa vähän ajan kulua…

Eikö se yksi opettaja ole ministeri, joka uskoo luomiseen?

Vierailija
548/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on vahvasti sitä mieltä, että kaikilla lesboilla/biseksuaaleilla on traumaattinen isäsuhde. Hänpä ei vaan tiedä että olen itse bi ja mitään ongelmaa isän kanssa ei ole ikinä ollut.

Jospa äidilläsi on samaa taipumusta? Järkeilee sitten.

Vierailija
549/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini seuraa jonkun ex salkkarinäyttelijän blogia ja väitti että koronatestissä se puikko menee sun aivonesteeseen ja sinne laitetaaan joku siru. On varastolla töissä ja hyvä leipomaan pullaa mutta esim prosenttilaskua ei ymmärrä alkuunkaan.

Vierailija
550/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikilla pariskunnilla on oltava kaksi lasta (oli tarkoitus antaa minulle, omasta tahdosta yhden lapsen pariskunnalle tämmöinen neuvo).

Siihen totesin vastineeksi, että ”sinullahan ei tosiaan tytärtä olekaan, pitäisi olla”.

Ei ollu huumorintajua hänellä siinä kohtaa... ;)

Vierailija
551/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään tuntemani nuoren miehen mielestä verot ovat täysin turhaa riistämistä eikä niitä tulisi maksaa. Samainen nuori mies on elänyt koko elämänsä yhteiskunnan tuilla koskaan työtä tekemättä, ja pitää Trumpia maailman nerokkaimpana miehenä.

Tulee tästä mieleen, kun törmäsin kerran Suomessa ulkomaalaiseen mieheen (eurooppalainen), joka oli Suomessa käymässä lapsensa luona. Oli asunut Suomessa pitkään ja ollut naimisissa suomalaisen kanssa, mutta eronsa jälkeen muuttanut takaisin synnyinmaahansa. Hänen mielestään suomalaiset ovat helvetin r'sistisia mulkeroita, jotka käskevät ulkomaalaisia painumaan takaisin kotimaahansa, eivätkä palkkaa näitä töihin. Ulkomaalaisia ei hänen mielestään pitäisi myöskään ottaa tai päästää Suomeen ollenkaan, ihan sama mistä maasta ovat kotoisin, ja Timo Soini r'sistina persulina on maailman hienoin henkilö.

En tosin tajunnut, miksi mies kannattaa näkemyksiä ja henkilöitä, jotka koskevat negatiivisesti myös häntä itseään ulkomaalaisena. Kuuntelin vain ja nyökyttelin, että juu juu.

Vierailija
552/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magneettikorut ovat huuhaata, mutta muuten sinun ei kannattaisi höpistä joutavia.

Sillä miten selität minulle sen, että ferrohemoglobiinin magneettinen momentti on 5.46 Bohrin magnetonia per hemi?

Vierailija
553/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oltiin lapsia isäni kielsi juomasta vettä saunassa. Syy ei ole tähän ikään menessä selvinnyt mulle. 

Mä kuulin pienenä saunassa, että vanha uskomus on, että jos juo saunassa niin saa juopon miehen. :D

Vierailija
554/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli juomakelvotonta esim järvivettä?

Vierailija
555/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kellä on rahaa , aina maksavat sukulaisten lomailut.Näin on mieltä mieheni sisar , joka neljän lapsukaisensa kanssa tuli meille viikoksi - pariksi lomalle.Ei koskaan tuonut tai osallistunut ruoka menoihin , vaan vieläpä valitti , että heille pitää olla , sitä , tätä ja tuota.Siedin hänen kiukutteluaan vuosikausia , kunnes käskin mennä hotelliin , jospa siellä joku maksaisi hänenkin olemisensa. SUUTTUI ! VÄLIT ON NYT POIKKI !

Vierailija
556/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen parikin ihmistä, joiden mielestä lääkkeitä (oli kyseessä sitten mikä tahansa vaiva) pitäisi käyttää vain äärimmäisissä tapauksissa. Ovat olleet ihan kauhistuneita, kun oon ottanut heidän nähden päänsärkylääkkeen esim. huonosti nukutun yön jälkeen. Kuulemma noin pieni vaiva olisi pitänyt hoitaa luonnollisin keinoin kuten juomalla vettä ja liikkumalla eikä lääkkein. Samat ihmiset myös uskovat mielenterveyshäiriöiden parhaimpien ja tehokkaimpien hoitojen olevan jooga, retriitit ja rentoutumisharjoitukset.

Vierailija
557/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ydinvoiman lisärakentaminen on välttämätöntä ja että se ratkaisee kaikki ihmiskunnan ongelmat (jotka ylipäätään on ratkaistavissa) 

Vierailija
558/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa tyopaikassa kollegani kertoi, etta oli vienyt poikalapsensa neuvolaan, ja siella laakari oli tehnyt "testin," etta eihan vain ole homo. Olivat sitten seka aiti etta laakari tyytyvaisia, kun lapsi oli oikeaoppisesti leikkinyt pikkuautoilla eika nukeilla. Duunikaveri oikein ylpeana tasta kertoi kahvitauolla. Kyseessa siis iso finanssialan firma, nainen korkeasti koulutettu jne.

Tallaista touhua 2010-luvun Etela-Euroopassa!

HOMOTESTI

....

Ei nyt saatana, kuolen nauruun

Leikin pienenä autoilla, eikä nuket voineet vähempää kiinnostaa, mutta kappas vaan, olen homo. Eli taisi tämä työtoveri iloita vähän liian aikaisin 😃

Voit vielä eheytyä homoudesta

Vierailija
559/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulin pienenä saunassa, että vanha uskomus on, että jos juo saunassa niin saa juopon miehen. :D

Tästä tuli mieleen että isoisäni oli sanonut äidilleni hänen ollessaan lapsi, että ei saa tuijotella kuuta tai saat kaljun miehen :p 

Vierailija
560/616 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä myös mutta kun oli kantovesi niin ei saanut siitä saavissa olevaa vettä juoda kun sanottiin että niissä on bakteereja. Samoin meille sanottiin pienenä ettei lapset saa juoda kahvia, tulee mustat polvet:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän